Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי עם כמה אגזוזנים (חייבים למצוא שם אחר לפלח בעלי העסק הזה :wink:).

לרובם אין כבר דברים כאלה.

לאלה שיש משהו בסטוק, לא היה מושג שהדוד האחורי ב GTI 1900 שונה משל BX רגילה.

פורסם

לפי זה:

http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=CITROEN&model=BX

הדוד האחורי של ה-GTI זהה לחלק מה-BX-ים לאחר מתיחת הפנים השנייה (90 ואילך).

אני מקווה שזה עוזר.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

הוא משותף ל BX מוזרקות המנוע האחרות, שכמותן כמעט ולא היו בארץ. לכאן הגיעו רק עם מנוע קרבורטור, ולהן דוד אחורי שונה. זה הדוד האחורי שמציעים לי ברוב המקומות.

 

דרך אגב, מצאתי דוד אחורי של Bosal. למרבה הפלא יש ליבואן אפילו במלאי, אבל המחיר גבוה מאוד - 420 ש"ח.

פורסם

420 ש"ח לדוד חדש זה לא בדיוק מחיר גבוהה מאוד.

אני בטוח שאם לובינסקי / ז'אן היו מחזיקים היית מופתע ממה זה מחיר גבוהה באמת.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הקביעה "מדובר במחיר גבוה מאוד, מציע שתבדוק אצל המתחרים" באה מאחד מאנשי היבואן.

רק על הכנות הזו הם צברו אצלי נקודות שגורמות לי לשקול בחיוב לרכוש אצלם. :-)

פורסם
הקביעה "מדובר במחיר גבוה מאוד, מציע שתבדוק אצל המתחרים" באה מאחד מאנשי היבואן.

רק על הכנות הזו הם צברו אצלי נקודות שגורמות לי לשקול בחיוב לרכוש אצלם. :-)

 

תגיד תודה שאתה לא צריך של קסנטיה (בעצם, למה שלא תבדוק?) המחיר שלו 700 שקל. אחרי חודשים של חיפושים.

פורסם

אני חיפשתי דוד אמצעי לרכב שלי במשך כשבועיים. רוב המקומות לא החזיקו. אחרים הציעו מקורי של וולקר ב 2000+ ש"ח.

בסוף מצאתי דוד תחליפי שמתאים באגזוזי זברה בראשון לציון (מול הקומפיוטסט באזה"ת הישן). מציע לך לבדוק שם.

 

 

אסף

 

נ.ב. 420 ש"ח זה לא ממש מחיר גבוה.

פורסם

ערב רב

כבעלים של GTI 1.6 לשעבר

החלפתי לפני כשנתיים את שני הדודים האחוריים

בדודים תוצרת חוץ שנקנו ממישהו בשם "אמסטרדם" שנמצא בצומת ק.אתא

לא יודע אם יתאימו למנוע 1.9

בכל מקרה אני מאמין שהקישור הזה לאתר של BOSAL יועיל

היבואן הוא קו גול

http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=CITROEN&model=BX

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
הוא משותף ל BX מוזרקות המנוע האחרות, שכמותן כמעט ולא היו בארץ. לכאן הגיעו רק עם מנוע קרבורטור, ולהן דוד אחורי שונה. זה הדוד האחורי שמציעים לי ברוב המקומות.

 

דרך אגב, מצאתי דוד אחורי של Bosal. למרבה הפלא יש ליבואן אפילו במלאי, אבל המחיר גבוה מאוד - 420 ש"ח.

 

420 ש"ח הוא מחיר המחירון או לאחר הנחה?

הדודים של בוסאל הם טובים, מחזיקים מעמד וחשוב מכל בנויים במקצועיות. אני חושב שהם עדיפים משמעותית על דוד מתוצרת מקומית שנבנה "לפי האוזן" וללא התחשבות בלחץ נגדי, גם אם זה יעלה 200 ש"ח פחות.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

כמו שכתבו לך - המחיר זול.

אני על BOSAL שילמתי 530 ש"ח וזה היה רק אצל אחד בירושלים שהבין בכלל על מה אני מדבר.

הוא אמר:"ל GTI זה רק מיבוא".

 

ד"א - גם את הדוד האמצעי אתה צריך ספציפי ל GTI והרגילים לא מתאימים.

צפה ל 700 ש"ח.

פורסם

נרכש לבסוף הדוד של Bosal, לאחר סיוע יוצא דופן של היבואן, קו-גול. הם לא עובדים ישירות מול לקוחות פרטיים, אבל יצאו מגדרם כדי לסייע.

זו לא הפעם הראשונה שבה הם מסייעים מכל הלב (בפעם הקודמת עם ממיר קטליטי של Bosal).

תודה לכולכם.

פורסם

וכמו כן מסקרנות את המחיר.

 

לבחור עם האונו , עדיף לשלם גם 1000 ש"ח על האגזוז מלסוע באונו :) , אבל זו דעתי האישית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...