Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחרונה בדקתי את מפלס המיים ברדיאטור שלי ,

והוא טיפה ירד מתחת לMAX- אבל כאשר פתחתי והסתכלתי פנימה ראיתי שממש צף שם בוץ כזה מוזר בצבע חום עם זה משנה.

עכשיו יש לצין רדיאטור חדש משהו שנה וחצי

מיים טובים משהו גרמני שהומלץ פה !!.

מה שכן היה חסר מידי פעם מיים והוספתי למיים הגרמניים האלה את המיים הירוקים הרגילים .

עכשיו חשבתי אולי מזה נוצרה הבעיה!!!.

 

מה לעשות וגם חסר לי מיים כמו כמות של חצי ליטר פעם בחודש האם זה הגיוני בגלל החמסין והטמפ" האחרונות שהיו?

פורסם

בוצה לא נוצרה עקב עירבוב שני סוגים שונים של נוזלי קירור אלה בגלל קורוזיה במערכת הקירור.

ריאקציה בין סוגים שונים של נוזלי קירור גורמת לשינוי צבע ופגיעה בתכונות של נוזלי הקירור.

המלצה, בצע ניקוי יסודי של מערכת הקירור וחיפוש בפורום.

איזה כייף לי :)

פורסם

אין לקחתי את האוטו למוסך הירמו לי אותו על ליפט נכנסנו ממש מתחת לאוטו

היה רק קורוזיה מסביב לחישן טמפ" הוא הוציא לי אותו ושם אטם חדש וניקה תקורוזיה

לא היתה נזילה בכלל

ממש כלום

מאיפה זה יכול להיות מוזר?

×
×
  • תוכן חדש...