Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון כשאני נוהג על המיצובושי שלי (סופר לנסר 97) כשאני מגיע למהירויות 115+ ההגה מאוד קל וכל תזוזה קלה הוא זז הרבה. עכשיו עד לא מזמן לא ידעתי שיש דבר כזה הגה כוח חשמלי שעם המהירות מקשיח את עצמו.

מה אתם אומרים שווה להחליף לדבר כזה?

כמה זה עולה?

זה אפשרי בכלל?

זה מומלץ?

פורסם

כן

זה מה שיפתור לך את הבעיה ב115 קמ"ש. זה יהיה מעולה.

למה להשקיע בצמיגים טובים, ביישור קו למתלים, לבולמי הזעזועים, אפילו בכיוון פרונט כמו שצריך?

חבל, עדיף כבר להחליף להגה חשמלי.

 

 

רון.

-מילה שלי, שים הגה על סוללות, עם מפסק, ככה כשתרצה בכלל לא יהיה לך הגה מתוגבר, הכי קשיח שאפשר-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

האוטו שלי בסדר גמור(לא מזמן עבר טיפול גדול) והצמיגים הוחלפו לפני כשנה...

ובקש להגה, סתם חשבתי על הרעיון הזה.. לא מבין מה הקטע להיות ציני =\

פורסם

או שאולי בכלל האוטו שלך בכלל מתרומם:roll:

כמו שהראו בטופ-גיר לפני כמה ימים, יגואר XK שב210 מתחילה לעוף... הוא תיאר אותו דבר: הגה שנהיה קליל בצורה מפחידה.

למרות שאני מניח שלך אין צורך להכניס מקלות גולף לאוטו...?

 

הגה חשמלי?

אני מניח שהסיפור יקר בצורה לא ראלית לכל אלה שלא צריכים מקלות גולף בבגאז'...

 

וכמו שאמרו, יש דברים קצת יותר מציאותיים שיעזרו לך גם במהירויות חוקיות.

 

 

יום נפלא ומעופף :)

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מצטרף לדעתם של קודמי

לא ניתן (בהוצאה כספית סבירה) להתקין הגה "חשמלי" (הגה מתוגבר ) עקב מורכבות המערכת הכוללת מודול חיישן מומנט ,קריאת נתונים שונים ממערכות הרכב השונות

יגאל

קבלת עצה טובה לגבי זויות המתלה הקדמיות ,בדוק את העניין !

פורסם
האוטו שלי בסדר גמור(לא מזמן עבר טיפול גדול) והצמיגים הוחלפו לפני כשנה...

ובקש להגה, סתם חשבתי על הרעיון הזה.. לא מבין מה הקטע להיות ציני =\

 

 

 

אל תתבלבל בין טיפול גדול [החלפה של שמנים \ מסננים \ אולי גם טיפול לבלמים] ויישור קו למערכת המתלים באוטו - בארצינו הקטנה הנוהג אומר שאם זה לא שבור - אל תתקן.

כדי לקבל מהאוטו שלך את המקסימום אסור לך לנהוג כך - משמעת האחזקה צריכה להיות - אם זה בלוי - תחליף.

לפיכך אני מניח שאין לך הרבה מידי מידע על הבוקסות השונות שמחזיקות את חלקי המתלה שלך, את תושבות בולמי הזעזועים, את המשולשים, את התותבים של מוטות הייצוב, או אפילו הקופלונג וכמובן זוויות הגלגלים.

החלפה או יישור קו לרכיבים האלה לרוב לוקחת מכונית מבוגרת בינונית והופכת אותה באופן משמעותי למשהו שמתנהג טוב יותר ממצבה הקודם.

 

הציניות היתה תגובה מיידית לרעיון מופרך בהשראת מספר כוסות מרטיני ביאנקו. אני מקווה שלא לקחת את זה קשה מידי, בכל זאת, הרעיונות שהועלו עדיין תקפים.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
... כשאני מגיע למהירויות 115+ ...

זה חוקי?

תיסע במהירות חוקית יהיו לך פחות בעיות עם ההגה וכנראה גם עם המשטרה.

 

אופציה נוספת התקנת ספוילר כנף קדמית שיגרום לחרטום לשקוע ולא להתרומם....במחשבה שניה, סע לאט.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא לקחתי קשה.

ולפי מה שאמרתם זה פתרון עקיף לבעיה שלי. לא ידעתי.

עכשיו, הישור קו של כל מה שציינתם פה - באמת לא התכוונת אליו (אלא לברקסים וכ'ו), כמה ישור קו שכזה אמור לעלות?

והאם זה יגרום לשינוי מהותי בהתנהגות הרכב?

 

בקשר למהירות, לפעמים פשוט מגיעים לזה(אני לא רואה את עצמי נוסע ב80 קמש כשאני לבד על הכביש), אבל אני מניח שגם אתם לא בדיוק נהגים למופת שלא עוברים ת50 כשאין שילוט שמורה אחרת, או 70 כשאומרים 70...

פורסם
זה חוקי?

תיסע במהירות חוקית יהיו לך פחות בעיות עם ההגה וכנראה גם עם המשטרה.

 

אופציה נוספת התקנת ספוילר כנף קדמית שיגרום לחרטום לשקוע ולא להתרומם....במחשבה שניה, סע לאט.

עזוב אותו בחייך. סע 80, ואל תציק למי שנוסע 111 באמצעהלילהבכבישש - רק תשאר בימיני.

 

פותח השרשור - תמצא מכונאי שאתה סומך עליו ובקש שיבדוק את מערכת המתלים ברכב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הגה חשמלי לא מקשיח עצמו בהעלאת מהירות, הגה פרמטרי כן מקשיח עצמו.

ראו דוגאמת סיאט 07, יש הגה חשמלי אך הוא לא מקשיח עצמו בהעלאת מהירות.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

ממה שהבנתי האיביזה כן מקשיחה את עצמה.. (לא בדקתי, ככה אמרו לי).

 

ושכן שלי הוא מוסכניק, אני מניח שאני יכול לשאול אותו. בהנחה שכן, זה יקר? זה יגרום לשיפור רב?

פורסם

לגבי האיביזה אני מדבר מניסיון של אחת בבית מודל 07.

לפי מה שקראתי בחו"ל ומאנשים בארץ המערכת עולה המון כסף.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
זה חוקי?

תיסע במהירות חוקית יהיו לך פחות בעיות עם ההגה וכנראה גם עם המשטרה.

 

אופציה נוספת התקנת ספוילר כנף קדמית שיגרום לחרטום לשקוע ולא להתרומם....במחשבה שניה, סע לאט.

 

בטח.

בשביל זה פורום שיפורים נועד.

להנות כל הדרך עד למהירות החוקית.

 

או שהפורום הספציפי הזה לא נועד לך. תחליט.

 

אביחי

פורסם

אמור להיות יוניט חשמלי על המשאבה . החלף אותו ובדוק אם השתפר .

אם לא עוזר יש בעייה באספקת זרם ליוניט עם העלייה בסל"ד.

×
×
  • תוכן חדש...