Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

WHAT A LOAD OF CRAP...

 

שוב הם מוכיחים את רמת הידע העלובה שלהם.

 

"מגבר טורים"... נו באמת.

"כנפונים" - מישהו בכלל משתמש במושג הזה?

"ספוילרים" - כמו שהיה כתוב ב-CAR, יופי שהם שמים ספויילר ענקי באחורי מכונית הנעה קדמית כדי ליצור כוח הצמדה מאחור ומהירות סופית נמוכה יותר...

"מאיידים משופרים" - זה עוד מילא, רק חבל שאפשר לספור את המכוניות שמשתמשות בקרבורטורים על יד אחת, בערך...

ו"אגזוזי לחץ" - שוב, נו באמת...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש תמונות בכתבה?

 

שמעתי שאיזה מונגו משלנו צולם בזמן השתובבות עם דרדס... :wink:

 

הבורות אגב באמת מהממת וטוב שכך! היא משרתת את האינטרסים שלנו.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

מגבר טורים... חלום ילדות שלי :lol:

 

כנפונים.. של אולוויז מינימום :roll:

 

חבל שאין עוד פירוט.

 

המדריך למשפר הצעיר :wink:

 

 

ומה עם מונחים כמו "בגבוהות" "רכבות" ועוד..?

 

נ.ב בקשר לתמונות יש וולוו 850 שנעצרה + תמונה של דייהו סופר רייסיר שעומדת ברמזור ורואים גב של 5 ילדים מסתכלים אלה

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
יש תמונות בכתבה?

 

שמעתי שאיזה מונגו משלנו צולם בזמן השתובבות עם דרדס... :wink:

 

הבורות אגב באמת מהממת וטוב שכך! היא משרתת את האינטרסים שלנו.

 

ישי יש לי את הכתבה המלאה , אין תמונות שלי , אבל יש ציטוט שלי

כבעל פיז"ו ספורט ..שהולך מיד למרוצים לדבריהם.

 

אני יעלה את הכתבה ברגע שאני אוכל לסדר את הסורק שלא עובד אחרי

שלא נגעתי בו שנים , הכתבה גדולה ומשתרעת על פני עמוד שלם במוסף "היום"

בעיתון מעריב.

פורסם
באמת, איזו רמה, מה זה? :roll:

כמה שטויות אפשר להכניס בכתבה כ"כ קצרה?

 

 

חכה חכה כי כמו שאמרתי הכתבה משתרעת על גבי עמוד שלם.

אין גבול לשטויות.

 

 

לירן , בעל פיז"ו ספורט במרוצים ומנסה לתקן את הסורק.

חבל שלא שמו תמונה שלי ..

הם צלמו כמה תמונות שלי אבל שמו תמונה של דייהו בסוף..

פורסם
מאיידים משופרים - לשם שיפור הקירור במנוע הם מכניסים מאיידים גדולים יותר מהמקוריים ומוסיפים שמן סמיך יותר למנוע.

 

 

WTF?

 

מאייד הוא קרבורטור, הכיצד קרבורטור גדול יותר תורם לקירור? וגם אם כן - זו בטח ובטח שלא הסיבה שמכנסיים קרבורטור גדול יותר.

 

הרי זה ידוע שוובר 45 מקרר טוב יותר מוובר 40..

 

 

אפשר לדעת מי הכתב?

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

למי שלא שם לב:

המחבר של מילון השיפורים הוא "רב-פקד יוסי ביתן, ראש אגף התנועה של משטרת מרחב שפלה"...

מעניין איך רב-פקד נ"ל עבר את מבחן התיאוריה, אשר כולל מס' שאלות טכניות...

 

P.

פורסם
למי שלא שם לב:

המחבר של מילון השיפורים הוא "רב-פקד יוסי ביתן, ראש אגף התנועה של משטרת מרחב שפלה"...

מעניין איך רב-פקד נ"ל עבר את מבחן התיאוריה, אשר כולל מס' שאלות טכניות...

 

P.

 

ואני חשבתי שזה רב-פקד אלברט אפללו.. :lol:

פורסם

פשוט כתבה מגוכחת

חוסר ידע מוחלט גם של הכתב וגם של השוטרים בייחוד של ממציא מילון השיפורים

 

מה שהכי מצחיק זה הדהיו רייסר בתמונה (מה עם קוראים לאותו רייסר זה לא אומר שהוא משתתף ברייסים?)

 

והכתב למי ששאל הוא אבי אשכנזי

אבל המונחים הם של הרב פקד

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

שמישהו יעלה כבר את כל הכתבה,

אני בטוח שלא רק ללירן יש את העיתון!

 

אני רוצה לבדוק אם רואים אותי :D

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

היי, שכחתם את השמן הסיך יותר, שמתי ב ZX המקרטעת שלי שמן סמיך שמצאתי ליד הבית (היה כתוב עליו "מזוט" זה טוב לא ?) ועכשיו אני קורע כל אימפרזה בדרך.


×
×
  • תוכן חדש...