Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמר יקר.

 

הדבר האחרון שהייתי חושב שתעסוק בו בתורכיה,

הוא אבי נוף והמרצדס... :lol:

 

הניקלים המופיעים לצידי הרכב נדירים ביותר, (בצילום השמאלי שלך).

אני מחפש כבר כמה שנים את אותם הפסים ועדיין חסרה לי יח' אחת.

 

אני חושב שאני יודע למי שייך הרכב, הוא חבר במועדון הפונטון הבינלאומי.

קוראים לו רמזי. בחור לא אלים במיוחד ...

 

לכן, אתה יכול להתחבר איתו, ואז, בלילה, כשיילך לישון, תתגנב חרש חרש,

"ותבדוק" אם הניקלים מתפרקים. אם הם כאלה, אל תתן להם ליפול על האספלט הקר.

שים אותם בתיק יבש וחם, לטף להם את האגו,

ודאג להם באהבה עד הגיעם לארץ הקודש ולחוף מבטחים ...

 

(הבהרה: אין באמור לעייל מתן עיצה/המלצה/ברכת הדרך/הוראה ו/או כד' לפעולה כאמור.). 8)

 

שלך במלוא האחריות,

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אבי אמרתי לך

יש אחת כזו במושב אחיטוב הייתה שייכת בעבר לזמר שימי תבורי ולראש עירית חולון

נראית במצב סופני

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
אבי אמרתי לך

יש אחת כזו במושב אחיטוב הייתה שייכת בעבר לזמר שימי תבורי ולראש עירית חולון

נראית במצב סופני

 

 

אריה תודה,

 

לא זוכר שאמרת לי,

לא יודע איפה זה אחיטוב,

 

ולא צריך שתצרח על כזו ידיעה בפורום.

אתה הרי פוגש אותי היום ... 8)

 

ד"ש

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הייתה שייכת בעבר לזמר שימי תבורי ולראש עירית חולון

מה, הם היו זוג? כמו שמר ורמזי?

אה, והנה סוף סוף יש לי את ההזדמנות לעשות שימוש נאות בסמיילי של שימי תבורי - :shock:

פורסם

אבי, אם אתה רוצה, אני יכול לרכוש את זו עבורך ולהתחיל לשלוח חלקים בדואר.

מבקשים על הרכב 180$ , שזה בערך 540 ש"ח. :lol:

http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/Cars/Mercedes/auction-90973339/k-616717.htm

 

עכשיו ברצינות;

תסתכל ברקע של התמונות, יש לבחור עוד 4 לפחות, אולי שווה לך ליצור קשר עם איתו.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
Body: blue, 4 door, Sedan
אופטימי משהו, לא ? :-P

 

אבי , התמונות צולמו בדיוק 17 שניות אחרי שנהג המונית גירש אותי ועוד 2 מהמונית עקב אי ידיעה (שלנו את השפה המקומית, ושלו את מחוז חפצנו).

 

הוא פשוט בחר לעצמו תחנת מוניות ליד מלון , עצר והפטיר מתחת לשפמו משהו בטורקית כועסת, תוך מחוות עם ידו הימנית.

 

שנאמר - אי ידיעה אינה פוטרת מללכת ברגל :-D.

פורסם
אריה תודה,

 

לא זוכר שאמרת לי,

לא יודע איפה זה אחיטוב,

 

ולא צריך שתצרח על כזו ידיעה בפורום.

אתה הרי פוגש אותי היום ... 8)

 

ד"ש

אבי, אחיטוב זה ממש לידי. תנסה להשיג את שם הבעלים, אני מכיר שם מספר אנשים.

דורון

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

:lol:

אין צורך, תודה. אני נושם עצמונית.

 

 

 

שלום.

בטח נושם עצמונית איך לא?

תבינו שיימר נסע לתורכיה עם חור בהשכלה וחזר עם השכלה בחור :shock: וזה כואב.

איכשהו הוא גם נושם עצמונית [עם פה סגור] :idea:.

 

בברכה בני ל.

מומחה בסתימת חורים עם אפוקסי :lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אריה תודה,

 

לא זוכר שאמרת לי,

לא יודע איפה זה אחיטוב,

 

ולא צריך שתצרח על כזו ידיעה בפורום.

אתה הרי פוגש אותי היום ... 8)

 

ד"ש

כי אז אולי גם אחרים ישימו לב...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
כי אז אולי גם אחרים ישימו לב...

 

היי מיקי

 

התפרצת אל דלת פתוחה ... :-D

 

כפי שאתה מבין מיד נסעתי למקום,

אבל כמו שאמרתי לאריה בטלפון - זה לא 220.

 

אין לי מזל. מדובר ב-190, במצב סופני עבור שיפוץ,

אבל עם מספיק חלקים, במצב שלדעתי כדאי לך לקנות בגרושים היום,

במקום לשלם עבורם הון תועפות כשתזדקק להם ...

 

אם תרצה אתן לך פרטים מדוייקים איך ולאיפה להגיע.

בינתיים קצת תמונות להנאתך. (צולמו בנייד, מצטער על האיכות).

 

ד"ש אבי.

נימחקו שתי תמונות שכללו מספרי רישוי גלויים

חן מנהל הפורום.

0316071051.jpg

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

היום בסביבות 17:30 נצפתה באיזור תחנת דלק סיירים פונטון רקובה להפליא בצבע כחול (?) מוסעת על גרר לכיוון דרום.

פורסם
היי מיקי

 

התפרצת אל דלת פתוחה ... :-D

 

כפי שאתה מבין מיד נסעתי למקום,

אבל כמו שאמרתי לאריה בטלפון - זה לא 220.

 

אין לי מזל. מדובר ב-190, במצב סופני עבור שיפוץ,

אבל עם מספיק חלקים, במצב שלדעתי כדאי לך לקנות בגרושים היום,

במקום לשלם עבורם הון תועפות כשתזדקק להם ...

 

אם תרצה אתן לך פרטים מדוייקים איך ולאיפה להגיע.

בינתיים קצת תמונות להנאתך. (צולמו בנייד, מצטער על האיכות).

 

ד"ש אבי.

נימחקו שתי תמונות שכללו מספרי רישוי גלויים

חן מנהל הפורום.

 

היי חן.

 

במקור היו 5 תמונות.

לדבריך, מחקת שתיים.

כעת נשארה תמונה אחת.

 

איפה עוד שתיים ? ? ? :lol:

 

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

×
×
  • תוכן חדש...