Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש לקנות רכב אוטומטי בתקציב הנ"ל על מנת שישמש אותי ב3-4 שנים הקרובות.

אני שואף לקנות רכב כמה שיותר צעיר כדי לא להיכנס ל"תקופת טיפולים" בזמן שהרכב ברשותי.

הנסיעות שלי הן עירוניות באמצע שבוע ובין עירוניות בסופ"ש - בערך 800 ש"ח בחודש על מיצובישי סופר לנסר 96.

אני מחפש רכב חסכוני מבחינת טיפולים ודלק ולכן אני נוטה לכיוון של מכונית יפנית.

ההתלבטות הגדולה שלי היא בין משפחתית עם מנוע 1600 לבין רכב קטן (1300-1400) וצעיר יותר.

אני אשמח אם תוכלו להמליץ לי על רכב שיענה על הצרכים הללו.

 

תודה רבה

פורסם

רכבים יפניים שהייתי ממליץ לך:

הונדה סיוויק שנת 2001, 2002.

קורולה 2001,2002.

ששניהם מאוד אמינות גם לאחר מספר רב של שנים, והשנתון פחות משנה, ומהווה בעיה, חשוב רק שהרכב במצב טוב, ומטופול טוב.

לנטיס לאחר נסיעה ברכב לדעתי פחות מומלץ, ובנוסף האמינות של הסיווק וקורולה טובה יותר, לא שבלנטיס היא גרועה, אך עדיין.

בנוסף אם תמצא פוקוס מיד פרטית תוכל לקנות שנתונים גבוהים יותר, והרכב מגלה אמינות גבוהה מאוד.

 

רכב יפני קטן מומלץ:

הונדה גאז, ויאריס שהם עולות כמעט כמו סיוויק וקורולה אז לא תוכל להתקדם בשנתון.

מאזדה דמיו תוכל אולי לספק אותך היא זולה יותר מרכב 1600.

וכל הרכבים הצרפתיים למניהם לא הייתי ממליץ עם גיר אוטמט.

פורסם

1. כמה יקרים הטיפולים של הפורד פוקוס? אני לא יודע איך זה באמריקאיות

2. איך הצריכת דלק של הפוקוס?

3. אני יודע שהקורולה אמינה אבל אחרי 7-8 שנים על הכביש היא לא עלולה להתחיל לעשות לי בעיות ? עדיף ללכת על שנתון גבוה יותר מדגם אחר או שהשם טויוטה שווה לרדת בשנתון?

4. שמתי לב שהיאריס והקורולה עולות כמעט אותו דבר. אם הבחירה היא בין שתיהן במה כדאי לבחור?

 

שוב תודה

פורסם

1.הטיפולים לא יקרים, והפוקוס לא אמריאית אלא מיוצרת בספרד.

2. הפוקוס פחות חיסכונית מהסיוויק וקורולה שנחשבות לחיסכוניות ביותר ביו המשפחתיות 1600.

3.סיוויק וקורולה גם אחרי 10 שנים במידה וקיבלו טיפול סביר יראו אמינות גבוהה מאוד.

4. תלוי בצרכים שלך.

5. כמשפחתית קטנה ובסיסית אך אמינה מאוד עם מחיר נמוך הבאלנו יכולה גם להתאים לך.

פורסם

1. למישהו יש את נתוני צריכת הדלק של היאריס, הג'אז, הקורולה והסיויק? אני לא כל כך מצאתי

2. מה ההבדל בעלות האחזקה בין רכב קטן (יאריס,ג'אז) לבין משפחתית (קורולה, סיויק)? הן כולן עולות אותו דבר אז מניח שיש סיבה שאנשים גם קונים את הרכבים הקטנים

×
×
  • תוכן חדש...