Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואקום במיכל הדלק מקשה על זרימת הדלק לכיוון הקרבורטור\הזרקה, מאמץ את המשאבה מעל המאמץ הנורמאלי שצריך להיות , לעיתים גורם להשתנקויות,חוסר סחיבה במאמץ בעיקר(מתיי שנדרשת ספיקה גבוהה), ומנוע לא עובד עגול.

 

הוואקום נוצר לרוב מצינור החזרים מכופף, שסתום במכסה של טנק הדלק סתום או מלוכלך וישנם עוד סיבות...צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

 

בכל אופן,מי שיאמר לך שזה נורמאלי ברכבים מסויימים = טועה,וטועה בגדול, אין שום רכב שמגיע עם וואקום במיכל הדלק כשהוא יצא כך מהיצרן-וואקום מעיד על בעייה מסויימת.

 

לי הייתה את הבעייה הזאת בסובארו,לאחר שהחלפתי את כל הצינורות מאחורה עד למנוע,החלפתי מיכל דלק ומכסה חדש,צוואר מילוי חדש,בנדים....הכל,הרגשתי שמשהו לא בסדר, נוצר לי וואקום במיכל דלק,לאחר כמה מילויים נמאס לי מזה,חפרתי וחפרתי,ומצאתי מתחת לפחית כיסוי של שרוול מילוי דלק, יש שם צינור שמוציא לחצים,הצינור היה מכופף, שיחררתי אותו והעסק הסתדר.

פורסם

נוסף לזה גם המיכל לא נועד לעבוד עם תת לחץ

 

כלומר יש מצב להתחלת סדקים במקומות מסוימים במיכל

 

שים לב זה מצב לא נורמאלי

 

שווה לחפש ותקן מה שיותר מהר

 

בהצלחה אורי

פורסם

למעשה מדובר בג'אסטי של אחותי, אשר יש לה ואקום כשהמיכל מתחיל להתרוקן.

כשחושבים על זה, גם בטנדר שלי יש ואקום כשהמיכל מתחיל להתרוקן.

האם קדיחה של חור קטן במכסה המיכל יפתור את הבעיה?

פורסם

שים שעון לחץ דלק לפני הקרבורטור,בלחיצה שלושת רבעי\עד הסוף רצופה, יראה לך את לחץ הדלק שלך תחת עומס,זוהי למעשה הספיקה שלך, פתח מכסה מיכל דלק ובדוק שוב בלחיצה שלושת רבעי\עד הסוף ,, בדוק את השינויים.

פורסם

א: הנושה נדון בעבר, ערוך חיפוס. ב: תנסה לשתות ממיכל מים כאשר אתה לא מאפשר כניסה של אויר , מה יקרא ?? זה מה שקורה למיכל דלק בתת לחץ. ג: מכסה נכון למיכל הדלק פוטר את התקלה.

 

חג שמח לכולם.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם
איך בכלל יודעים שיש ואקום במיכל ?

 

כאשר פותחים מכסה לאחר נסיעה ארוכה מרגישים יניקה חזקה של אויר , או ביום חם פורץ לחץ גבוהה מהמיכל כאשר פותחים את המכסה לאחר חניה ארוכה, סימן שהמיכל אתום לגמרי.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

עד כמה שידוע לי זה אמור להיות כך, כשיש לחץ במיכל, פותחים את מכסה מילוי הדלק ואז משתחרר הלחץ, לכן ישנם חורים במכסה בצידו הפנימי. יותר מזה, תחשבו לבד מה קורה כשהרכב יושב זמן בחוץ בחום והאדים של הדלק ממלאים את המיכל, הם יוצרים לחץ מסוים שמשתחרר כשפותחים את פתח המילוי. אגב, לכן יש שטוענים שאין לפתוח במהירות את המיכל, אלא להמתין שניה שישתחחר הלחץ.

אני אשמח אם מישהו יאשר\יפריך את התיאוריה שלי.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

אם זה צריך להיות ככה,אז זה אומר שגם ברכב חדש יהיה לחץ במיכל הדלק.

 

האם באמת גם ברכבים חדשים בעת פתיחת המכסה,יש לחץ? (ברור שיש לחץ מסויים,השאלה היא עד כמה).

 

כשיש בעייה,אפשר להתעלם ממנה ולשמוע מידיי פעם,זה בגלל המשאבה,זה בגלל סוג הרכב , וזה בגלל שהמיכל ריק,יום חם ועוד כל מיני המצאות.

או לחפור ולהגיע לשורש הבעייה ולפתור אותה כמו שצריך.

פורסם

כשיש בעייה,אפשר להתעלם ממנה ולשמוע מידיי פעם,זה בגלל המשאבה,זה בגלל סוג הרכב , וזה בגלל שהמיכל ריק,יום חם ועוד כל מיני המצאות.

או לחפור ולהגיע לשורש הבעייה ולפתור אותה כמו שצריך.

 

אז מה אתה מציע?לאן עליו לפנות?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

×
×
  • תוכן חדש...