Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעים מאוד אני דיי חדש פה בפורום קניתי לפני שבוע פיאט פונטו ולרוע מזלי זה לא ספייס אלא פונטו פשוטה ללא חלונות חשמל.

ד.א לפני כן היה לי פיג'ו 106 והתקנתי בה מערכת עם קומפוננטים 6 וחצי של מורל , בהעברה של המערכת ובהתקנה גיליתי שאני לא יכול להתקין את הקומפוננטים ברכב ללא בנייה בדלתות ולא הצלחתי למצוא מיקום מתאים לעשות בנייה משום שיש את הידיות של החלונות שתופסות מקום ונפח בדלת יש למישהו הצעה או ניסיון עם כזה דבר???

אודה לכם מאוד על העזרה תודה מראש אור

פורסם

אם אני זוכר נכון, ניתן לעשות בניה גם בפונטו עם חלונות רגילים ע"י חיתוך/הורדת המדף של המסמכים.

ולדעתי אפילו בניות עץ פשוטות יחסית כמו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=155834&highlight=%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95

או

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=147805&highlight=%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%AA

ואם אתה רוצה להתפרע על פיבר אז בכלל השמיים הם הגבול.

כמובן שהעיצוב יהיה בהתאם למגבלות של הידית חלון וכ"ו..

פורסם

אתה יודע שיש לך אפשרות לעשות הסבה לחלונות חשמל כן?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לרוע מזלי זה לא ספייס אלא פונטו פשוטה ללא חלונות חשמל.

לא הבנתי

קנית פונטו וקיווית שהיא תהיה ספייס , ואז אחרי הקניה לא התמזל מזלך וגילית שהיא לא ספייס ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לא התמזל מזלך וגילית שהיא לא ספייס ?

 

הוא לא טרח לקרוא את האותיות הקטנות.

 

 

בכל אופן, לפותח השרשור, חפש בפורום בנושא בנייה ופיבר.

בלי שום קשר הייתי ממליץ לך לשלב כבר הסבה לחלונות חשמל כך גם תרוויח אפשרות להכניס את הקומפוננט וגם חלונות חשמל.

×
×
  • תוכן חדש...