Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יאריס מול C2


RORO
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב חסכוני בדלק וזול לאחזקה

עם דגש על נוחות,משום מה נתקלתי בשתי קבוצות של רכבים

 

קבוצה ראשונה:רכבים נוחים לאחזקה,ללא נטיה לבקר במוסך שלא לצורך טיפול סדיר אך לא מצטיינים מבחינת הנוחות של הנהג

 

קבוצה שניה:רכבים יקרים לאחזקה בגלל איכות הייצור ,בעלי נטיה לתקלות ,גם כחדשות אך מציעים נוחות משופרת לנהג

 

אין רכב שמשלב בין שני העולמות

 

תוכלו להשוות בין סיטרואן C2 לבין טויוטה יאריס?

 

תודה

פורסם

אני מניח שאתה מדבר על חדש מהסוכנות

כי למצוא יאריס יד שניה זה מסימה בלתי אפשרית

וגם אם תמצא יקחו ממך מעל המחירון בלי להתבלבל

 

אני אישית ממליץ על היאריס

גם בגלל השוק שלו

וגם כי הוא טויוטה יפנית!

ולא סיטרואן צרפתית..

 

מבחינת נוחות אני בטוח שהסיטרואן לא פראירים בכלל , הצרפתיים נחשבים ידועים בפינוקי הנוחות

אך אני בטוח שגם הC2 לא אמינה כמו היאריס :)

 

לסיכום אני אישית הייתי בוחר ביאריס

בהצלחה! :)

פורסם

RipCurl, על מה לעזאזל אתה מדבר? סטיגמות ישראליות במיטבן.

היית בעלים או נהגת בכלל על אחת מהמכוניות המדוברות?

 

RORO, סיטרואן C2 קיימת רק בגרסת VTS שהנוחות ממנה והלאה.

אולי התכוונת ל-C3 ?

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
RipCurl, על מה לעזאזל אתה מדבר? סטיגמות ישראליות במיטבן.

היית בעלים או נהגת בכלל על אחת מהמכוניות המדוברות?

 

RORO, סיטרואן C2 קיימת רק בגרסת VTS שהנוחות ממנה והלאה.

אולי התכוונת ל-C3 ?

 

דניאל

 

אכן התכוונתי לרכב חדש

 

רשמתי C2 כי היא נראית לי קומפקטית יחסית ל C3 ,ואני מחפש רכב קומפקטי

 

בעקרון אני מחפש רכב קטן כדי לחסוך בהוצאות,דלק,טיפולים

 

גם לפיג'ו יהיה בקרוב דגם חדש בארץ,נכון?

 

חוץ מסיטרואן ופיג'ו,אילו רכבים נחשבים לעדיפים מבחינת הנוחות?

 

תודה,

יום טוב

פורסם

C2 הינה מכונית ספורטיבית (הכל יחסי) ולא נוחה. אתה מעוניין ברכב ידני?

 

מבחינת חסכון, רכישת רכב חדש מהחברה היא צעד לא חסכוני בעליל.

רכישת רכב קטן בן שנה/שנתיים יהיה מהלך מושכל יותר, ע"ע הונדה ג'אז.

MCS 2008

פורסם
C2 הינה מכונית ספורטיבית (הכל יחסי) ולא נוחה. אתה מעוניין ברכב ידני?

 

מבחינת חסכון, רכישת רכב חדש מהחברה היא צעד לא חסכוני בעליל.

רכישת רכב קטן בן שנה/שנתיים יהיה מהלך מושכל יותר, ע"ע הונדה ג'אז.

 

אם יכולתי לרכוש רכב בן שנה \שנתיים ,הייתי עושה זאת בוודאות

 

אני די בטוח שאני חייב רכב חדש כי הרכב יירכש עם הנחת מיסים של ביטוח לאומי

 

הונדה JAZZ מומלצת כרכב שאינו חדש,מה הסיבה לכך?

 

התקציב שלי בסביבות 100 אלף שקל

 

בשבוע האחרון קראתי על בעיות מכניות בסוויפט החדשה,התאכזבתי

פורסם
אתה יכול לתת קישור בבקשה.

 

הנה ציטוט:





"אני קיבלתי ממשלוח הרכבים הראשון, ומגלה להפתעתי שלאחר 8500 ק"מ , הרכב זקוק לטיפול בברקסים

וכעבור 3 שבועות, אותו הסיפור! אני צריכה לחזור למוסך

הם חורקים ושורקים,

הסטארטר לא מניע במכה ראשונה,

שלט האזעקה מגיב כשבא לו...... "



תגובת המוסך:" שימוש מוגבר בברקסים



ויש גם כתבה ב"ידיעות" על בעיית הברקסים של הסוויפט

פורסם

בתור אחד שנהג על סוויפט שעברה יותר מ-20 אלף ק"מ והיו לה בלמים מטוגנים מעט,

אני חושב שהחלפת רפידות ודיסקים למותג אחר תסגור את הפינה.

העיקר שידיעות הקריצו עוד ידיעה. :wink:

 

הג'אז היא סופר מיני מומלצת באופן כללי, לדעתי.

מחיר הקניה הגבוה יחסית של ג'אז חדשה מהיבואן הופך לסביר בתור משומשת.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
בתור אחד שנהג על סוויפט שעברה יותר מ-20 אלף ק"מ והיו לה בלמים מטוגנים מעט,

אני חושב שהחלפת רפידות ודיסקים למותג אחר תסגור את הפינה.

העיקר שידיעות הקריצו עוד ידיעה. :wink:

 

הג'אז היא סופר מיני מומלצת באופן כללי, לדעתי.

מחיר הקניה הגבוה יחסית של ג'אז חדשה מהיבואן הופך לסביר בתור משומשת.

 

דניאל

 

המחיר דומה למחיר היאריס SOL

 

הרכב חייב להיות בעל תיבה אוטומטית אך לשם חסכון בדלק ומתן כוח למנוע,אני מעדיף תיבה רובוטית

 

האם למשווה של:

 

1.טויוטה יאריס

2.הונדה ג'אז

אפשר להוסיף את הסקודה פאביה

 

מי מהשלוש עדיפה מבחינת נוחות?

פורסם

התיבה הרובוטית של היאריס לא הופכת אותה לחיית מסלול וכן חוסכת דלק, אבל יש לה בעייה מהותית מאוד של קופצניות יתר בהעברת הילוכים וחוסר עידון כללי הגורם למספר בעיות. מומלץ לעשות נסיעת מבחן לפני הקנייה. מלבד זאת היאריס מכונית נהדרת.

 

סקודה פאביה לא מומלצת מסיבה אחת ויחידה - מוחלפת בקרוב מאוד על ידי פאביה חדשה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סקודה פאביה לא מומלצת מסיבה אחת ויחידה - מוחלפת בקרוב מאוד על ידי פאביה חדשה.

 

רוני

 

ידוע מתי?

 

כמה היא תעלה?

פורסם

מציגים אותה רק בחודש הבא בג'נבה.

לפחות עוד שנה עד שתגיע לארץ.

המחירים צפויים להיות זהים לקודמת.

Passt scho...

פורסם
1.טויוטה יאריס

2.הונדה ג'אז

אפשר להוסיף את הסקודה פאביה

מי מהשלוש עדיפה מבחינת נוחות?

בין הג'אז והיאריס, ההונדה נוחה יותר, לטעמי.

למרות שאני די מחבב את היאריס והתנהגות התיבה שלה לא הציקה לי (בעיקר משום ששיחקתי

איתה במוד ידני), ההונדה מרגישה מכונית בוגרת יותר. תיבת ההילוכים מעולה והעברת

הילוכים באופן ידני (וירטואלי :wink: ) היא פעולה מהנה, עם נפילת סל"ד מינימאלית.

את הסקודה אני לא מכיר מספיק כדי לחוות עליה דעה מבוססת.

MCS 2008

פורסם

מה עם מחירי הטיפולים של הJAZZ וצריכת הדלק שלה?

 

אוראל,היה לך ניסיון עם הJAZZ או היאריס על מנת להשוות את הנוחות בשתיהן יחסית לנוחות בסקודה

,כי ניסיונך עם הסקודה עשיר 8)

 

מתי מגיע הדגם החדש של פיג'ו לארץ?

תודה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...