Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא הראשון ולא האחרון שמתקין שם.

כול אחד שיעשה מה שבראש שלו, אני מכיר את המקום שנמצא באזור התעשיה.

 

ישנם דברים שהמחירים שם בשמים נורא יקר בקיצור.

אתה חושב שזה בלבול מוח? אני חושב שזה חסיכון.

 

הרבה חברים שלי נכנסו לשם ויצאו בלי כלום בגלל המחיר.

לפני כמעט שנה חבר שלי נכנס לשם בקש רדיו דיסק (אני לא יזכיר גם)

הוא קבל הצעת מחיר שגבוה בכמעט 1000 ש"ח מהמחיר המקורי של היבואן הרשמי.

 

ומה המוכר אמר לו? שזה בגלל שהאחריות היא לשלוש שנים.

 

לקחתי אותו מיד אחרי זה למקום אחר ששם הוא קבל את אותו רדיו דיסק כולל התקנה וכולל אחראיות לשלוש שנים

בכמעט 1000 שקל פחות.

 

אם זה נראה לך בלבול שכל אז יש לך הרבה כסף תבחר אתה איפה להוציא אותו.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי מושג לגבי המקרה הספציפי הזה ודבר שני אני מדבר נטו על התקנות במקום ולא קניית מוצרים מהם.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אז אני מדבר על התקנות וגם על קניית מוצרים.

מה אתה מביא מוצרים מבחוץ ומקין אצלהם? לא! אתה קונה ומתקין אצלהם, זה הגיוני.

 

אבל במידה ואני רוצה לקנות וגם להתקין אז יש צדק בהקפצת המחיר?

עכשיו אתה רואה שאני לא מבלבל בשכל סתם כי זה מניסיון.

פורסם

winer100 - איזה תקלות יש ב-GURAD?

 

אתה מוזמן לשלוח בהודעה פרטית.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אשמח לשמוע היכן בחרת להתקין בסוף וכמה עלה,

אני עומד גם כן לפני התקנה

ומחפש מקום ראוי ולא יקר

 

חשבתי עם על עדי ברמלה

אבל לא נעול :)

 

אגב מה אתם אומרים על הילוך שישי באזור?

יש שם מקום שנראה מסוד ומפואר במחיר הוגן 1350 כולל מרימי החלונות התקנה ונרתיק לשלט..

 

תודה!

פורסם
אשמח לשמוע היכן בחרת להתקין בסוף וכמה עלה,

אני עומד גם כן לפני התקנה

ומחפש מקום ראוי ולא יקר

 

חשבתי עם על עדי ברמלה

אבל לא נעול :)

 

אגב מה אתם אומרים על הילוך שישי באזור?

יש שם מקום שנראה מסוד ומפואר במחיר הוגן 1350 כולל מרימי החלונות התקנה ונרתיק לשלט..

 

תודה!

 

מחיר הוגן.. שמח לדעת שלא הציעו לך 1600 ואמרת שזה סביר..

אני שלמתי פחות מ1000.

פורסם

אני מדבר על אזעקת ביפר 635 של גארד..

יש לכם מקום שמתקין איכותי (הלחמות וצינורות פלסטיק מסודר ולא מסקנטייפ וחוטים מקומבנים בכל חור)?

 

באזור יבנה-רחובות-נס ציונה-ראשון

 

עם וותק שאם יהיה לי תקלה תהיה לי כתובות לבוא אליה.

ולא איזה שער נעול וטלפון לא זמין..

 

תודה! :)

פורסם

הילוך שישי באיזור לוקח 1350 לאעקה מלאה (GURAD 635) וכולל מרים חלונות?

הוא גם עושה הלחמות והתקנה מסודרת?

יש טלפון?

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
הילוך שישי באיזור לוקח 1350 לאעקה מלאה (GURAD 635) וכולל מרים חלונות?

הוא גם עושה הלחמות והתקנה מסודרת?

יש טלפון?

 

 

 

 

טל

 

אתה לא חושב ש1350 ש"ח זה מחיר מטורף?

ועל איזה הלחמות בדיוק מדובר?

פורסם

1350 זה מחיר טוב לגארד+מרים חלונות.

לאיזה רכב זה אמור להיות??

המחיר שמסתובב בשוק כולל התקנה וללא מרים הוא 1100-1200

התקנתי המון גארדים ואף אחד לא חזר אליי עם תקלה..

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

הלחמות של החיבורים, לא ליפופים.

שירשורים לחוטים שלא יתכלו.

החבאה מקצועית של חלקי האזעקה וחיווטה.

 

כל אלה נקראים התקנה מקצועית. או לפחות חלק ממנה.

 

 

MeMaHeR, אני עדיין מחכה לטלפון אם אפשר :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אני הייתי עם המתקין שהוא התקין לי את האזעקה ברכב.

לא ראיתי הכול הכול אבל אני יכול לומר לך שהוא פרק את הצורה של הרכב והחביא הכול לאט לאט.

 

בקשר להלחמות כנראה שאת החלק הזה פספסתי אבל הוא עושה את זה אם זה חלק מהעבודה.

הבן אדם 20 שנה בתחום ועובד ישירות עם רב בריח ומתעסק הרבה זמן עם הביפרים.

 

ולפי דעתי תעשה את ההתקנה בעיר שלך או לפחות מקום שממש קרוב אליך.

בשביל מה לרוץ שעה נסיעה בשביל לסדר משהו? אם יהיה בכלל תקלות.

פורסם

טוב אז ככה לגבי הרכב מדבור בפיג'ו 106 דור שני

 

לגבי הטלפון אני אנסה לברר לכם פשוט אני לא זוכר את שם החנות

זאת חנות שיושבת ממש על המוסך של הילוך שישי באזור "פיג'ו סיטרואן"

אני אנסה לעשות כמה בירורים ולהעדכן אותכם בשם החנות והטלפון :)

 

לא אזעקה מלאה,

מדובר בזעקה בסיסית עם גלאי נפח וסירנה (אם אני לא טועה) + מרימי חלונות (במידה ואין)

אם יש אז 1100 או 1200 אני לא זוכר.


×
×
  • תוכן חדש...