Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

היום שנסעתי עם האוטו הוא נסע חלק הכל טוב ויפה אבל שהחנתי איך שהבאתי להחנות האוטו נכבה ושניסיתי להתניע היה רעש של סטרטר (טררר) אבל הוא לא התניע הוצאתי את המפתח מהאוטו ואחרי 5 דקות ניסיתי להתניע והתניע..

האוטו סופר לנסר 94 עבר 163 אלף קילומטר..

 

מישהו יודע ממה הבעיה?

 

תודה לעוזרים

פורסם

נורת טעינה (מצבר) נדלקה?

 

מרגיש כמו בעיית חשמל,תנסה לבדוק מה מצב המצבר (גובה מים אם פתוח,צופר,אורות)

בעיקרון הקשר היחיד בין כיבוי מידי לסטרטר קשה (תקתוק) זה זה (או תפיסת מנוע:wink: )

 

בהצלחה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לי הייתה כזו בעיה בגולף שלי.

אחרי מכתב לפולקסוואגן העולמית , טיפולים ותשלומים לצ'מפיון נפתרה התקלה.

 

התקלה הייתה בממסר ההצתה.

כיוון שאני דיי משוכנע שגם לך יש כזה דבר , גש למוסך הלא מושה הקרוב לביתך ובקש שיבדקו האם זה הוא.

אם אתה יודע איפה הוא מה טוב.

פורסם

אהה תודה לכם על הרעיונות

לזה שכתב על המצבר זה לא יכול להיות כי המצבר חדש בן חודשים ויש טעינה אורות עובדים אורות גבוהים עובדים צופר כל מה שקשור לחשמל עובד..

ולכותב השני תודה אני יגש מחר למוסך לראות עם זה הממסר הצתה שאמרתה..

מישהו יודע אולי עם זה יכול להיות עוד משהו? וגם עולה ממסר הצתה כזה תודה מראש

פורסם

אני מציע שתחפש בפורום, תמצא תשובות מקיפות ומקצועיות ככל שתרצה, תוכל ללמוד דרכי אבחון, סימפטומים נלווים וכן תקבל מושג והרגשה כללית לגבי בעיית ויש סיכוי שתמצא את הבעיה לבד.

פורסם

שיבדקו גם חוטי הצתה.

הייתה לי בעיה דומה שהרכב לא הניע ישר אחרי הכיבוי.

החלפתי חוטים והבעיה נפתרה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

אוקי תודה רבה לכם אני ינסה לבדוק את כל מה שאמרתם ואני יעדכן..

ולזה ששאל יש אמבולייזר מקורי

×
×
  • תוכן חדש...