Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנכ"ל סמלת פורש- מה אתם אומרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
B-TON כתב:

 

 

ספרינט, לפני כעשר שנים.

נמכרה שעתיים לאחר שהשלט עלה על הרכב, בסכום יפה לכל הדעות.

 

156 ידנית דור ראשון - תמצא אחת טובה בפחות מהמחירון. על כל אחת שתמצא, אני מביא לך 10 קונים (גם מעל למחירון).

 

בכל אופן, לא דיברתי על נושא הסחירות, אשר בעייתי ללא ספק.

אל תגיב רק על מה שנוח לך דיברתי על הדגמים הנפוצים

פורסם

לפני 10 שנים הספרינט הייתה הרבה יותר נפוצה מאשר היא הייתה היום (וגם הסוד שהייתה לנו לפני 15 שנה).

 

אני אישית יכול לדבר רק על הרכבים שאני הייתי או אהיה מעוניין בהם. מבחינתי שכל שאר הרכבים יימחרו ב400 או 40 אלף.

מה לא סטנדרטי ב156? זה שהיא נדירה?

 

וכפי שכבר אמרתי

בכל אופן, לא דיברתי על נושא הסחירות, אשר בעייתי ללא ספק.

ואומר שוב, לאלפא אכן יש בעיית סחירות, אני לא מתווכח בנושא הזה.

 

אבל התפיסה של אנשים לגבי אלפא מבוססת על רכבים שתקופתם כבר עברה.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
לנציה?!? מה זה? מה בדיוק הם מיצרים? פונטו דור קודם עם זמש!

 

:lol: מדוייק...

 

גם בכל הנוגע לשירות. במשפחתי האישית אני נאלץ לקבל שירות גם מלובינסקי גם מיפנאוטו וגם מסמל"ת. אתם יודעים מה? אני הכי אוהב להיכנס למוסכים של סמל"ת הכי אנושים/אדיבים היחס ממש אישי (בעיקר אחרי המכירה) ולדעתי הם ממש בסדר.

 

אני איתך.

השירות במרכזי של סמל"ת תמיד היה מצויין, אם כי אנחנו היינו מטופלים במחלקת אלפא-לנצ'יה האינטימית משהו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני אישית יכול לדבר רק על הרכבים שאני הייתי או אהיה מעוניין בהם. מבחינתי שכל שאר הרכבים יימחרו ב400 או 40 אלף. ועל אלו בדיוק דיברתי :roll:

 

 

 

וכפי שכבר אמרתי

ואומר שוב, לאלפא אכן יש בעיית סחירות, אני לא מתווכח בנושא הזה. אתה כן :lol:

 

אבל התפיסה של אנשים לגבי אלפא מבוססת על רכבים שתקופתם כבר עברה. אתה עושה הכללה על הכללה

 

12345

פורסם

B-TON כתב:

ואומר שוב, לאלפא אכן יש בעיית סחירות, אני לא מתווכח בנושא הזה. אתה כן :lol:

 

וואללה, אתה בטוח שאנחנו קוראים באותו הפורום? או שהתרופות עוד לא התחילו להשפיע:wink:

 

אבל התפיסה של אנשים לגבי אלפא מבוססת על רכבים שתקופתם כבר עברה. אתה עושה הכללה על הכללה

 

טוב - על פי סקרים שנערכו מטעם חברת "שקר כלשהו", השקפתם של 87.33% מכלל רוכשי הרכב לגבי רכבי אלפא-רומיאו מבוססת על רכבים שעברו זמנם.

 

POLITICALLY CORRECT ENOUGH?

PUG-306 XSI MK2

פורסם

סמל"ת נאלצו בשנים האחרונות (הרבה שנים, למעשה...) להלחם בשטח בנוי מול נשק קל בזמן שהאיטלקים מספקים להם ארטילריה כבדה, במילים אחרות - פיאט לא סיפקה את הסחורה הרלבנטית לשוק המקומי.

 

אני בהחלט חושב שהיו דגמים ש"התבזבזו", למשל הפנדה הסופר-פופולרית באירופה, שמתאימה ככפפה לשוק המקומי באופן תיאורטי (חסכונית, זריזה בעיר, קלה להחנות, וסימפטית באופן כללי) נמכרה בעשירית הכמות שהיתה צריכה להמכר. אבל בגדול - עם הארסנל האיטלקי והגישה הישראלית ("רק יפני", "כמו של השכן", "יצחק לוי" וכו') קשה היה לייצר הרבה יותר מכירות ממה שנעשה.

 

ידוע גם כי רמת השרות של האיטלקים מול סמל"ת היתה בעייתית, והיו הרבה תקלות באספקת רכבים שגרמו להמתנות ממושכות, עלויות מיותרות ליבואן וכו'. זה לא ייחודי לישראל, הבעיה פגעה במשווקי פיאט ואלפא במרבית אירופה (חוץ מגרמניה, שם קיבלו תמיד יחס מועדף מהחברה) וכיום כחלק ממהלכי השיקום של פיאט נעשה גם מאמץ גדול לשפר את תהליכי העבודה - ככל הנראה גם אלה לתרמו לעליה המשמעותית במכירות החברה באירופה, ב-2006.

 

למרות זאת, יש לי הרגשה, ואני מוכן להתבדות אם למישהו יש נתונים סותרים, שכמות האלפות שנמכרה בשנים האחרונות שקולה למדי לכמות הבימרים הידניות שנמכרה - כי מתצפיות שלי ומגישתם של המוכרים בקמור, התרשמתי שרוב מוחלט של בימרים נמכרות עם גיר אוטומטי. אלפות אוטומטיות כמעט לא נמכרו בשנים האחרונות (אני סופר סלספיד כידנית, כי זה מה שהיא, ורוב מי שמחפש אוטומטית אמיתית לא קונה סלספיד, אלא בעיקר מי שרוצים ידנית אבל "נמצאים הרבה בפקק", "האישה רוצה אוטומטי" וכו').

 

כיום יש לאיטלקים מגוון רכבים מאוד משכנע - ה-159 איכותית ביותר ובעלת תיבה אוטומטית אמיתית, דגמים יקרים יותר מקדמי פוזה (ספיידר, בררה), גרנדה פונטו ופנדה שנותנות כל אחת בתחומה תמורה יפה לכסף, בקרוב הבראבה החדשה שהיא רכב יפה ואיכותי (אם כי, עפ"י דיווחים ראשוניים, לא חדשנית או מהנה במיוחד לנהיגה). עדיין אין להם יכולת להתמודד מול מובילי טבלת המכירות, אבל בהחלט יש להם אפשרות לטפס מהתחתית ל"מרכז הטבלה".

 

מה שכן - אני בהחלט מאמין בתנופה שהנהלה חדשה יכולה לייצר, ללא קשר לטיב ההנהלה היוצאת. למנהל חדש יש רעיונות חדשים, אבחנות של מי שבא מבחוץ (ואין ספק שמנכ"ל סמל"ת יבוא מבחוץ, אין בפנים מישהו שיכול לאייש את התפקיד) ובעיקר אנרגיה שבדרך כלל כבר אזלה אצל קודמו.

 

שיהיה בהצלחה למנכ"ל החדש, מי שלא יהיה!

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אם נעיין בדו"ח מסירות רכב שמסכם את השנה שעברה נראה שמאזדה יונדאי וטויוטה הובילו את המכירות עם בסביבות ה-20000 כלי רכב כל אחת, אבל יש לא מעט חברות שמדשדשות למטה ופיאט היא לא היחידה ולא הגרועה בהן.

אמנם היא מכרה קצת פחות מחצי מפיז'ו הונדה או דייהטסו וקצת יותר מחצי מסקודה, אבל היא כן מכרה פי 2 מסיאט ופי עשר מאופל.

 

השוק הישראלי בנוי היום כך שמי שמוכר לחברות הליסינג עושה קופה, כי גם הלקוחות הפרטיים הולכים עם העדר. התוצאה היא שיש מעט מאוד מותגים ששולטים בשוק. עשרת המותגים המובילים שולטים ב-75% מהשוק, ועוד שלושים מותגים מתחלקים בכל השאר.

אם אין לך רכב מנצח בליסינג, מאוד קשה לצאת מהתחתית.

פורסם

אתם מדברים על כך שלפיאט אין מה למכור? תחזרו כמה חודשים אחורה, איך כל שוק הרכב חיכו לגרנדה פונטו כהבטחה הגדולה של 2007, כמה כאלה יש על הכביש? 5? 10? אלו פשוט המספרים שסמל"ת מסוגלת להוציא מממנה. מה שהרג אותה לפני שעלתה על הכביש הוא התמחור התמוהה של סמל"ת, בכסף שהם דורשים עבורה יכול הלקוח להביא סוויפט (שמציעה את אותה התמורה), לאבזר אותה מכף רגל עד ראש, לבטח, להתקין מערכת ועוד נשאר עודף.

גם מזדה 3 לא היית רואה על הכביש עם דלק היו רוצים 180,000 זוזים לדגם הסטנדרטי.. אבל במחיר שפוי היא נמכרת כמו לחמניות. הכל עניין של מחיר\תמורה.

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

יותר קשה לתמחר אטרקטיבית מכוניות אירופאיות היום לעומת יפניות \ קוריאניות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
B-TON כתב:

 

 

וואללה, אתה בטוח שאנחנו קוראים באותו הפורום? או שהתרופות עוד לא התחילו להשפיע:wink:

 

 

 

טוב - על פי סקרים שנערכו מטעם חברת "שקר כלשהו", השקפתם של 87.33% מכלל רוכשי הרכב לגבי רכבי אלפא-רומיאו מבוססת על רכבים שעברו זמנם.

 

POLITICALLY CORRECT ENOUGH?

שורה תחתונה...

 

 

אתה רואה יותר מדי טלויזיה :lol: :lol:

×
×
  • תוכן חדש...