Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מדובר על רכב פאסאט TDI 1.9 ו 110 כוח סוס

כיוון שהמשאבת סולר נזלה לי אז עשיתי לה טיפול כללי שאומר שהם מחליפים את כל הצינורות ואת כל מה שנוזל

לאחר הטיפול כאשר החליפו לי את כל הצינורות שנזלו אינני מרגיש את עוצמתו של האוטו שהיה לפני זאת אומרת שלפני כן כאשר לחצתי על פדל הגז בעוצמה הרגשתי כזאת חוזקה ועוצמה שמעיפה את האוטו וכעת אינני מרגיש זאת

כעת כשאני לוחץ על הגז בעוצה אני מרגיש קצת הבדל אבל לא כמו שהיה

אז התיעצתי עם כמה אנשים ואמרו לי שכאשר הם הורידו את משאבת הסולר והחזירו אותה חזרה הם לא כיוונו אותה כמו שצריך

אז אם מישהו יכול לעזור / לספק מידע כלשהו על כיוון המשאבה או איפלו ספר מבית פולקסווגן שמסביר איך לכוון את משאבת סולר ולהדריך אותי בשלבים

 

אני לא מבין את המוסכים האלו אתם משלמים להם הרבה כסף הם מתקנים משהו אחד והורסים את השני! פשוט מבאס

מעכשיו אני עושה הכל לבד שום טיפולים במוסכים הכל בעצמאיות לבד בבית.

 

 

בבקשה אם מישהו יכול לעזור אני אמשח מאוד למה אני כבר נואש לעזרה

תודה רבה לכם

:wink:

פורסם
שלום

מדובר על רכב פאסאט TDI 1.9 ו 110 כוח סוס

כיוון שהמשאבת סולר נזלה לי אז עשיתי לה טיפול כללי שאומר שהם מחליפים את כל הצינורות ואת כל מה שנוזל

לאחר הטיפול כאשר החליפו לי את כל הצינורות שנזלו אינני מרגיש את עוצמתו של האוטו שהיה לפני זאת אומרת שלפני כן כאשר לחצתי על פדל הגז בעוצמה הרגשתי כזאת חוזקה ועוצמה שמעיפה את האוטו וכעת אינני מרגיש זאת

כעת כשאני לוחץ על הגז בעוצה אני מרגיש קצת הבדל אבל לא כמו שהיה

אז התיעצתי עם כמה אנשים ואמרו לי שכאשר הם הורידו את משאבת הסולר והחזירו אותה חזרה הם לא כיוונו אותה כמו שצריך

אז אם מישהו יכול לעזור / לספק מידע כלשהו על כיוון המשאבה או איפלו ספר מבית פולקסווגן שמסביר איך לכוון את משאבת סולר ולהדריך אותי בשלבים

 

אני לא מבין את המוסכים האלו אתם משלמים להם הרבה כסף הם מתקנים משהו אחד והורסים את השני! פשוט מבאס

מעכשיו אני עושה הכל לבד שום טיפולים במוסכים הכל בעצמאיות לבד בבית.

 

 

בבקשה אם מישהו יכול לעזור אני אמשח מאוד למה אני כבר נואש לעזרה

תודה רבה לכם

:wink:

 

קליברציה של משאבת הזרקה דורשת מומחיות של מכון עפ ציוד (מבחנות כיול וכו')

פורסם
קליברציה של משאבת הזרקה דורשת מומחיות של מכון עפ ציוד (מבחנות כיול וכו')

 

אני הייתי נוכח כאשר כיוונו את המשאבת הסולר וכיוונו לי אותה ע"י פטיש ע"י שמיעה וגם ע"י הטורים

ולא עם מבחנות וכיול כמו שאמרת

אז מה זה אומר שלא עשו לי את זה טוב? או שישנם כמה דרכים?

פורסם

כאשר מרכיבים את המשאבה יש לבצע תיאום הזרקה.

כלומר כיוון הדלקה (או הצתה כמו בבנזין)

 

כאשר התיאום אינו מכוון כראוי אפילו במעלה או שתיים ,ניתן להרגיש את חוסר המשיכה.

 

דבר שני שאני חושב עליו הוא פעולת הטורבו (אמרת tdi ???), אולי הוא לא גודש מספיק טוב?

 

עצתי היא :

חזור למוסך והסבר לבעל המוסך את הבעיה .

 

ירון מאיר

פורסם

כיוון משאבת ההזרקה ברכב זה מבוצע ע"י מחשב דיאגנוסטיקה כגון VAG COM,

 

יש להביא את המנוע לטמפ עבודה ואז יש לבדוק את תזמון ההזרקה.

 

אם יש לכוון אז מכבים את המנוע ומכוונים את המשאבה ע"י שיחרור 3 הברגים שמחזיקים אותה, לאחר הכיוון יש לחזק אותם חזרה ולבדוק שוב את הכיוון .

  • ספונסר פורום
פורסם

הכוון הסופי מתבצע עם סקנר בלבד ,אם למוסך יש סקנר תוכל לקבל הדרכה ממני דרך הפורום כיצד לבצע,

אם אין למוסך סקנר מתאים אז חבל על הזמן ,אבל הכוון הסופי הוא לא בלאגן ולא צריך לפרק

את המשאבה(בהנחה שהכוון הראשוני נכון בגלגלי הטיימינג עצמם)תוכל לגשת למוסך אחר

שמתמצא בעבודה ומצוייד בכלים המתאימים (קרה לי לא פעם)אצלנו במוסך כוון סופי כזה

עולה 350 שח לפני מעמ.

 

בהצלחה.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ציטוט: "מה נסגר?"

 

אני מחפש כעת מקום לעשות את זה כי במוסך מורשה אומרים לי שרק בדיקה של זה עולה 400 שקל

אז רציתי לשאול איפה זה מוסך רון ואיך אני יכול לתקשר איתו ? הוא רשם מעל שעבודה כזאת תעלה אצלו 300 שקל

אז רציתי לברר קצת יותר פרטים.

תודה רבה לכם8)

×
×
  • תוכן חדש...