Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב"ה

 

שלום חברים

יש לי מצבר שנפ לסובארו 1990 DL 1600

הרכב ישב כמה חודשים בחניה ללא הנעה

ואחי הגאון למרות שאמרתי לו שצריך לנתק 0 מהמצבר לא ניתק

הנענו תרכב יש טעינה 14 בהתחלה המצבן נטען והצליח להניע לנו הרכב גם בבוקר שאחרי הלילה שישב בלי טעינה

פתאום אחרי יום יומיים המצבר החליט שהוא לא רוצה להטען יתר ויש לו פריקה לא נורמלית תוך שניות

 

שנתייאש מהמצבר (שהוא ממש חדש היה בקושי נסע איתו :\) ?

או שיש עוד איזה דרך לעורר אותו לחיים ?

 

בנוסף לזה השארתי מחובר למצבר מכשיר טעינה של שנפ על 14.7V כל השבת

וזה גם לא עזר פוף :\

 

מה דעתכם ?

פורסם

האם בדקת שלא חסר אלקטרוליט ?

אתה מתכוון למים בפנים ..? אז לא לא חסר !

זהו שלא נראה בכלל שהמצבר באחריות ...

נראה בהזדמנות נקפוץ אליהם אולי יעשו לנו איזה טובה שם שנפ במקרה זה

ממש ביאס הפעם שנפ :\

פורסם

שלום ררב!

אלקטרוליט הוא רכוז החומצה שקיימת בתאים.

אחריות שנפ היא בין 12 חודשים עד 18 חודשים, התאריך שבו הוא הורכב ברכבך, טבוע על המצבר, במידה ווהוא עומד מתחת לזמן הנקוב שציינתי, תוכל לקבל מצבר אחר, חדש, עם אחריות מופחתת, =בהתאם לזמן שנוא אצלך, ללא שאלות מיותרות, אם הוא עבר את תקופת האחריות, חפש לך מצבר אחר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש אופן לבצע טעינה למצבר שנפרק . ברור שהאופן הראוי לא בוצע. נסה להחליפו באחריות,ואם יסרבו , רשום זאת ונתקדם.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אז בטוח אין לו כבר אחריות

ולרכב הזה וואלה לא יודע אם שווה להשקיע בו עוד שקל כבר

למרות שהעברתי לו תניקוי קרבורטור ועכשיו הוא נוסע חבל על הזמן לעומת לפני כן

אבל אז לא ידעתי שהמצבר דפוק :\

 

ויש לי בעיה נוספת עם הצוק ברכב

אני צריך לבדוק איך לתקן אותו ...

לא יגמרו הבעיות איתו לעולם נראה לי :?

פורסם

המצבר לא דפוק

 

אם כבר דפוק מי שהעמיד את האוטו ככה ללא טיפול מקדים ולא דאג לשמר את המצבר (ומי יודע אם הטיימינג וכ"ו לא יקרע בקרוב מיובש)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אז אתה קורה לאחי דפוק ? חחח

לא יפה ...

אתה יכול לאמר

"סוף מעשה במחשב תחילה" :wink:

 

טיימינג לא יקרע כל עוד הרצועה של האלטרנטור לא התייבשה ולא נקרע ...

פורסם

אין שום קשר

רק שהיא לא התייבשה

אז גם הטיימינג בטח לא (לפחות אני מקווה) ...

מישהו יודע איך מחברים את הצ'וק כמו שצריך שם ? הוא מנותק !

×
×
  • תוכן חדש...