Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני מחפש רמקולים בגודל בין 5.25-6.5 אני לא יודע מה עדיף

 

אני מחפש זוג רמקולים ולא קומפננט שיתנו איכות טובה וגם באס נאה הרמקולים

 

יחוברו ללא מגבר לפאנל Alpine 9852 אין ממש הגבלת תקציב בקטע הזה תודה ענקית

 

לעוזרים.

 

בברכה עידו.

פורסם

באופן אישי ממליץ על אלו

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=470152

6.5"

שמעתי אותם אצל חבר ללא מגבר ועם מערכת נחותה משלך והם פשוט היו מעולים אז אני גם די בטוח שעם מערכת כמו שלך הם ישמעו אפילו יותר נהדר וחוץ מזה מכיון שזה ללא מגבר אין לך צורך ברמקול יותר חזק מזה .

פורסם

הם יהיו קדמיים?? מה נכנס לך בדלת?

זאת לא שאלה מה עדיף? יש שירשור ענק על מידות הרמקולים הקדמיים...:idea:

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

כן שחכתי לציין את זה שהם יהיו רמקולים קדמיים מאחורה לא יהיה שום

 

רמקולים לבינתיים וגם אין טוויטרים עדיין לא יודע אם לשים או לא אז מה אתם אומרים?!

פורסם

אתה יכול לקנות את הJBL לקדימה והוא יתחבר ל2 ערוצים מהמערכת ו2 טוטרים טובים גם לחבר ל2 ערוצים מהמערכת .

פורסם

אתה אומר שאתה רוצה לקנות רמקולים קואקסיאליים ולא קומפוננט - אם אתה קונה קואקסיאליים אין שום צורך לקנות טוויטר (בעקרון) מהסיבה הפשוטה שרמקול קואקסיאלי הוא בעצם סט קומפוננט עם קרוס הכי בסיסי (יש גם קואקסייאליים מאוד יקרים ששם זה סיפור שונה ולרוב הם בכלל נקראים source point שזה גם סיפור אחר).

 

בקיצור - ברמקולים שהמליצו לך עליהם בת'רד הזה למשל - יש כבר טוויטר.

 

הסיבה היחידה שהייתי אומר לך להוסיף טוויטרים היא בשביל להעלות את הגובה של הצליל ברכב שלך מהרצפה יותר לכוון השמשה - אבל תלוי איזה טוויטרים (לא האלה שב30 שקל - שכח מזה)

וגם זה דורש ממך עוד השקעה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סט חמוד שיתן לך צליל טוב והוא על הדרך גם קומפוננט גם חברה מוכרת וגם זול

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=131666

ניתן למצוא ביותר זול

 

או את המלצת הפורום (מה שאני לא דוגל בו אבל עם בא לך לזרום עם העדר)

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=23401

הוא גם טוב שלא יהיו אי הבנות

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

:loco:

איזה רכב זה?

איך אפשר להמליץ על רמקול אם לא יודעים מה המידה שלו?

 

למשל פייז CF 5.25 נשמע יותר טוב מה 6.5 שלו.

ויש עוד דוגמאות למכביר.

 

אולי זה פוקוס וצריך בניה? אולי זה אונו?

 

אולי זו גולף חדשה עם3 רמקולים?

פורסם

קצת ישמע מצחיק אבל זה רכב מסוג רנו אקספרס

 

כן מסחרי אבל בכל זאת מידת הרמקולים המקורית שם

 

היא 4 אינץ אבל אני מתכוון לעשות חיתוך בדלתות אז אין לי בעיה להכניס

 

כל גודל.

פורסם

חבל.

אני הייתי שם קומפ' טוב של 4" למשל:

PHASE CFS 100.25 , או למשל K2P .

ואת הבניה שומר להכנסה של סאב במבנה טוב ונוח באזור הקבינה הקדמית.

הרעיון לשים סאב של 8 או 10" מקסימום מקדימה.

 

לדעתי התוצאה תהיה יותר טובה.

×
×
  • תוכן חדש...