Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי מערכת לפני שנה בחנות מסויימת ב500 שקל כולל הכל (כבלים ,הגבהות לרמקולים) בשברולט אופטרה

פירקתי את המערכת הזאת והלכתי להתקין אותה באוטו שלי...איביזה 07..

רצו לא פחות מ800 שקל (כולל הכל)

 

איך זה הגיוני ?!

 

המערכת כוללת..

2 מגברים

2 קומפוננטים (אחורה וקדימה)

1 סאב

 
 

 

 
 
פורסם

תלוי בהמון דברים,לדוגמה 1)מתקין שמעריך תעבודה שלו

2)איכות כבלים

3)שרות ואחריות

וכו וכו וכו

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

יכול להיות שזה קשור לסוג רכב, אצלי באיביזה שנת 2000 להתקים רדיו דיסק עולה בסביבות ה1000+ שקל.

יכול להיות שיש משהו ספצפי ברכב החדש שלך שמקשה את העבודה מול הרכב הישן שלך ועקב זה המחיר עולה.

אל תשכח שמחירים עם הזמן תמיד שואפים לעלות.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

מנסיון של מי שיש לו איביזה הרכב הזה לא קל להתקנה בכלל לדוגמא יש צורך ב7 מטר כבל מתח כדי להגיע למגברים

את כבלי הrca צריך להעביר במרכז הרכב מכיוון שישנם צמות מתח משני צידי הרכב ועוד......

HU: Pioneer 880prs, Component: mbq-qsc216 Rear: mbq RUA 216 Amp1: p.g x400.1Amp2: MBQ PAB4100 Sub: Infinity kappa perfect 12.1

פורסם

חיווט זה לא בעיה באיביזה, אבל לתקוע רמקולים בדלתות, זה כבר אתגר, כי יש שם רמקול מקורי 6' שיושב בתוך עריסה שהיא חלק מהרמקול, קיצר גם לא קל.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
חיווט זה לא בעיה באיביזה, אבל לתקוע רמקולים בדלתות, זה כבר אתגר, כי יש שם רמקול מקורי 6' שיושב בתוך עריסה שהיא חלק מהרמקול, קיצר גם לא קל.

דני

תרשה לי לתקן אותך דני להעביר חיווט ברכב הנ"ל לא רק שזה לא קל אלה ניתן לומר "קשה ומעצבן" במילה אחת.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

בתור אחד שהתקין מערכת ל-3 איביזיות 07 (2 קופרות ו-1 1.4) זה רכב די קל, אם אתה יודע מה לעשות

העבודה זורמת לך ללא כל בעיה.

הדבר היחיד שקשה ברכב הנ"ל זה העברת כבל מתח.

 

לגבי המחיר, זה מחיר מצויין.

יש שם פתיחת דלתות, הכנת הגבהות, העברת כבל מתח שקשה מאוד ומלווה בעבודה מאוד מסורבלת.

אדם שיודע לעבוד ומבצע עבודה תקינה- המחיר מגיע לו.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
תרשה לי לתקן אותך דני להעביר חיווט ברכב הנ"ל לא רק שזה לא קל אלה ניתן לומר "קשה ומעצבן" במילה אחת.

אבל זה שתי מילים :-)

ואני שלחתי לך פרטית , תענה לי בבקשה (:

×
×
  • תוכן חדש...