Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טל

מברוק, תתחדש !!!

אני שמח בשבילך שמצאת רכב מעולה.

 

 

תגיד, אתה וברשד נורמלים ???

אתם יודעים מה אתם מעוללים לי בגלל הת'רד הזה ???

פורום VAG הוציא עליי חוזה !!!

הן בגלל התשובות במבחן "הגה" והן בגלל מה שאתם מעריכים בשמי כאן.

 

למען הסר ספק, אני נשאר עם הלאון, מקסימום עובר ללאון-2, אולי אפילו קופרה.

רנו ??? יש ווטו מצד האשה :shock:

 

גילוי נאות: הייתה לי קליאו ... 1200 :-P

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה ליאור !

מי הוציא עלייך חוזה ב-VAG...?!

 

לגבי המבחן של ההגה- שאתה "שיכור" מכיף והנאה של רכב מסויים אתה אומר כל מיני דברים. נקודה למחשבה :wink:

 

לגבי הלאון. אם אתה מתקדם זה רק לקופרה!

ה-FR כבר נמכרת בארץ בתג מחיר של 200K פחות או יותר וכבר נראית טוב יותר מהגרסא הדלה ב-15 סוסים ממנה.

ה-CUPRA גם תראה סוף! וגם לאחר מקצה השיפורים, התוספות, הפינוקים והכיול האחרון - היא תסע, תפנק ותתנהג קטלני!

חבל, ש-לי, עדיין אין וגם לא יהיה בזמן הקרוב כסף לרכוש רכב מהסוג הזה.

 

אבל בנתיים, אני נהנה לחייך אחרי כל סיבוב של ההגה! ואני כבר מחכה לצמיגים החדשים... :-P

 

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תודה רבה חברים!

 

ליאור, אני מקווה שאתה נהנה עם הלאון 4 !!! (התכוונתי ל...... שניכם! :lol:)

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

טוב,עכשיו זה מוגזם!

אני דורש דמי שימוש בחתימת: "172 סיבות ל..."

וואלה אם הייתי רושם את זה על שמיהיום כבר היו לי 197 סיבות לחייך!

 

 

כוח סוס,רכבך נראה לי מוכר...

 

במקרה הוא נועל פירלי P6000?

 

מספר הרישוי באמצע הוא 780? (ניתן לענות לי גם בפרטי..)

 

תתחדש חביבי!

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

אין לי בעיה לענות פה...

הוא נעול (וינעל בקרוב משהו חדש!) DUMLOP SP Sport 20202E

והמספר באמצע הוא לא 780.

 

בכל אופן תודה על האיחולים :)

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
טל

מברוק, תתחדש !!!

אני שמח בשבילך שמצאת רכב מעולה.

 

 

תגיד, אתה וברשד נורמלים ???

אתם יודעים מה אתם מעוללים לי בגלל הת'רד הזה ???

פורום VAG הוציא עליי חוזה !!!

הן בגלל התשובות במבחן "הגה" והן בגלל מה שאתם מעריכים בשמי כאן.

 

למען הסר ספק, אני נשאר עם הלאון, מקסימום עובר ללאון-2, אולי אפילו קופרה.

רנו ??? יש ווטו מצד האשה :shock:

 

גילוי נאות: הייתה לי קליאו ... 1200 :-P

 

ליאור

 

אני לא קשור לנושא ולא מטריד אותי במה תבחר פורום VAG מעניין אותי כמו טח...ם :-D

אם אתה שואל אותי הקליאו 1200 התלבשה עליך בול :shock:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 


×
×
  • תוכן חדש...