Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם אתם מכירים אחד איכותי כזה?

חשוב שיתמוך mp3

שיהיה איכותי

פיוניר\אלפין\ או כל חברה איכותית אחרת

 

תודה!

פורסם

אתה מתכוון שתהיה כניסה 3.5 לנגן MP3?

אם כן, פנסוניק 1303 בא עם כניסת AUX 3.5 מ"מ בפאנל. בסביבות ה 500 שקלים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
האם אתם מכירים אחד איכותי כזה?

חשוב שיתמוך mp3

שיהיה איכותי

פיוניר\אלפין\ או כל חברה איכותית אחרת

 

תודה!

 

אתמול קניתי את הפנסוניק 1303

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=479280

 

אתמול קניתי שומעים מעולה!!

כניסת AUX קדמית לחבר 3.5" יציאה למגבר 1

וקורא MP3

אני קניתי בפומפה ברמת גן עם התקנה של 50 שקל יצא לי 550 שקל...

אחלה רדיו באמת ממליץ ממה שיצא לי לראות עד עכשיו

פורסם
אתמול קניתי את הפנסוניק 1303

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=479280

 

אתמול קניתי שומעים מעולה!!

כניסת AUX קדמית לחבר 3.5" יציאה למגבר 1

וקורא MP3

אני קניתי בפומפה ברמת גן עם התקנה של 50 שקל יצא לי 550 שקל...

אחלה רדיו באמת ממליץ ממה שיצא לי לראות עד עכשיו

 

תתחדש!

אנו מאוד שמחים שאתה נהנה :-D

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
תתחדש!

אנו מאוד שמחים שאתה נהנה :-D

 

תודה!! :D

 

סוני GT210

600-700 ש"ח

אני אישית לא הייתי הולך על סוני... אם כבר על קנווד מאוד אוהב אותם ברדיו דיסק לרכב בטווח מחירים הזה יש דגמים שכוללים כניסת AUX אבל צריך כבל מתאם. פיוניר במחירים האלה הם דרעק כוללים את הדברים הכי בסיסים שאפשר להוציא מרדיו דיסק וסתם משלמים על השם חבל...

×
×
  • תוכן חדש...