Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לחבר כמה עצות

1 ודא שהמתקין ותיק בענף ובעל עסק יציב (כי אזעקות מתקלקלות ואף אחד לא יהיה מוכן לתקן אלא להחליפה לגמרי)

2 ודא כי הוא אכן משווק מורשה של האזעקה למען תקבל אחריות

3 פנה לבעל מקצוע, רק עם המלצות מבעלי רכבים אחרים

4 מומלץ אצל מתקין מורשה העובד ישירות עם יבואן הרכב ,מכיר את צמת החשמל כולל נקודות תורפה

5 בדוק האם הוא מורשה חברת ביטוח זו או אחרת למען קבלת אישור מיגון בעתיד כשתרצה לבטח או לעבור חברה

סלח לי על ההתקרצצות אך נושא התקנת אזעקה הינו קריטי ,לטעות בהתקנה יש השלכות מרחיקות לכת גם לאחר תקופה ממושכת

יגאל

פורסם
לחבר כמה עצות

1 ודא שהמתקין ותיק בענף ובעל עסק יציב (כי אזעקות מתקלקלות ואף אחד לא יהיה מוכן לתקן אלא להחליפה לגמרי)

2 ודא כי הוא אכן משווק מורשה של האזעקה למען תקבל אחריות

3 פנה לבעל מקצוע, רק עם המלצות מבעלי רכבים אחרים

4 מומלץ אצל מתקין מורשה העובד ישירות עם יבואן הרכב ,מכיר את צמת החשמל כולל נקודות תורפה

5 בדוק האם הוא מורשה חברת ביטוח זו או אחרת למען קבלת אישור מיגון בעתיד כשתרצה לבטח או לעבור חברה

סלח לי על ההתקרצצות אך נושא התקנת אזעקה הינו קריטי ,לטעות בהתקנה יש השלכות מרחיקות לכת גם לאחר תקופה ממושכת

יגאל

 

אתה צודק לגמרי, התקנה רשלנית יכולה להוביל לכשל במערכת והתוצאה: המערכת לא תפעל ברגע האמת כמו שצריך.

הצעתי לו בחור שעובד בתחום 20 שנה!

 

הבחור משווק מרושה של רב בריח.

 

אבל בחירה שלו אני מאחל לו הצלחה ולשמוע איך יצא ההתקנה מעניין לדעת.

פורסם
לחבר כמה עצות

1 ודא שהמתקין ותיק בענף ובעל עסק יציב (כי אזעקות מתקלקלות ואף אחד לא יהיה מוכן לתקן אלא להחליפה לגמרי)

2 ודא כי הוא אכן משווק מורשה של האזעקה למען תקבל אחריות

3 פנה לבעל מקצוע, רק עם המלצות מבעלי רכבים אחרים

4 מומלץ אצל מתקין מורשה העובד ישירות עם יבואן הרכב ,מכיר את צמת החשמל כולל נקודות תורפה

5 בדוק האם הוא מורשה חברת ביטוח זו או אחרת למען קבלת אישור מיגון בעתיד כשתרצה לבטח או לעבור חברה

סלח לי על ההתקרצצות אך נושא התקנת אזעקה הינו קריטי ,לטעות בהתקנה יש השלכות מרחיקות לכת גם לאחר תקופה ממושכת

יגאל

 

בשביל זה פתחתי את השירשור הזה הפורום יגאל.

כדי שמישהו יוכל לתת לי מענה לגבי מקום איכותי שמתקין את ההאזעקה הזאת מבית GURAD.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
בשביל זה פתחתי את השירשור הזה הפורום יגאל.

כדי שמישהו יוכל לתת לי מענה לגבי מקום איכותי שמתקין את ההאזעקה הזאת מבית GURAD.

 

 

לא משהו אישי,

אבל אני סגור על חברת וסוג האזעקה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לחבר

לא מזמן ,רציתי ללא ידיעתו של דני לנסוע לחיפה (אני מהמרכז )להניח שם רכב לטייל בחיפה בבתי קפה שעל הכרמל ,לחזור ברכבת ,וכל זאת רק שיהיה לי מתקין אשר יוכל טלפונית להדריך (במקרה של תקלה ,ויש כאלו),ושקט נפשי מבחינת ההתקנה ושאדע שלהתקנה יש כתובת ,שאפשר להתקשר אליה

מאשר בחור צעיר עם מברגה ברגים קודחים,סרט בידוד בשני שקלים וחבילת אזיקונים יעשה לי פוגרום בצמת החשמל

יגאל

פורסם

יגאל, אני מוכיר בדני ומעריך מאוד את עבודתו, ואף היית שמח מאוד להגיע לחיפה להתקנה.

כל זאת בלי להכיר אותו אישית, ודרך המלצות רבות שקיבלתי על שמו הטוב.

אך זהו נראה לי מצב די אבסורדי לנסוע כ-200 ק"מ הלוך ושוב בשביל התקנת אזעקה,

ובמקרה הצורך גם לטיפול בעיה או תקלה שתיווצר בעתיד.

 

לכן, ביקשתי המלצה להתקנה באיזור מגוריי.

כדי להמנע מאנשים שמתקינים בסגנון "חאפרי".

אני מניח שחייב להיות "צדיק אחד בסדום" לפחות באיזור מגוריי.

מקווה שאתה מבין.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

GV הוא נס ציוני.

 

גידי (הבעלים) בחור נחמד ואדיב, שעושה עבודה די טובה

רק חבל שהמחירים שלו מעט מוגזמים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני עדין ממליץ על עדי התקנות,פרי הבעלים שהוא גם אחד המתקינים עבד שנים ב אדי מערכות,בעל ידע נירחב בהתקנות לכל סוגי הרכב ,וחס וחלילה במקרה תקלה יש לך למי לפנות.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
בכיף, אני חושב שאתה רק זה שתתאכזב לא המוכר.

בהצלחה!

 

ואני אישית חושב שהוא רק יצא מורווח, 3 חברים עם רב בריח שלושתם רק סובלים מהמערכת, ואני יכול להגיד לך שהיא הותקנה אצל מתקינים שרחוקים מלהיות ילד עם מברגה ...למעשה גם רואים בצורה ברורה שהתקלות לא נובעות מהתקנה לקויה כך ש....

 

(אני לא מתכוון לפרט באילו מתקינים מדובר שכן אין טעם לפגוע בשמם הטוב (מאוד!) כי כמו שאמרתי נראה בצורה ברורה מאוד שהתקלות נובעות מהמערכת ולא מהתקנה)

 

אם הייתי צריך לנתח את הרכב ולשתול אזעקה מתקדמת....הייתי מברר באם מדובר בחצי יום עבודה שווה לנסוע לדני לזרוק את הרכב לקחת על הדרך את האישה איתך...לשבת על כוס קפה לראות את הים ואז לחזור לקחת את הרכב,

 

אני בטוח שיש לא מעט מתקינים טובים במרכז, אבל מה שכן בטוח אם הייתי צריך להתקין זה היה גארד ולא רב בריח...

פורסם

ofir:

לא פחות ולא יותר הכי יקרן.

 

עתיד:

על איזה תקלות אתה מדבר? המערכת עובדת מצויין ואני לא משתמש בה חודש חודשיים (הרבה הרבה יותר.)

המערכת מתפקדת מצויין ולא היה לי איתה אפילו בעיה אחת, לא היה לי צורך בחיים להגיע בשביל תקלה למתקין.

 

תתפלא אבל אני שמעתי וראיתי בעיות אצל גראד (שאם אני יגיד אותם כאן זה יפתח להרבה גנבים חלונות)

 

ודרך אגב:

איזה בעיות יש בדיוק לרב בריח? תספר לי כי אני לא מכיר שום בעיות.

 

*דרך אגב אותו מתקין שהצעתי מתקין גם גראד היום בררתי*

אני לא ממליץ על רדיו השרון המחירים בשמים לאותם מוצרים ולאותה איכות התקנה שאפשר למצוא במקום אחר (אפילו יותר)

פורסם

לא יודע מאיפה אתה מביא את הבילבולי מוח האלה אבל רדיו השרון ממש לא יקרנים ודבר שני עושים עבודה מעולה ונקיה.

ואני אישית התקנתי כבר אצלהם כמה דברים ועוד הרבה מאוד אנשים שאני מכיר.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye


×
×
  • תוכן חדש...