Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתתפות עצמית בביטוח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

במידה ורכב נכנס בי מאחורה ולוקח את כל האשמה עליו, ומערבים את הביטוח וכו'

האם אני משלם השתתפות עצמית?

 

 

בברכה,

ישראל

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

תודה על התשובה!

 

 

יש לי עוד כמה שאלות ולכן אספר את המקרה

 

 

הכל מתחיל בשבוע שעבר כשבחורה נחמדה עשתה רוורוס ונכנסה במכונית של אחותי, בהתחלה דובר שאני יעביר לבעלה הצעת מחיר והוא ישלח את הצ'ק .

הבעיה התחילה כשהוא ראה את סכום (1700 ש"ח) ,ובשיחת טלפון קבענו שניפגש והוא יראה את המכה.

בפגישה עצמה הוא טען שאין כמעט נזק והוא יכול לסדר את זה במוסך של חבר שלו ב 400 ש"ח, כמובן שסירבתי ולאחר דין ודברים החלטתי שאני מערב את הביטוח

 

ועכשיו לשאלות:

 

1. הבחור הוא מר ישראל ישראלי קלאסי, כמעט כל משפט שני שלו הוא" אני לא פראייר" וכו'

אני מפחד שהוא יעשה בעיות עם הביטוח, האם יש מצב שהוא בכלל לא מעביר את הנתונים לסוכן שלו?

 

2. גם אשתו וגם הוא הודו בפניי שהם אשמים, לצערי אין לי את זה על כתב

האם הוא יכול להתחרט ולהגיד שאחותי נכנסה באשתו או משהו כזה?

 

3. מה קורה אם אחרי 60 יום אני לא מקבל את הכסף?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

1) הוא לא צריך , ברגע שהעברת את הפרטים לסוכן הביטוח שלך , הם יוצרים קשר עם הביטוח שלו , ותאמין לי - הם כבר ידברו איתו.

2) הוא יכול , זה לא יהיה אמין במיוחד ואם זה יגרר לבית משפט הוא / אישתו יצתרכו להעיד על זה בבית משפט ולשקר שם זו כבר עבירה יותר חמורה

3) לא אמור לקראת.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...