Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל מה שאתה אומר פה תקף גם לגבי המיאטה, הקליאו וגם ה-GTI שברשותך.

 

ירדית המחירים בשוק והאפשרות של קונים רבים יותר לקנות רכבים מסוג אלה הגבירה את הביקוש ועם השנים ההיצע ירד.

זאת אומרת שהיום הביקוש גבוה מההיצע אפילו יותר מ-פי 2.

המרכיב האחרון הוא "לוי יצחק" הדגול שהופך כל מכונית ספורט בשוק לאחר מספר שנים מועט לבר-השגה לכל אחד.

בהתאם לכך המוכר יקבע את מחיר הרכב שלו והקונים יצטרכו להתמודד על האמת ועם מצב השוק, ולא עם הספר החודשי שנקרא

'מחירון' של הבנאדם "המוערך" שמוזכר הנ"ל.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
ליאור, אני לא רוצה להרוס לך את בניית השוק לרכבים הללו,

אבל זאת הצעה רצינית או הצעה ממישהו ברמזור שנוסע בסובארו DL שנת 80?

 

לפי מיטב ידיעתי הסכומים שבסופו של דבר נסגרים הם הרבה יותר נמוכים (אבל עדיין מעל)

בנוסף, לפני שהרכבים האלו פרצו לתודעה באמצעות CF ופורומים אחרים, הם היו נסחרים מתחת למחירון, והיה קשה להפטר מהם.

 

בקשר לפיסקה הראשונה שלך: רציני, למדתי לזהות מה זה רציני, ומה זה סתם נודניק או סתם פתק של ילד מתלהב על החלון (בלי לפגוע באף אחד)

 

בקשר לפיסקה השניה: קרא מה כתב לי obarshad 8) , כמו כן, לאחר שהתפרסמה הכתבה המדוברת ב"הגה" היו לי מספר שיחות מפתיעות מאנשים שאין לי מושג איך הגיעו אלי ...

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

ליאור, גם אליי היו מגיעות שיחות! ושלי אפילו לא היה מפורסם באף מגזין!

 

נ.ב. עד היום מגיעות שיחות ובקשות לעזרה במציאת רכב מסוג זה או קליאו.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
ב-2002 (ונשארו כ-18 יחידות בעלי הנעה כפולה על הכביש) - צהוב, כסוף, בורדו וכחול כהה

לא יודע עד כמה זה משנה אבל בזמנו שמצאתי לחבר טוב לאון 4 (צהובה אגב), אחרי בירורים מרובים דובר על 12 אקזמפלרים שנעים על הכביש ואחד מתוכם ע"פ מקורות כבר לא כשיר לנסיעה על הכביש.

ככה שההיצע קטן הרבה יותר 8)

פורסם

כ"ס, אני מכיר טוב מאוד את השוק, אל תשכח שלפני שבוע החלפתי רכב.

וחיפשתי מאחורי הקלעים לא מעט זמן.

על אקזמפלר טוב אני אשלם (וגם אקבל) מעל המחירון, אבל בגבולות הסביר.

 

אני קיבלתי את אותן שיחות מאנשים על גולף ג'נריישן 3 דלתות....שאין לי מושג איך הגיעו אליי.

קיבלתי מספר הצעות רציניות וגבוהות, כולל מהבחור שקנה ממני את הרכב בסופו של דבר, וזה בלי שתכננתי למכור וכמובן שלא פרסמתי את הרכב.

ככה שהשוק צמא למכוניות ספורטיביות, וכנראה גם לכאלה שנראות ספורטיביות...

 

סתם אנקדוטה : הGTI שלי, היא הרכב הראשון שראיתי בחיפוש הנוכחי. באתי ראיתי, נהגתי ,משא ומתן ,כסף על החשבון + זכרון דברים מיידית, לפני שמישהו אחר יחטוף אותה, בדיקה , קניה.

יש לקבל החלטה מהירה ברכישות רכבים מהסוג הזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל אני מודע לזה שאתה מכיר את השוק טוב, במיוחד בימים האלה.

אבל עדיין צר לי לבשר לך שאתה אינו מכיר אותו עדיין טוב כמוני. ב-3 שנים האחרונות היום לי 3 רכבים

ספורטיביים ולא הפסקתי להתעדכן במצב השוק גם תוך כדי האחזקה שלהם.

בזמן הזה חכיתי חודשים, ימים ושעות עד שמצאתי כל רכב וגם פספסתי הרבה בדרך.

 

הכל עניין של ביקוש והיצע.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

כ"ס,אל תהיה כ"כ בטוח.

אני מחפש גולף GTI עוד הרבה לפני שהיה לי כסף לקנות אחת כזאת :)

עוד מהתקופה שנסעתי בפולו 16V....

 

לשמחתי הרבה, הפעם היה לי מזל גדול ומצאתי אחת במהירות, בפעמים הקודמות ויתרתי תוך כמה שבועות שוחקים ומייאשים בהם רדפתי אחרי מכוניות בכל הארץ.

גם את הרכב הקודם שלי, דרך אגב, היה סיפור לא פשוט למצוא.

 

אגב, מה בוער לך להחליף רכב כל כמה חודשים?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אגב, מה בוער לך להחליף רכב כל כמה חודשים?

 

את הפולו אין לי מושג למה מכרתי עד היום.

הייתה לי הזדמנות למכוראותה עקב הצעה מפתה ועד היום אני יודע שעשיתי טעות. הרגשה אישית.

בכל זאת אני הייתי יד שניה, עם ק"מ ברצפה ובלי תיקון צבע. הרכב היה מושלם!

היא היפה מבין 3 המכוניות שהיו ברשותי.

 

את הלאון קניתי אחרי שחיפשתי 106GTI, איביזה 20VT, קליאו ספורט ו-306GTI.

בכלל לא חיפשתי את הלאון אבל בגלל שמצאתי את המציאה הזאת (הלאון) עם נתונים מכנאיים

דומים לאיביזה ובגלל שלא נמצא אף רכב אחר מהמוזכרים למעלה עם נתונים נורמלים לאחר

5 חודשים של חיפוש - החלטתי ללכת עליה.

הלאון הייתה רכב מעולה לכל הדעות, אבל היא לא הייתה בשבילי. כוח לא חסר שם,

לשפר את ההתנהגות - לא היה לי מספיק כסף, והגודל- פשוט גדולה מדי בשבילי.

אני תמיד חיפשתי ותמיד התאים לי "הרכב הקטן", בעל מרכב 3 הדלתות ועם גודל מינמאלי.

בכל זאת אני לא איש משפחה.

 

לאחר שמכרתי אותה, חשבתי להמשיך לחסוך ולחפש WRX. אבל אז גליתי שזה לא רציונאלי.

עוד פעם רכב גדול מדי עם הוצאות של משפחה שלמה. לא בגילי.

אז החלטתי לנסות והלגשים את החלום הראשון והישן - 106GTI או 306GTI.

עקב כך שלא נמצאו אקסמפלרים שמורים בארץ (לפחות לא למכירה) ואלו שנמצאו היו במחירים

לא הגיוניים (גם יותר מכפול מהמחירון) החלטתי ללכת על הרכב שהכי דומה להן - הקליאו ספורט!

 

וכיום הקליאו אצלי, ואני מאמין שהיא תישאר להרבה זמן.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אייל, אני מסכים איתך בכל מילה, MONEY TALKS AND BULSHIT WALKS.......

כשבנאי קנה את הליאון כמו גם את הרכבים האחרים שלו הוא לא היה מוכן לשלם בשום פנים מעל המחירון וידע לספר סיפורים מפה ועד להודעה חדשה למה זה לא שווה.

בערך יומיים לאחר שהרכב אצלו הוא הופך לאחד הרכבים הנדירים בארץ ואחד הרכבים המוערכים בעולם והוא מפתח שווי (מופרח) בהתאם.

ברצינות אני באמת חושב שהרכב של בנאי מצדיק מחיר גבוהה מהמחירון למי שמחפש ליאון 4 (שאני אישית לא הייתי קונה יחידה יפה גם במחירון) וזו בגלל שהרכב הזה מושקע מטופל ולא עובד.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אותו דבר אני יכול להגיד על הסקסו VTS\VTR שהיו לך, למה מכרת בכפול מהמחירון :?::?: :?:

 

מי שירצה (בעתיד) את הרכב שלי, כשהוא שמור, נקי לחלוטין מבחינת שילדה, מנוע, גיר והכל, ומשודרג בטוב טעם (הטעם שלי) יצטרך לשלם בהתאם.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
אותו דבר אני יכול להגיד על הסקסו VTS\VTR שהיו לך, למה מכרת בכפול מהמחירון :?::?: :?:

 

מי שירצה (בעתיד) את הרכב שלי, כשהוא שמור, נקי לחלוטין מבחינת שילדה, מנוע, גיר והכל, ומשודרג בטוב טעם (הטעם שלי) יצטרך לשלם בהתאם.

 

ב ד י ו ק !!

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...