Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ויסטה בהנחה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא רואה את עצמי מוריד את ויסטה כרגע כיוון שהמחשב שלי לא מתאים.

אבל באמת אני מנסה לחשוב מהו הערך המוסף שמציעים לנו ברכישת הויסטה ? למה להחליף את אקס פי (שלא מזמן גם כן לא קנינו) ועוד בגירסא חוקית של חלונות ועוד בגירסא מאוד מאוד יקרה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אישית כבר סבלתי מספיק מהגירסא הפרוצה, קרה לי כבר פעמיים שננעלתי מחוץ לוינדוס כי הקראק היה דפוק, או שלא שמתי אותו בזמן.



זה למה אני שוקל להתארגן על גרסא חוקית, במיוחד אם זה יותר זול ממחירי הריטייל באמריקה..

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

באמת אין לאנשים על מה להוציא את הכסף?

 

אם היית משרד עיסקי הייתי מבין אותך גם זה בערבון מוגבל (בשביל מה לשדרג)

 

אבל משתמש פרטי לא צריך להוציא סכומים כאלו בשביל מערכת הפעלה שעולה כמו המחשב.

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

אין שום סיבה לרוץ לשדרג ל-ויסטה עדיין.

אפשר בשקט לחכות עד שיגיע SP2 והמערכת תהיה מספיק יציבה ועם דרייברים טובים לכל החומרה וכל התוכנות ירוצו עליה פיקס.

 

במיוחד למשתמש עסקי לא הייתי ממליץ להיות שפן הנסיונות של מייקרוסופט. שיישאר עם המערכת שיש לו כיום (XP או 2000) ויחכה שנה שנתיים.

 

למשתמש ביתי גם לא ברור למה ויסטה, ועוד יותר לא ברור מה המוטיבציה לשלם 850 שקל (!!!) על התענוג המפוקפק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בדיוק כמו שאמר הבחור לפני .. כרגע הסיבה היחידה לשים ויסטה היא כי "זה מגניב" .. אין לזה שום תועלת הלאה מכאן.

 

נכון זה יפה, קל יותר לשימוש (לי בכל אופן), יש דברים שאתם שואלים את עצמכם "איפה זה היה ב XP" , אבל ... 1400 שקל?!

 

עוד שנה יהיה SP1 , המחירים ירדו, תוכלו לרכוש ויסטה טובה יותר ונעימה יותר.

פורסם

אני מחזיק ב-XP כמה שנים טובות, אף פעם לא עשיתי UPDATE של אבטחה או שום עדכון אחר ולהגיד את האמת אני מרוצה !

לא מחפש יותר כרגע.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אם תהייה לכם אפשרות לרכוש את ויסטה (גירסא חוקית ולגיטימית לחלוטין) במחיר של 850 ש"ח לגרסת Home Premium או 1400 לגרסת Ultimate. הייתם רוכשים?



 

אני בודק כרגע כדאיות של ארגון קניה מרוכזת, אז תגידו לי אם אתם הייתם רוצים להשתתף.

 

 

זאת הנחה זאת?

XP מוכרים היום לעובדי משרד החינוך ב100 ש"ח לרשיון עלמנת להכניס את החלונות החוקי לעבודה בבבית. בלי שום קשר גם לאופיס 2003 המחיר דומה לרשיון.

ברגע שויסטה יעלה סכום דומה אני יחשוב על זה. לבנתיים אני יהנה מרשיון החוקי שיש לי לXP.

אם ביל באמת ירצה להכנס לשוק הביתי עם מע' הפעלה חוקית שיתן מחיר דומה.

עד אז...

פורסם

עזבו מחירי אמזון ושות...

 

פסיי - תעיף מבט ותשאל בחנויות

דוגמא - למיר - http://www.lamir.co.il - מחיר נמוך ב200 שח מהמחיר שאתה מדבר עליו אחרי "הנחה" וזה בלי שום קניה קבוצתית.

פרימיום - 650 , ULTIMATE 1160.

 

850 שח ד"א עולה גירסאת ה64 ביט.

 

לתשומת ליבך כמובן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אגב, לכל מי שאמר שמחשבים של היום לא יחזיקו את זה טוב:



 

 

Anton-pc is running Unknown Windows NT Kernel OS (6.0 - 6000) on an AMD Athlon 64 3200+ at 2.01 GHz with 665/1023MB (65.00%) RAM free. It has an ATi Radeon X800 Series running Dual monitor support at 1280x1024x32bpp 75Hz (primary) and 1280x1024x32bpp 75Hz (secondary), Speakers (Realtek AC'97 Audio), and 8.55 GB of 149.04 GB available on 1 drive(s)


 

לגבי הזכרון, רצים כרגע וינאמפ 5, מירק (עם 6 שרתים ו25 ערוצים), Last.fm, מסנג'ר, איסיקיו 2003b, יוטורנט וObjectDock. וכל ממשק האירו והשטויות עובדים חלק.


 

אני מאמין שזה ממש לא רע.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אגב, לכל מי שאמר שמחשבים של היום לא יחזיקו את זה טוב:

 

 

 

Anton-pc is running Unknown Windows NT Kernel OS (6.0 - 6000) on an AMD Athlon 64 3200+ at 2.01 GHz with 665/1023MB (65.00%) RAM free. It has an ATi Radeon X800 Series running Dual monitor support at 1280x1024x32bpp 75Hz (primary) and 1280x1024x32bpp 75Hz (secondary), Speakers (Realtek AC'97 Audio), and 8.55 GB of 149.04 GB available on 1 drive(s)

 

 

 

לגבי הזכרון, רצים כרגע וינאמפ 5, מירק (עם 6 שרתים ו25 ערוצים), Last.fm, מסנג'ר, איסיקיו 2003b, יוטורנט וObjectDock. וכל ממשק האירו והשטויות עובדים חלק.





 

 

 



 

 

 

גם אני מריץ ULTIMATE של מחשב משנת 2003.

לא ראיתי מחשב שהוינדוס הזה פועל יותר חלק ממנו. אני מריץ מעט יותר מאנטון תוכנות כולל VISUAL STUDIO בדרך כלל, מירק עם כמה שרתים פתוחים, IIS SERVER תמיד פתוח, פיירוול, ATI MANAGER ICQ, MSN, SIMP, NOKIA PC SUITE, PALM SYNC. הכל פועל חלק ללא תקיעה אחת כולל האירו.

P4 2.6 GHz - 1.5 GB DDR RAM - 80 GB HD - ATI X850 XT PE

 

ד"א לאלו שמתלבטים, תתקינו את הויסטה בגרסה המתאימה לכם, אל תקשיבו לעצות מאף אחד. יש לכם 3 ימי נסיון, תנצלו אותם ואני מבטיח שלא תחזרו לXP.

 

אני מאמין שזה ממש לא רע.

 

 

 

 

 

פורסם
זאת הנחה זאת?

XP מוכרים היום לעובדי משרד החינוך ב100 ש"ח לרשיון עלמנת להכניס את החלונות החוקי לעבודה בבבית. בלי שום קשר גם לאופיס 2003 המחיר דומה לרשיון.

ברגע שויסטה יעלה סכום דומה אני יחשוב על זה. לבנתיים אני יהנה מרשיון החוקי שיש לי לXP.

אם ביל באמת ירצה להכנס לשוק הביתי עם מע' הפעלה חוקית שיתן מחיר דומה.

עד אז...

 

 

 

זה אני מוכן לשלם בשביל לשים ויסטה חוקי על המחשב שלי.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

servus, בגרמניה (:wink:) המחירים נעים בין 120 ל-300 יורו - תלוי באיזה גרסה מדובר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

סיקרנת אותי עם התמונה הזאת.



איפה אני יכול לראות עוד SCREENSHOTS של התוכנה ?

לכל חכמי הגוגל - אני בדרך לשם - אין צורך להגיב :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

הנה, רק בגלל שאתה עובד סלקום נאמן כל כך!

 

זה מלפני 5 דקות אצלי, הדברים האלה בצד לא תופסים דווקה יותר מידי זכרון, בכל מקרה, הם דיי עוזרים, בייחוד ההוא עם הנסדק, הזכרון והGMAIL.

desktop (1024 x 819).jpg


×
×
  • תוכן חדש...