Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מז"ט ותתחדש.

ברוך הבא למשפוחה!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מוכרת לי קצת...

נהיה מטורף פה לאחרונה.

תתחדש ושלח לקספר מייל.

יאללה קספר, צריך לארגן לחבר'ה החדשים איזה סשן כדי להתוודע לרכב החדש שלהם :wink:.

 

ניר

פורסם
תתחדש על הקליאו .

דרך אגב איזה רכב חונה מימינה של הקליאו ?

 

BMW 330 קופה , שנת 2006

עם מגנזיום של M6

 

 

לכל המגיבים תודה רבה!!!!!

מייל נשלח כבר לגיא ואני מחכה למפגש הקרוב ביותר.

 

אני לא מרחובות... אני קצת יותר ממרכז הארץ.

 

ולגבי מר בנאי (ליאור בשבילי)- יש לי הרגשה שהוא פוזל לעבר ה-MK2...

תראו את ההשוואה של "הגה" לגבי ספורטיביות בין 60-100 אלף שקל.

ויש לי הרגשה גם, ממה טובה, שהוא יהיה שמח בשבילי :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

טל, אז בסוף לא קנית ראלי :lol:

 

אבל לא נורא, התחליף שמצאת לא פחות טוב 8)

 

היא נראית מצויין, תהנה ממנה !

 

כפי ששמת לב, חבר שלי אלעד גם קנה אחת כזו,

ובכל נסיעה ונסיעה בה אני מבין את הבחירה שלכם.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תתחדש!

 

נראת יפה ומקורית.

 

האם רוב הק.ספורט הן בצבע כסוף?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

כן. הרוב המכריע.

אתה יכול כנראה לספור על יד אחת או מקסימום שתיים כל צבע אחר שיש (שחור/אדום/צהוב/כחול כהה ואפילו ראיתי פעם אחת כחול בהיר 8)).

כל השאר כסופות (ופה כבר מדובר על הרבה עשרות (וקצת פחות שעדיין נוסעות :wink:)).

 

ניר

פורסם

במיוחד בשנתון 2001, הצבע הכסוף שולט באופן מוחץ.

גם בגלל שבשלב הראשון של השיווק שלה הצבע היחיד שניתן היה לקבלה הוא הכסוף.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

טל מזל טוב!

 

אני כבר מחכה לסיבוב שלי מחר..

בכל מקרה עכשיו יש לך את הרכב השני ההכי יפה בבסיס (הראשון חונה בחניה של הקצין ניהול :wink: ).

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
במיוחד בשנתון 2001, הצבע הכסוף שולט באופן מוחץ.

גם בגלל שבשלב הראשון של השיווק שלה הצבע היחיד שניתן היה לקבלה הוא הכסוף.

 

מזכיר שלראלי הצבע הלבן הוא השולט..

 

ניר, אתה אומר שאין ק. ספורט בצבע לבן???

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

ציינתי בדיוק את כל הצבעים שאני מכיר לקליאו (וגם כמויות מוערכות).

זה כמובן לא מידע רשמי מקרסו אבל אני די בטוח שאין לבן.

 

ניר

פורסם
מזכיר שלראלי הצבע הלבן הוא השולט..

 

ניר, אתה אומר שאין ק. ספורט בצבע לבן???

 

אז זהו שיש:wink: ...

קליאו ספורט שיעודו רק למירוצי (אספלט וראלי) וכבר בפס היצור\הרכבה הוכנסו כל המכלולים הנדרשים: כלוב, התקנות מצבר בתא המטען , גיר 6 הילוכים, דפרנציאל מוגבל החלקה וכו'.

גם בחו"ל לא שווקו בצבע לבן (כאמור רק למירוצים).

 

מריוס

פורסם

מריוס, אני חושב שהשאלה ובוודאי התשובה שלי התייחסו אך ורק למצב בארץ (אגב הקליאו הלבנה שאתה מדבר עליה זה מאוד חדש ואם אני לא טועה יש ממש ליגת cup שלהם).

 

ניר

פורסם
מריוס, אני חושב שהשאלה ובוודאי התשובה שלי התייחסו אך ורק למצב בארץ (אגב הקליאו הלבנה שאתה מדבר עליה זה מאוד חדש ואם אני לא טועה יש ממש ליגת cup שלהם).

 

ניר

:idea:קליאו ספורט לבנות MK2(למטרות מרוץ- בעיקר ל cup) קיימות כבר משנת 2003 (בקרתי בקו היצור).

הצבע הלבן הבסיסי מאפשר למתחרים\קבוצה להוסיף את צבעי הרכב היחודיים לקבוצה\מתחרה, או לחלופין לאפשר עיצוב ע"י ויניל בצבעים שונים וסמלים (לוגו) של הספונסרים לצורך התחרויות.

 

מריוס


×
×
  • תוכן חדש...