Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אמנם לא שלייקס, אבל גם לחגורה מותר לנסות.

 

 

למהלך הבולם שלך יש גבול.

ברגע שאתה מגיע לגבול הזה, נסגר לך בולם.

בלימה יוצרת העברת משקל קדימה, כך שיש יותר עומס על המתלה הקדמי, ויותר קל לו לסגור מהלך.

 

אהה, דרך אגב, סגירת מהלך בולם זה לא בריא.

 

 

יום נעים :)

טל

 

עשיתי את זה עם גולף. בהתחלה לא היה ניראה שיש איזו בעיה. אח"כ התחילו הרעשים והתברר שחיסלתי את הלאגרים של הבולמים. החלפתי אותם והבעיה חזרה שוב - הסתבר אח"כ שנוצר עיקום בבודי בחלק העליון של אחד הבולמים. המוסכניק אמר שאם המכה הייתה יותר חזקה זה יכול היה להוציא את הבולם למכסה המנוע.

בהחלט לא מצב בריא.

 

אבל לעניין הבלאי, אני חייב לומר שהשאלה קצת מצחיקה : נסיעה ספורטיבית בדרכי כורכר/עפר (שהיא דבר מהנה בפני עצמו) גוררת בלאי באופן טיבעי. אני לא מבין מאיפה באה השאלה.. זה כמו לשאול אם 180 קמ"ש יוצר בלאי למנוע.. ברור שיותר מ-100. כנ"ל בכורכר - בלאי שהוא סביר ברמת עלות/תועלת, אם התועלת היא הנהיגה המיוחדת בתנאים אלו.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

×
×
  • תוכן חדש...