Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

יש לי סובארו DL 93, ואת הקייץ הקודם העברתי בקושי בלי מזגן. עכשיו אני עם ילד ותינוקת באוטו כך שאין מצב...

לפני כמ הימים מילאו לי גז במוסך, ואמרו לי שיש עוד בעייה שהמזן נכבה אחרי כמה שניות ושוכח לחזור לפעול, המוסכניק הראה לי את זה ואמר שאם אני לא רוצה לתקן את זה עכשיו אז כשהמזגן נכבה (המאוורר ממשיך לעבוד), פשוט ללחוץ על ה- a/c (לכבות ולהדליק) והוא נדלק שוב. או קיי...

יצאתי לדרך מהמרכז לב"ש והתחלתי ללחוץ. הבעייה היא שזה נכבה כל שנייה. באיזה שלב הוא דלק 10 דקות רצוף (!!!) ונכבה (חוץ מזה שהתחילה לכאוב לי האצבע מאוד, והוא לא הצליח לקרר כך) ואני מרגיש שהמצב מידרדר.

מישהו יודע אולי מה הבעיה? מה יכול להיות?

ואיך אני יכול לפתור אותה לבד?

 

תודה רבה !!!

פורסם

1. מילוי גז לא נכון, כמות לא תקינה.

2. כיוון טמפ' לא נכון - קופא, תרמוסטט תקול.

3. שסתום התפשטות לקוי(אם יש).

יש לבדוק אצל חשמלאי/מזגניסט בדיוק מהיכן התקלה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה אחי,

1. מילוי גז - מילאתי במוסף והם בדקו את זה, חוץ מזה שהוא אמר לי שיש את הבעיה.

2. איפה נמצא התרמוסטט? - אני יכול לבטל/לעקוף אותו?

3. ??? (מה זה ואיפה זה נמצא?)

פורסם

נסה את הפעולות הבאות:

1. מתחת להגה מצד שמאל יש שני ממסרים עגולים(לא מרובעים)השייכים למזגן. הפעיל את המזגן ודפוק עליהם קלות עם מברג

אם יש שינוי בהתנהגות המזגן החלף את הממסר המשפיע.

2. מעל המייבש בתא המנוע יש יונית ממנה יוצאים מספר חוטיי חשמל נסה להקיש קלות גם עליה, אם יש שינוי החלף יונית.

לפעמים היונית לא מותקנת על המייבש, אלא על צינור הדחיסה(הצינור הדק יותר.)

בהצלחה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

בסוברו עם זה מזגן אורגינלי כמו שזה נשמע .תוץ מיתקלות רגילות של תרמוסטט .עודף גז. חוסר עיבוי ותקלות רגילות ישנה בעיה שרצועות מחליקות ועז המזגן מתנתק עד הפעלה מחדש .ישנה אפשרות לבטל אפשרות זו עי ראלי נוסף .

×
×
  • תוכן חדש...