Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. קניתי אוטו חדש (יד שניה, דייהטסו שרייד) לא מזמן.

 

כשפתחתי את מיכל המילוי של המים באוטו הוא היה ריק ומשום מה לא נדלקה שום נורת אזהרה כל אותו הזמן.

אתמול מילאתי הרבה מים במיכל ונסעתי. והיום בדקתי שוב מים במיכל והופ, הוא היה יבש - כאילו כל המים נגמרו/התאדו.

 

מה קורה להם? לאן הם נעלמו? ולמה אם חסר מים במיכל האוטו לא מתריע על כך ומד החום לא מצביע על התחממות?

:smilecolr
פורסם

קודם כל, כאשר המנוע קר, פתח מכסה רדיאטור ובדוק מה המצב שם.

במידה ושם מפלס נוזל הקירור תקין, אז הבעיה היא בכיוון של המיכל.

שנית - הנורה המתריאה על מפלס נוזל קירור נמוך שייכת לרדיאטור עצמו ולא למיכל העיבוי.

פורסם

שאלה:

 

יכול להיות שהמים נשארים ברדיאטור, ולא מגיעים למיכל חזרה?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

תתחיל בסדרת בדיקות

תניע תסתכל מתחת לאוטו ומכסה מנוע וחפש נזילה

תבדוק את צבע העשן - עשן לבן = מים

תבדוק את מצב השמן ע"י הוצאת המדיד - שמן דליל + בועות מראה על חדירת מים לשמן כתוצאה של אטם שנשרף

זה על קצה המזלג

אגב,התופעה לא הייתה והתחילה פתאום או לאחר התחממות או משהו דומה?

ואה,שכחתי... המחלה של הדייהטסו היא המים הרגילים - בלוק אליומיניום רק מים ירוקים\אדומים

לחבר שלי נאכל כול המנוע באפלאוז בגלל זה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לאיזה מכון אני אלך בשביל סידור הבעיה? (אני לא מבין במכוניות כ"כ אבל אני יודע שכל מכון מתמחה במשהו אחר)

כמה עולה תיקון נזילה ? (אני לא רוצה שמכונאי חאפר יעשה עלי כסף בגלל שאני לא מבין כ"כ)

:smilecolr
פורסם

מוסך הכוח בסגולה פ"ת - יוסי\יעקב

יש להם הרבה ניסיון עם השרייד

ישרים ואמינים ומקצועיים מאוד

תגיד שאלעד שלח אותך

 

בהצלחה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
לאיזה מכון אני אלך בשביל סידור הבעיה? (אני לא מבין במכוניות כ"כ אבל אני יודע שכל מכון מתמחה במשהו אחר)

כמה עולה תיקון נזילה ? (אני לא רוצה שמכונאי חאפר יעשה עלי כסף בגלל שאני לא מבין כ"כ)

 

תלוי מאיפה נוזל אם זאת סתם צינורית קרועה וזהו אז אולי באיזור 150-200 שקל בערך

הנזילה יכולה להיות גם ממשאבת מים ואז זה כבר הרבה יותר יקר

במקרה ממש גרוע זה יכול להיות אפילו שנפרץ אטם ראש ומים מתערבבים עם שמן תבדוק בשמן אם יש חומר לבן כזה שניראה כמו טחינה

פורסם

ביקרתי אחד שמבין ברדיאטורים והוא בדק את האוטו עם לחץ ומצא נזילה בפלאנג' העליון

(משהו כזה) הוא אמר שהוא רקוב וצריך להחליף - מישהו יודע על מה מדובר? בכמה ש"ח מסתכם העסק?

 

כמו כן, הוא אמר לי לזרוק איזה צינורית ענקית בשרייד (במרכז האוטו) - יש למישהו מושג איזה צינור זה ? (הוא עווה יחסית

ומחבר בין המנוע ל"דבר העגול השחור" [סליחה שאין לי מושג טכני ברכבים]

:smilecolr
פורסם

אהלן

 

הפלאנג' נזל גם אצלנו, יש לי שרייד שנת 97 והיתה נזילה כנראה חוזרת ונשנית מהפלאנג'. במוסך פירקו אותו והיו עליו סימנים של הלחמה או הדבקה קודמים, הפעם החלפנו. אני לא זוכר את מחיר החלק אבל זה ממש לא עסק יקר כמה מאות.

 

אם אתה מעוניין אני יכול למצוא את החשבונית ולשלוח לך את המחיר שקיבלנו, אם תרצה שלח מסר פרטי.

 

עריכה: לגבי הצינור, תמונה תעזור... אם זה הצינור שיוצא מהרדיאטור ולכוון הפליטר אוויר\מפלג, צינור גומי עבה בצורת S... או שאולי הכוונה לתעלת האוויר הגמישה של פילטר האוויר ? ומה הכוונה שאמרו לך לזרוק אותו ? יש חור או סדק ? צריך להחליף ? תבהיר את עצמך טיפה.

 

סופ"ש נעים

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

אני בטוח שמי שמכיר את הרכב יוכל לענות לגבי הצינור הגדול,אבל תעלה תמונה זה יהיה יותר ברור,והחלפת פלאצ' מים לפי דעתי מחיר סביר זה 100-150 ש"ח.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

לדעתי בתמונה הזאת זה הפלאנג' שהמכונאי דיבר עליו.

 

בקשר לצינור שזרקתי - הוא היה כבר מנותק. המכונאי רק "נתן לי את האישור" לזרוק

הוא אמר שזה עוזר בחורף. לא שאלתי יותר מדי שאלות

 

אם אני אמצא תמונה אני אשמח להצביע על הצינור

:smilecolr
×
×
  • תוכן חדש...