Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

להלן מקרה מאוד מוזר.

 

נסעתי להנאתי ברכבי כאשר שמתי לב שיש לי פנצ'ר בגלגל קדמי ימני. הלכתי לפנצ'רייה שתיקן את הפנצ'ר. כשיצאתי מהפנצ'רייה שמתי לב שהרכב מושך מאוד חזק שמאלה! חזרתי אליו ואמרתי לו שיבדוק שוב. הוא בדק לחץ אויר ואם כל הברגים מחוזקים ושלך אותי לדרכי. עדיין מושך מאוד חזק שמאלה...

 

מה יכולה להיות הבעייה? יש לציין שהרכב לא משך לפני זה.

יש לי השערה: יכול להיות שכאשר הרכיבו את הצמיג, הוא הורכב הפוך, כלומר הצד הפנימי הפך להיות החיצוני וההפך, כלומר עכשיו הצמיג "נאכל" בצורה שונה ממה שהיה לפני?

 

תודה לעונים

פורסם

בהחלט יתכן וזאת הסיבה. בתור התחלה נסה אתה לוודא את לחץ האוויר בכל ארבעת הצמיגים. בדוק בספר הרכב מה לחץ האוויר המתאים לך, וגש לתחנת דלק. אני אישית מציע גם להוריד מעט אוויר מכל הגלגלים ולמלא מחדש, כדי למנוע מצב בו אחד הגלגלים נופח יתר על המידה.

 

ממה נגרם הפנצ'ר בגלגל? האם ממסמר תמים או מפגישה עם מדרכה/בור/עץ פיקוס? יתכן והפרונט יצא מכיוון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה תודה,

 

הפנצ'ר נגרם מבורג תמים. את הלחץ בדקתי. 33PSI ובכל 4 הצמיגים. אני אעשה את מה שאמרת ואוריד את האויר בכל ה 4 ואנפח שוב. האם לדעתך כדאי לחזור לפנצ'ריה ולבקש ממנו שיהפוך לי את הכיוון של הצמיג. לא ממש העזתי להציע לו את זה כשחזרתי לאחר שהרגשתי משיכה כי חשבתי שזה לא סביר...

 

מה דעתך?

פורסם

אני לא מומחה גדול בצמיגים, אבל למיטב ידיעתי בלי שום קשר למשיכה - אסור להפוך את כיוון הסיבוב של הצמיג.

 

האם יש סימני אכילה או שחיקה מוגברת על צידי אחד הצמיגים הקידמיים?

אופציה נוספת שקראתי עליה פעם ותוכל לעזור לך "לבודד" את מקור הבעיה: הצלב את זוג הצמיגים הקידמיים וצא לנסיעת מבחן קצרה. בדוק האם גם לאחר ההצלבה המשיכה נשארת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה יגאל ותודה איציק,

 

אציק - אני בספק שנהרס הפרונט בגלל הפנצ'ר. נסעתי עם הפנצ'ר לא יותר מכמה דקות. בוצע איזון גלגלים (רגב, משיכה בכיוון אחד לא מתרחש עקב איזון לקוי. איזון לקוי יניב רעידות בד"כ)

 

נראה לי שאחזור אל הפנצ'רייה ואבקש שיוודא שהצמיג לא הורכב הפוך (כלומר שכיוון הנסיעה של הצמיג נותר כמו שהיה)

פורסם

עקב מקרה דומה,

 

ממליץ לך:

 

א. לחזור לפנצ'רייה ולבצע איזון של שני הצמיגים הקדמיים,

 

לאחר האיזון סע ותבדוק שוב את התנהגות הרכב.

 

אם הרכב רק "מושך" לכיוון מסויים הבעיה כנראה מקורה בכיוון פרונט לא תקין - פנה למוסך

 

אם הרכב לא רק "מושך" אלא אתה מרגיש גם רעידות בהגה, חזור לפנצ'רייה וודא שוב את איזון הגלגל.

 

אפשרות נוספת, יתכן ועקב נסיעתך על פנצ'ר, נפגע הג'אנט ולכן הוא לא מתאזן כשורה, נסה להחליף את הצמיג בצמיג האחורי של אותו הצד ובדוק איך מתנהג הרכב כעת.

 

אם רכשת צמיג חדש, ברוב החברות מייצרים אותם אשר יתאימו לכל צד ברכב כדי להקל על ההתקנה.

 

מקווה שיצליח!

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

טוב, אז אחרי שראיתי שלחץ האויר זהה ב 2 הגלגלים הקדמיים וידיין יש משיכה, הלכתי לפנצ'רייה אחרת והסברתי לו שלאחר תיקון פנצ'ר התחילה לי משיכה חזקה שמאלה. "מה הקשר בין פנצ'ר ומשיכה?" שאל אותי הבחור. "זהו שאין קשר, נראה לי שצריך להפוך את הצמיג עצמו כי אולי הותקן הפוך ולא מסתובב באותו הכיוון". "אין קשר ואל תדבר שטויות. מה שאתה צריך לעשות זה כיוון פרונט" אמר לי הבחור שם. התעקשתי שיהפוך את הצמיד ושננסה קודם את זה. "אם אתה מתעקש, רוצה לבזבז סתם כסף ומאמין במעשיות, לי אין בעייה", העובד שלו הפך לי את הצמיג תוך כדי שהוא צוחק ומלגלג על התאוריה הטיפשית שלי והרכיב חזרה את הגלגל.

 

נחשו מה? הכל הסתדר האוטו נוסע ישר כמו פלס. ממליץ לכם לסמן את הגלגלים שלכם לפני הפירוק שלהם לצורך תיקון פנצ'ר.

 

צוחק מי שצוחק אחרון...

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
התעקשתי שיהפוך את הצמיד ושננסה קודם את זה. "אם אתה מתעקש, רוצה לבזבז סתם כסף ומאמין במעשיות, לי אין בעייה", העובד שלו הפך לי את הצמיג תוך כדי שהוא צוחק ומלגלג על התאוריה הטיפשית שלי והרכיב חזרה את הגלגל.

 

צוחק מי שצוחק אחרון...

 

 

סליחה על ה"העלה באוב" אבל -1. אין בד"כ כיוון נסיעה מסומן על צמיג?

 

2. אם אין כיוון נסיעה - זה אומר שלא משנה איך מרכיבים אותו - לא?

3. לחץ האויר שלי יורד אבל אין סימנים של פנצ'ר. לאחר נסיעה של כמה ימים (מס קילומטרים מועט בכל יום) ל.א יורד בכ 8 PSI...

תודה לעונים

כי מי שמשקיע, שוקע....

×
×
  • תוכן חדש...