Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה מעניינת מאד לדעתי מה הביצוע באוטו שעשיתם סיבוב, או לחיצה ,או תחרות,מה שבא לכם תשפכו. אני יודע שיש הרבה דברים שלא שוכחים מהר ככה גם זוכרים מכוניות לטובה.

אני למשל עברתי חוויות מטורפות עם הVR6 שהייתה לי,אבל אני מעדיף להגיד לכם מה היה לי עם הראלי בהתחלה שקניתי את האוטו.

 

את הסיבוב הרציני לקחתי בעיקול בכניסה לאילון הייתי על 100 ואת האמת בהתחלה לא ידעתי שיש לאוטו תגובות קיצוניות הייתי פשוט רגיל לVR6 :lol:

מה שקרה זה שבכניסה לסיבוב שברתי את ההגה בשיא המהירות ממש "הבהלתי את האוטו"

ובמקום לראות את איילון על מהירות של 100 ראיתי קיר בטון :lol: טוב זה לא מצחיק אבל מי ידע בכלל אז מה זה אוטו עם תגובות מהירות וחדות ולא איזה VR6.

בכל מקרה הייתי בטוח שכבר אי אפשר היה לתקן וכמובן נילחצתי שראיתי את הקיר מתקרב במהירות ואיך האוטו שינה זווית והחליק על 4 ממש על הצד אז לחצתי ברקס בכל הכח והאוטו נעצר סנטימטר מהקיר הפרדה,והעניים של חבר שלי נהפכו לשימי תבורי עם קוצר נשימה :crazyeye: זהו לפחות סוף טוב שלא קרה כלום לאוטו.

 

נו עכשיו נשמע אותכם. קצת אקשן פה חברה יאללה תקראו את החתימה שלי ותזרמו בכתיבה :type:

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תאונה שעברתי עקב צמיגים שחוקים ותקר באחד מהם.

 

זה היה אחרי עיקול עדין, משהו קרה והתחת שלי נזרק בעוצמה.

 

אני, שלא ידעתי "נהיגה מתקדמת" וגם עכשיו לא הייתי יודע מה לעשות, לקחתי את ההגה לצד הלא נכון תוך בלימה חזקה.

 

מה שיצא זה:

 

בכביש עם שני נתיבים בכל צד ועם מפרדה באמצע

 

עברתי מהנתיב הימיני בכיוון שלי, על המפרדה (כחצי מטר !!! מעמוד !!!) , לצד השני.

 

לא קרה כלום, זה היה המזל שלי :lol:

 

 

הנה תמונה שתעזור להבין קצת יותר מה קרה.

5 דקות בMSPAINT :oops:

accident.JPG

פורסם

החוויה הכי כפית שלי היא לא שאני נהגתי אבל נראה לי שזה גם נחשב....

 

אני וחבר שלי נסענו ב z3 שלוש ליטר שלו בכיוון חזרה מהרצליה לאילון באזור של קניון שבעת הכוכבים עכשיו איך שאנחנו מגיעים לרמזור הוא מתחלף וברמזור עמדה בוקסטר s

כמובן שחבר שלי נתן גז וגם הבוקסטר פתחה אבל חבר שלי הגיע לרמזור בגילגול אז לקחנו אותה בהפרש דיי גדול עכשיו הנהג של הבוקסטר היה מישהו בן איזה 40 ככה לפחות הוא היה נראה ומסתבר שהוא התרגז מזה שלקחנו אותו אז שהגענו לסיבוב של הירידה לאיילון שזה חתיכת סיבוב הוא המשיך להרביץ והוא נסע מהר חבל על הזמן והבוקסטר זרקה תחת כל הסיבוב ואמרנו אחד לשני שהוא משוגע !!!....

חבר שלי לא אדיוט והוא גם לא מתלהב יותר מדיי מכל הרייסים וכל זה אז הוא לקח את הסיבוב לאט , שהנהג של הבוקסטר ראה שאנחנו הרבה מאחוריו הוא החליט להאט וחיכה עד שהגענו אליו וחבר שלי החליט להרגיז אותו אז הוא נסע מאחוריו אז הנהג של הבוקסר שיא ההתרגז וכל שניה עבר נתיב וחבר שלי מאחוריו עד שנמאס לחבר שלי והוא החליט שייאלה רייס באיילון חבר שלי התקדם קצת קדימה עד שהם נעמדו אחת ליד השניה ואז שניהם הרביצו אני חייב לציין שההחלפות הילוכים בבוקסטר הם שיא הרועשות כל פעם שהוא החליף הילוך שומעים כזה בום עכשיו הם הגיעו למצב ששניהם ב 200 בערך והבוקסטר נמצאת בחצי אוטו לפנינו וחבר שלי החליט שזה כבר יותר מדיי אז הוא הפסיק והבוקסטר המשיך ונעלם לנו.....

בקיצור זה אחת החוויות שהיו לי ברייסים ואני חייב לציין שנהנתי אחושרמוטה!! :twisted:

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
עכשיו הנהג של הבוקסטר היה מישהו בן איזה 40 ככה לפחות הוא היה נראה ומסתבר שהוא התרגז מזה שלקחנו אותו אז שהגענו לסיבוב של הירידה לאיילון שזה חתיכת סיבוב הוא המשיך להרביץ והוא נסע מהר חבל על הזמן והבוקסטר זרקה תחת כל הסיבוב ואמרנו אחד לשני שהוא משוגע !!!....

 

לא נראה לי שהוא התרגז. הוא בטח חשב לעצמו "מי זה היבחוש הזה שחושב שהוא איזה נהג דגול"... והוא לא משוגע, כנראה שהוא פשוט יודע לנהוג...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הם הגיעו למצב ששניהם ב 200 בערך והבוקסטר נמצאת בחצי אוטו לפנינו וחבר שלי החליט שזה כבר יותר מדיי אז הוא הפסיק והבוקסטר המשיך ונעלם לנו.....

:twisted:

 

200 באיילון? :screwy:

נראה לי יותר כמו סצנה ממהיר ועצבני P:

פורסם

המקום : צומת פל-ים (מקיסריה לכיוון פרדס חנה)

 

 

השעה : 05:00

 

 

הרכב : לנצ'יה תמא טורבו משופרת (מערכת נשימה ופליטה,צ'יפ,גיר מחוזק,בולמים ובלמים)

 

260 כ"ס משוערים

 

המהירות : 215 קמ"ש שיכלו להיות הרבה יותר גבוהים לולא הכביש המחורבן שהלך להגמר :cry:

 

 

אגב

הרכב האגדי יד 1 , מלוקק ושמור

שנת 94 כמדומני

ממוצע 15K לשנה

 

ולא הוא לא מוכר ! :D

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
המקום : צומת פל-ים (מקיסריה לכיוון פרדס חנה)

 

 

השעה : 05:00

 

 

הרכב : לנצ'יה תמא טורבו משופרת (מערכת נשימה ופליטה,צ'יפ,גיר מחוזק,בולמים ובלמים)

 

260 כ"ס משוערים

 

המהירות : 215 קמ"ש שיכלו להיות הרבה יותר גבוהים לולא הכביש המחורבן שהלך להגמר :cry:

 

 

אגב

הרכב האגדי יד 1 , מלוקק ושמור

שנת 94 כמדומני

ממוצע 15K לשנה

 

ולא הוא לא מוכר ! :D

 

מה החוויה בדיוק ??? אני לא ממש מבין מה היא בכלל החוויה..???

מה המהירות ??

אם תגיד לי כן אז אתה ממש לא בחוויה... אני הייתי עם מישהו שנסע 260 .. ולא מהניתי ממש מנהיגה כי היציבות ממש לא עזרה לחוויה... פשוט לא היהי אפשר להזיז את האוטו ..

למרות שאני משמ התלהבתי בהתחילה רק מהמהירות אבל זו לא ממש חוויה מטריפה ומהנה ביותר לדעתי !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
המקום : צומת פל-ים (מקיסריה לכיוון פרדס חנה)

 

 

השעה : 05:00

 

 

הרכב : לנצ'יה תמא טורבו משופרת (מערכת נשימה ופליטה,צ'יפ,גיר מחוזק,בולמים ובלמים)

 

260 כ"ס משוערים

 

המהירות : 215 קמ"ש שיכלו להיות הרבה יותר גבוהים לולא הכביש המחורבן שהלך להגמר :cry:

 

 

אגב

הרכב האגדי יד 1 , מלוקק ושמור

שנת 94 כמדומני

ממוצע 15K לשנה

 

ולא הוא לא מוכר ! :D

 

מה החוויה בדיוק ??? אני לא ממש מבין מה היא בכלל החוויה..???

מה המהירות ??

אם תגיד לי כן אז אתה ממש לא בחוויה... אני הייתי עם מישהו שנסע 260 .. ולא מהניתי ממש מנהיגה כי היציבות ממש לא עזרה לחוויה... פשוט לא היהי אפשר להזיז את האוטו ..

למרות שאני משמ התלהבתי בהתחילה רק מהמהירות אבל זו לא ממש חוויה מטריפה ומהנה ביותר לדעתי ![/quote

 

אני נהג חדש יחסית

שנתיים רישיון אוטוטו...

 

זה בא בשלבים] 8)

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

במפגש ב"ביג" שהיה מפגש גדול בחופש... כשניגמר המפגש נסעו המכוניות למקום כלשהו :twisted: שמעט מאוד אנשים ידעו איך להגיע...

 

נסענו חבורה די גדולה ובשלב מסוים של הדרך אני ועוד מישהו עם מגאן קופה נפרדנו מהחבורה נשארנו תקועים ברמזור... למזלי הוא ידע איך להגיע אך לא היה יותר מדי מתחשב מבחינת המהירויות, היה לי ממש קשה לשמור על הקצב שלו וכל הדרך (שהיא דרך בינעירונית לפעמים אף עירונית) כמעט ולא ירדנו מה120 קמ"ש, כל רמזור הגענו ביחד ראשונים ואז תוך 10 שניות כבר לא ראינו את הנהגים מאחורה...

 

בקיצור הגענו לרמזור כלשהו שהוא עבר כצהוב ואני נתקעתי ברמזור... די התבאסתי כי לא ידעתי את הדרך וחשבתי שאצטרך לחזור הביתה, למזלי הרמזור התחלף די מהר תוך 10-15 שניות ואני החלטתי שאני לא מוותר ואני תופס אותו, נתתי פתיחה והתחלתי במרדף :twisted: הגעתי כבר ל160 קמ"ש כשראיתי אותו ואז האטתי והמשכנו שנינו למקום שבו חיכתה שאר החבורה...

 

בקיצור הייתה נסיעה מהסרטים, חברים שלי שהיו באוטו כמעט קיבלו התקפת לב והיה ממש בלתי נשכח עד עכשיו אני זוכר את זה במדויק.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

אני לא יודע אם זו חוויה,אבל זה היה טיפשי ומסוכן לחלוטין..

רחוב ראשי בקרית-גת, יום שישי ב-23:00 בלילה החליטה ילדה בוולוו לחתוך אותי בפראות,כל-כך התעצבנתי והתחלתי לעקוף אותה, הכביש מסוכן וחשוך משני צידי הכביש יש מכוניות חונות ואנשים שטיילו ברחוב, באמצע העקיפה שהיתה מהירה החליטה הילדה הטיפשה בוולוו לעשות איתי רייס...וכמו טיפש במקום לוותר הורדתי הילוך האצתי (120!!)

ונעלמתי לה...כל זה היה בסיכון רציני ממש גירדתי מכוניות בצידי הכביש והתפללתי שאף אחד לא יחליט לחצות את הכביש...

אל תנסו את זה בבית!!!

וכן, העקיפה הזאת עלתה על כל חוויה שהיתה לי... :roll:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

יחסית לגילי הצעיר והפאור חוויתי פה ושם חויות נחמדות מאוד.

אני לא אשכח מקרה אחד ומדהים.

 

סוף החופש הגדול, 2-3 אחר חצות.

המיקום הוא רחוב ויצמן בכפ"ס (ממש ליד תחנת סונול במערב כפ"ס)

הרחובות ריקים יחסית מאנשים, ורק בתי הקפה מלאים.

 

אני מחליט לחצות מצד אחד של המדרכה, לצד השני של ויצמן. באמצע יש אי תנועה..

פתאום אני שומע מכיוון מערב רעש אדיר, ישר חשבתי על משאית שנוסעת מהר אז עצרתי על האי.

הקול גובר וגובר ואני עומד בציפיה על אי התנועה.

פתאום אני רואה אורות, חוצמזה כלום.. הם מתקרבים ומתקרבים..

ואז במהירות של 150-160 קמ"ש עוברים כסערה אימפרזה GT "חמושה" עם ניאונים בצבע כחול מתחת למרכב שרק הוסיפו לחוויה, ואופנוע כבד.. :shock:

האופנוע טס ממש שני מטר לפני האימפרזה ושניהם צמודים מאוד במהירות קטלנית שכזו, בכביש של 50 קמ"ש. :shock:

אחרי שהם חוצים את החלק המערבי של ויצמן בסערה (תוך כמה שניות :lol: ), אתם פשוט חייבים לראות את זה, כל האנשים ברחוב (אמנם לא הרבה) עומדים עם פה פעור :twisted:

זה היה רגע פשוט מדהים. 8)

172

פורסם

לפני בערך חצי שנה, נסעתי עם אחי, ביום חול בשעה 2:00 בלילה בערך.

אחי (בן אדם מאד חמום מוח), נוהג בצורה די מעצבנת של 80 קמ"ש 20 מטר לפני הרמזור האדום ואז דופק ברקס די מהר...

בכל מקרה נסענו ברחוב זבוטינסקי בר"ג מכיוון שמש (למי שמכיר) לכיוון הבורסה.

כל הדרך יש נהג במאזדה לאנטיס 1800 שתמיד פותח עם אח שלי ברמזור ופעם אחי מקדימה ופעם הוא מקדימה.

בצומת של הבורסה לכיוון ת"א (הרכת), אחי מחליט שהוא רוצה "להראות לו מזה" :? אני כמובן אומר לו: "תרגע אתה לא בתחרות" אבל כפי שציינתי הוא בן אדם די עצבני. אנחנו והמאזדה ראשונים ברמזור אחי נוסע כמה מטרים אחורה (נותן לו פור). התחלנו את ה'רייס', בעיקול שנמצא בהמשך הדרך היינו כבר על 130 קמ"ש עברנו אותו אבל אחי מחליט שזה לא נגמר והוא עוקף אותו בצורה ממש חדה! הוא מאחור מנסה לעקוף ואחי ממשיך להוריד מהירות ולא נותן לו לעקוף תוך סיבובים חדים של ההגה. :( לאחר מכן חשבתי שהנהג מאחורינו רוצה לעקוב אחרינו ושהעימות שיהפוך להיות יותר פיזי ולא קשור למכוניות :x . המשכתי להגיד לאחי שינסה לאבד אותו ואחרי כמה פניות של הרגע האחרון במהירות של 60 קמ"ש היינו לבד.

בסופו של דבר המעשה עצמו היה מאד טיפשי ואני הייתי אומר שנהגים כמו אח שלי צריך להוריד אותם מהכביש (לביטחונם וביטחון הציבור), אבל אחרי שנרגעתי חשבתי לעצמי- בסה"כ זאת הייתה חוויה!

אז מסקנה סופית- לא לעשות דברים כאלה ואם כן?! אז בטוב טעם ולא להשתולל יותר מידי, לדעת את הגבולות שלכם! ולא לסכן אף אחד אחר! את החיים שלכם אתם יכולים לקחת אבל אין לכם זכות על חיים של מישהו אחר!

פורסם

מקום: כביש חיפה-נצרת

 

שעה: 4:00 \ 4:20

 

מכונית: סוברו אימפרזה (רגילה)

סיאט איביזה

 

אני וחבר שלי החלטנו להגיע הביתה אחרי ביקור בחיפה

כל הדרך לא ירדנו מ 140

בסוף הגענו לצומת T שמאלה

הוא מפעיל איתות שמאלה ומתכוון לפנות

אני אחריו... מפעיל איתות (חושב שקרה משהו)

הוא לוקח חצי פניה שמאלה ופתאום שובר הגה ימינה וממשיך בכביש אל נצרת עילית.

מפה מתחיל מרדף עצבני של 160 בעליה קלה!

הכל נגמר בשלום....

 

 

מאז החלטתי לא לעשות שטויות (לפחות עד שיגמר לי הנהג חדש)

וזאת גם העצה שלי אליכם.

פורסם

חוויה יפה שעברתי,נסעתי עם אמא שלי מכיוון תל אביב חלונות פתוחים מוזיקה,

פתאום שומעים רעש חזק מאחורה ,2 אורות מתקדמים במהירות מתקרבים אלינו

פתאום מתפצלים ל4 אורות ,והרעש אויי איזה רעש!!!!!!!! חלומי

 

אנחנו באמצע פתאום באיזה מהירות של 150 + עוברות אותנו סיאט לאון משופרת,ופורשה

הפורשה עברה בצד ימין שלנו,והסיאט בצד שמאל

 

אחרי שעברו אותנו הם חזרו להיות אחת אחרי השנייה ונעלמו באופק

Vw Polo GTI

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...