Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי אצל מתקין ודיברנו והוא אמר לי שהוא שם אתמול למישהו שני מונו בלוקים של סיירה על סאב אחד של סטוקר.

עכשיו השאלה שלי היא האם זה נכון לשים 2 מונובלוקים על סאב אחד או יותר פשוט לשים אחד חזק וזהו.,(למרות שהוא שם 2 מונו חזקים לפי מה שהבנתי).?

hu: pioneer 5800mp amp: lightning audio b2.400.4 comp: octan-zr rear: pioneer 200W japan sub: kicker c12

פורסם

ישנם סאבים שלא מספיק לתת להם מונו אחד גם אפילו עם הוא עוצמתי, ראה דוגמא פרק של PIMP MY RIDE כאשר מורכב למישהו סאב של MTX ששמו JACKHAMMER בשביל להזיז סאב כזה מהמקום הם היו צריכים להשתמש ב חמישה מונובלוקים של MTX מהעוצמתיים שלהם...

פורסם

לפותח השרשור,

ישנם מגברים שניתן לעשות להם לינק ולחבר אותם יחד בכדי לקבל עוצמה גבוהה יותר כמעט מכופלת .

 

לרוב מגבר בעל עוצמה גבוה ואני מדבר על 3-4-5 אלף RMS יעלה כמה אלפי דולרים טובים .

ישנם שמעדיפים לעשות את האופציה הזולה יותר והיא לחבר שתי מגברים "חלשים" יותר ולקבל עוצמה קרובה למגבר חזק אחד

 

אני לא דואג לזה שהוא חיבר את שני המגברים מה שאני דואג זה

האם הוא שידרג בצורה טובה את מערכת החשמל ? האם זרוק לו בבגז' איזה אופטימה או קינטיק ? (מצברים , בעלי פריקה עמוקה)

 

כי אם לא , נראה לי שהסאב לא נותן אפילו חצי ממה שהוא מסוגל לתת , שלא נדבר על תדרים נמוכים

רגע אני חושה על משהו , למה סטרוקר למען השם :shock:

פורסם

חוץ מזה שהוא עושה הרבה רעש, כל קשר בינו לבין "איכות", "טוב", "מדוייק" הינו מקרי בהחלט.

 

מי שקונה סאב כזה צריך שיהיו לו קשרים טובים עם זגגים, וזה בכלל לא בצחוק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש כאן מישהו שבמקרה מוכר סטרוקר, וכן.. שני מונובלוקים של - סיירה!

צירוף מקרים? אותו מתקין?

מה שחשוב זה שאם אתה כבר רוצה ללכת על סאב כזה (פעם גם אני הייתי כזה) אז מומלץ לחבר אליו מגבר חזק וטוב.

לא זבלה של 170 שקלים עלות בסין..

פורסם
יש כאן מישהו שבמקרה מוכר סטרוקר, וכן.. שני מונובלוקים של - סיירה!

צירוף מקרים? אותו מתקין?

 

גל הסטרוקר והמגברים שנמכרים יחד איתו אינם ממתקין אלא ע"י חבר פורום שאני מכיר לכן לפני שאתה רושם דברים תאמת אותם.

פורסם

לא התכוונתי לומר שהמתקין והמוכר הם אותו איש, אלא ששניהם הלכו לאותו מתקין והוא המליץ להם את אותה המלצה.

האחד הלך לפי ההמלצה, היום הוא מוכר.

השני מתייעץ עימנו וכדאי לו להשמר מההמלצה.

 

זה הכל.

אין לי מה לאמת, פשוט לא הבנת מה רשמתי.

פורסם

תודה חבר'ה עניתם לי.

עוד שאלה קטנה מישהו מכיר את סיירה ומה זו בכלל החברה הזאת?

וחיפשתי בפורום על זה ולאף אחד לא הייתה תשובה.

hu: pioneer 5800mp amp: lightning audio b2.400.4 comp: octan-zr rear: pioneer 200W japan sub: kicker c12

×
×
  • תוכן חדש...