Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תרים טלפון ל"רדיו השרון" ושאל את ברק לגבי מחיר ההתקנה.

הם עושים שם התקנות מצויינות.

7678802-09

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דיברתי עם ברק ועם כמה אנשים.

ודווקא עכשיו, אחרי שיחות הטלפון, הוסטתי יותר לכיוון ההאעקה של רב-בריח 625.

ברק אמר לי שעם התקנה נכונה אין מה לדאוג.

 

השאלה שלה היא ככה:

האם הרב-בריח באמת תספיק לי ולא תעשה תקלות?

ומה באמת ההבדל בין ה-GURAD 635 ל-רב-בריח 625? (ושלא יכתבו: יש לה כל מיני שיכלולים ותוספות. מה הן התוספות?)

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אני יכול לדבר רק על הרב בריח, כי זה מה שיש לי.

ההתקנה נעשתה אצל ברק (הבאתי לו את המערכת בעצמי ולא היתה לו שום בעיה עם זה). הוספתי כמובן סוללות גיבוי ושאר ירקות.

 

בעיות:

בחום כבד - הביפר לפעמים יצפצף כאילו הרכב קיבל מכה. לא נורא כל כך.

שערים אוטומטים יכולים להפריע לקליטה של השלט.

טווח הקליטה סביר. אני מצליח לקלוט את הרכב בעבודה כשהוא חונה במינוס אחד ואני בקומה שניה. יש המון אפשרויות כיוונון (למשל נעילה אחרי זמן מסוים שהרכב מונע, סגירה אוטומטית אם הרכב לא הונע וכו' וכו'). המערכת אצלי שנתיים ואני מאוד מרוצה ממנה.

כמו שאמרתי, אין לי איך להשוות לגארד.

טיפ קטן - כדי שתסתובב עם בטריות בהישג יד, כי אם הבטריה נגמרת (השלט מתריע על סוללה נמוכה), זה יכול להיות לא נעים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שלום.

 

האם תוכלו להמליץ על מתקין מוסמך, אמין ומנוסה באיזור ירושלים להתקנת אזעקת ביפר GURAD LS-635?

 

משה

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

פורסם

 

ומה באמת ההבדל בין ה-GURAD 635 ל-רב-בריח 625? (ושלא יכתבו: יש לה כל מיני שיכלולים ותוספות. מה הן התוספות?)

 

 

למישהו יש תשובה?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
אני יכול לדבר רק על הרב בריח, כי זה מה שיש לי.

ההתקנה נעשתה אצל ברק (הבאתי לו את המערכת בעצמי ולא היתה לו שום בעיה עם זה). הוספתי כמובן סוללות גיבוי ושאר ירקות.

 

בעיות:

בחום כבד - הביפר לפעמים יצפצף כאילו הרכב קיבל מכה. לא נורא כל כך.

שערים אוטומטים יכולים להפריע לקליטה של השלט.

טווח הקליטה סביר. אני מצליח לקלוט את הרכב בעבודה כשהוא חונה במינוס אחד ואני בקומה שניה. יש המון אפשרויות כיוונון (למשל נעילה אחרי זמן מסוים שהרכב מונע, סגירה אוטומטית אם הרכב לא הונע וכו' וכו'). המערכת אצלי שנתיים ואני מאוד מרוצה ממנה.

כמו שאמרתי, אין לי איך להשוות לגארד.

טיפ קטן - כדי שתסתובב עם בטריות בהישג יד, כי אם הבטריה נגמרת (השלט מתריע על סוללה נמוכה), זה יכול להיות לא נעים.

 

חום כבד? המערכת אצלי גם תקופה דיי ארוכה ובחיים זה לא הזעיק לי בכלל חום.

זה כבר לא תקין, כנראה החיישן ממוקם במקום לא טוב והמערכת מזייפת.

 

אחרי הכול החיישן הזה לא סתם שם, במידה ויש שרפה ברכב זה אמור לאזעיק ולשלוח לך שדר לשלט.

הוא מזייף ויש סיבה תגש למתקין.

 

לי לא היה אף פעם מצב ששער אוטומטי הפריע לקליטה, אבל יכול להיות שאתה צודק. לי זה לא קרה.

בקשר לקליטה זה קולט דיי רחוק והרבה פעמים זה הפתיע אותי מעל המצופה.

 

בקשר לסוללה אתה דיי צודק אבל לא צריך להגזים לקחת סוללה בכיס חח

יקח דיי הרבה זמן עד שזה יגמר והשלט יתן לך מצב של סוללה ויתן לך מספיק זמן להחליף אותה.

 

בקשר לפ'יצרים יש את מה שאמרת ועוד דיי הרבה.

אני אישית מרוצה מהמערכת ולא משווה אותה בכלל לגראד.

פורסם

 

 

ומה באמת ההבדל בין ה-GURAD 635 ל-רב-בריח 625? (ושלא יכתבו: יש לה כל מיני שיכלולים ותוספות. מה הן התוספות?)

 

למישהו יש תשובה?

 

משהו?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
חום כבד? המערכת אצלי גם תקופה דיי ארוכה ובחיים זה לא הזעיק לי בכלל חום.

זה כבר לא תקין, כנראה החיישן ממוקם במקום לא טוב והמערכת מזייפת.

 

אחרי הכול החיישן הזה לא סתם שם, במידה ויש שרפה ברכב זה אמור לאזעיק ולשלוח לך שדר לשלט.

הוא מזייף ויש סיבה תגש למתקין.

 

לי לא היה אף פעם מצב ששער אוטומטי הפריע לקליטה, אבל יכול להיות שאתה צודק. לי זה לא קרה.

בקשר לקליטה זה קולט דיי רחוק והרבה פעמים זה הפתיע אותי מעל המצופה.

 

בקשר לסוללה אתה דיי צודק אבל לא צריך להגזים לקחת סוללה בכיס חח

יקח דיי הרבה זמן עד שזה יגמר והשלט יתן לך מצב של סוללה ויתן לך מספיק זמן להחליף אותה.

 

בקשר לפ'יצרים יש את מה שאמרת ועוד דיי הרבה.

אני אישית מרוצה מהמערכת ולא משווה אותה בכלל לגראד.

במיקרה שיש שריפה ברכב הייתי מעדיף שזה ישלח שדר לסוכן הביטוח - אני את האוטו לא הייתי מנסה להציל אחרי שריפה, וגם אם אפשר מונע מכל כבאי להציל אותו....כי אחרי שריפה לא משנה כמה ישקמו את הרכב - לא הייתי רוצה אותו בחזרה :)


×
×
  • תוכן חדש...