Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סקסו VTR}-האם שווה 30K?


שי .מ.
שימו לב! השרשור הזה בן 6167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

306 במשך שנה ואפילו ראלי שהיתה בחזקתי איזה שבועיים.

 

ה306 נוח, ודיי מהנה לנהיגה ,אבל המנועים פשוט לא טובים מספיק (אני לא מדבר על הs16/GTI6)

כנ"ל לגבי כל שאר המנועים בקטנות מלבד זה של ה 106GTI/VTS.

מאוד נהניתי לנסוע עם הרכב כשהוא לא היה במוסך.

 

אין לי כח להכנס לויכוח הזה, אנחנו כנראה מאסכולות שונות ולא יעזור שומדבר.

הבעיה שלכם שאתם אטומים לגמרי לשמוע על כל דבר אחר שלא תוכנן ע"י זולל צפרדעים.

 

אגב, אצל אנשים שנוסעים ברכבים שציינתי מעולם לא תראו חתימות כמו : "למכירה מחשב+צמת הזרקה של 205GTI ועוד", או : "למכירה מחסן שלם של חלקי חילוף או רכב שלם לחלקים" , כי פשוט אין צורך להתעסק עם כ"כ הרבה טפל במקום להנות מהנהיגה עצמה, ואף אחד לא מחזיק סטוק של חלקים במחסן.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

306 במשך שנה ואפילו ראלי שהיתה בחזקתי איזה שבועיים.

 

ה306 נוח, ודיי מהנה לנהיגה ,אבל המנועים פשוט לא טובים מספיק (אני לא מדבר על הs16/GTI6)

כנ"ל לגבי כל שאר המנועים בקטנות מלבד זה של ה 106GTI/VTS.

מאוד נהניתי לנסוע עם הרכב כשהוא לא היה במוסך.

 

-אני לא משוכנע, אבל לעומת האיביזה והפולו 16V שהוזכרו, יחס המשקל\כ"ס של הVTR טוב יותר, כך גם של הראלי לדורותיה וגם של הXSI

 

אין לי כח להכנס לויכוח הזה, אנחנו כנראה מאסכולות שונות ולא יעזור שומדבר.

הבעיה שלכם שאתם אטומים לגמרי לשמוע על כל דבר אחר שלא תוכנן ע"י זולל צפרדעים.

 

-הם אמנם פתחו מנוע יחד, והוא אפילו מתפקד [נהדר] ברכב הקוסיות האולטימטיבי, אבל ב.מ.וו הם עדיין חברה של צוררים שמתלהבים מבשר נא ובירה [וגם אופל, אגב, שהוזכרה בחטף לא מיוצרת אצל החבר'ה של זידאן]

 

אגב, אצל אנשים שנוסעים ברכבים שציינתי מעולם לא תראו חתימות כמו : "למכירה מחשב+צמת הזרקה של 205GTI ועוד", או : "למכירה מחסן שלם של חלקי חילוף או רכב שלם לחלקים" , כי פשוט אין צורך להתעסק עם כ"כ הרבה טפל במקום להנות מהנהיגה עצמה, ואף אחד לא מחזיק סטוק של חלקים במחסן.

-זו הרמה להנחתה, אני אתאפק, :wink:

חוץ מזה אני בטוח שמי שמחפש לעצמו רכש ספורט מזדקן מודע לסכנות הכרוכות בכך, לו היה רוצה היה יכול להסתפק באיזה סיריון אמינה להפליא...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה תנחית... זה כל הכיף.

 

בקשר לסיריון : אני מבקש לא לחצות קווים אדומים. לא הייתי מגדיר את הדבר הזה כיותר מקופסה עם גלגלים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון והאחרים.

אני לא טוען שה-VTR פחות טובה מהפולו.

אבל יש גבול להערצה.

 

VTR זה אוטו פשוט עם פלסטיקה (אוטו פוזה, אם תרצה).

כן, ההגה יותר טוב.

גם השילדה.

הפולו

אבל המתחרות הן לא פח זבל.

יש לי ניסיון לא קטן עם כל הדגמים של 106, כמעט עם כל ה-306.

 

אני בטוח שאם נעשה כמה שירשורים על ההגה הנפלא והשילדה המצויינת של הפולו.

פתאום תראה הרבה צעירים שמסכימים איתך ומודיעים על ההנאה המרובה.

מה שאני מנסה להגיד.

רובם לא יקלטו את ההבדלים, במיוחד בגרסאות הפשוטות (כן, VTR היא גרסה פשוטה).

וגם אם כן, אז?

 

הדיון הזה מזכיר לי פרק של טופ גיר עם הגייארדו ספיידר.

הוא צוחק שם על בעלי פרארי שישבו ויזיינו את השכל על בקרת האחיזה המתוחכמת.

יקשקשו על זה שאפשר לעשות את הסיבוב ב-0.000004 שניות מהר יותר.

 

אז מה?

אי אפשר להנות גם ברכבים אחרים?

אז השלדה וההגה קצת פחות טובים.

אבל אפשר להנות איתם בהחלט.

 

נהג מקצועי (מסלול) בדימוס, לקח אותי פעם על סיבוב באופל ווקטרה. דיזל! (2.2).

אתה לא מאמין איך נהניתי.

אז היא פחות טובה מ-325 או מ-406, SO FUCKIN WHAT?

היה כייף.

 

אפשר להנות גם מרכבים שהם לא פרארי אנזו FXX.

מתברר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

\ה-VTR? זאת XS עם סרן אחורי דיסק. זה הכל.

\.

 

 

אולי תפסיקו עם ההשערות הלא נכונות שלכם..

הנה קצת על VTR מפי דבריו של מישהו קצת יותר מנוסה ממני בתחום הטכני של הצרפתיות :

 

 

VTR היא VTS מלבד המנוע כלומר סרן אחורי זהה, מוטות פיתול בקוטר 19 מ"מ ואנטי רול בקוטר 22 מ"מ

מקדימה Layout ספורטיבי, הווה אומר משולשים שונים ומוט קישור שלא מתחבר למשולש כמו בגירסאות הרגילות, אנטי רול קידמי של 22 מ"מ , קפיצים ובולמים של גירסה ספורטיבית VTS/VTR/Rallye

 

מה יש ב-XS שקשור לספורטיביות ? בערך כלום, חוץ ממושבים זהים לדגמים הספורטיביים ב-106

 

מה צריך לשדרג ב-XS ? בערך את כל רכיבי השילדה, מערכת בלימה, חיזוקים למשולשים בפיירול

 

. בכל פרמטר ה-VTR עדיפה, אפילו מערכת הניהול שלה טובה יותר.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לא להאמין לכל דבר.

אותה מערכת מתלים של XS, בדיוק.

יש הבדל באנטי רולים, נכון.

לא אחרי 200K ק"מ. שמעת על עייפות החומר?

ההבדל לא כזה קטסטרופלי.

2 מ"מ באנטי רול, לא משנים את הרכב.

ה-XS וה-VTR זהות כמעט לחלוטין.

הדיסקים מאחורה לא קריטיים.

בעיקר LOOK ולא יותר מזה ברכבים האלה (כשתהיה 8 שעות ביום במסלול, זה ישפיע).

 

ה-VTR זה דור שלישי במשפחה.

קודם VTS, אח"כ ראלי, בסוף VTR ו-XS.

בשביל לנהוג בנכדה הנכה במשפחה, עם מנוע חרא! ושלא יספרו לך אחרת, לא צריך לשלם 15K יותר.

בסכום הזה אתה הופך XS ל-106 GROUP N.

 

למצוא הבדלים במס' קטלוגיים, אני גם יכול, יש לי את התוכנה.

על הכביש, אין הבדלים.

אני לא רואה מישהו משלם על XS 1.6 10K מעל המחירון, אז למה על VTR 15K מעל?

לך תקנה אנטירולים בחברה, 2 ש"ח בערך.

סיימנו את ההבדל?

 

עכשיו אחרי שהוצאתי קיטור.

מדויק יותר.

הבדל באנטי רולים. קיים. רק ב-1.4, ב-1.6 זהה.

בולמים קפיצים? אותם קפיצים, בולמים מתים אחרי 150K-200K, לא רלוונטי.

שוב פעם, מתלים זהים. משולשים, זרועות וכו'.

זה נכון לדור השני, מתלה של ראלי/XSI/GTI זהה ל-XS.

ברקסים זהים מקדימה (כבר אמרתי מה אני חושב על הסרן האחורי).

מערכת ניהול? לאחד המנועים המחורבנים שיש בקטלוג של החברה (1.6 90כ"ס).

אותה מערכת ניהול. של XS 1.6.

אתה רוצה להשוות ל-1.4? נכון יש הבדל, מנוע אחר.

גם לא הייתי מעריץ מערכת ניהול של מנוע נכה.

זה בערך כמו להגיד שיש הבדל במערכת הזרקה של ברלינגו דיזל דור ראשו, לדור שני.

זה משנה? שתיהן נכות עם 65-70 כ"ס.

זה לא שלאחר יש מגנטי מרלי ולשניה יש MOTEC M800. בחייאת.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי עריכה - לא בא לי להיכנס לויכוח הזה..

כבר הגבתי מספיק במשך השנים על הנושא :-).

 

מנהלים בבקשה למחוק - סליחה ותודה.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי על שתיהן.

לא קצת.

תשווה XS 1.6 ל-VTR. זאת ההשוואה הנכונה.

אותה תצורת מתלים והכל.

אמרתי, גם אם האנטירולים שונים (מ"מ בכל צד בערך). 15K מעל?

לך ללובינסקי, למחסן האיטי והמחורבן ביותר בעולם.

קנה שניים חדשים שלא עברו התעללות של 10 שנים ו180K ק"מ.

יעלה לך בערך 2K.

עכשיו הרכב זהה.

 

לא מספיק?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה ויכוחים מכוערים!

על מה אתם רבים?

 

רועי... אני רוצה 70 אלף על הראלי שלי!

המחירון 20.

רוצה? יופי.

לא רוצה. סבבה.

אין בעייה.

 

 

אתה רוצה XS במחירון... מברוק.

וד"ש ללוי יצחק.

 

כל אחד והשיקולים שלו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...