Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב: ריינג' רובר שנת 93.

התפנה לי עכשיו קצת זמן לשחק עם האוטו אז החלטתי להסיר חלודה.

במסגרת החלון האחורי יש מלא חלודה, מה התהליך של ההסרה ? יש חומרים מיוחדים או פשוט לשייף ?

אחרי שמוציאים את החלודה עם איזה חומר ממלאים ? ועם איזה צבע צובעים ?

או שפשוט צובעים על החלודה כמו שהיא עכשיו ?:?

 

ואת הפגושים בפינות אפשר פשוט לשייף (עם נייר 0) לצבוע בספריי כמה שכבות ועל הכל לשים לכה ? יש לכה שמשאירה את הצבע מט (אני לא רוצה שהפגוש יבריק) ? והצביעה לא תרד בשטיפה (במכונה) ?

 

תודה מראש, דין.

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

פורסם

בעל הבית, הגזמת !

 

החלודה הזו לדעתי חודרת את הפח עד לצידו השני. זו רשלנות פושעת שהולכת לעלות לך לא מעט זוזים.

 

נ.ב. חלודה מייצרת לעצמה את החמצן גם אם צובעים מעליה. לכן צבע מעל חלודה לא יועיל בכלל ותהליך הקורוזיה ימשך.

 

גש דחוף לפחח מקצועי.

פורסם

הרכב נקנה לפני כמה חודשים במצב הנוכחי, אני רק מחפש איך לתקן את המצב.

מה הפיתרון הכי טוב ? להחליף את כל המסגרת או שפחח יכול לשפץ ?

פורסם

יא חביבי עדיף לך לקנות חלק חדש מפרוקייה במקום לנסות לטפל במוסך, החלודה הזו רצינית ולא שיטחית.

 

אני לא יודע מה יקרה בשטיפה במכונה לצבע של הטמבון, אבל מה שתארת זו הדרך הנכונה.

שיוף, ריסוס, לכה.

יש לכה במגוון גימורים, לך לחנות כלים(לא אייס\הום סנטר! חנות אמיתית!!!)ותחפש ותתיעץ.בהצלחה ואנא עדכן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני מסכים שצריך להחליף את המסגרת של החלון האחורי, אבל לזמן הקרוב האם צביעה בספריי תזרז את הנזק ?

אני רוצה לעשות את הנזק טיפה פחות מורגש לעין.

פורסם

הטיפול שיידרש לתיקון הוא כל כך מעמיק, שצביעה ממש לא תעשה נזק.

החלודה תמשיך להתפשט כמעט באותה מהירות, בין אם היא חשופה או לא,

מסיבות חשמליות.

 

אם אתה רוצה לנסות גישה מעט "חאפריסטית" במהלך ההמתנה לכסף הדרוש,

הרי שאפשר לסדר את זה למראית עין באמצעות מברשת פלדה, המון שיוף,

המון "בונדו" ומספר שכבות של צבע. שים לב, מדובר בהרבה עבודה,

אבל אם אתה עושה את "בשביל הכיף", לקראת טיפול יסודי בבעיה,

זה יכול לעבוד.

 

שיטות שונות לביצוע יופיעו במנוע החיפוש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שווה לבדוק אם ניתן להוציא רק את החתיכת התחתונה (החלודה) ולשים במקומה חתיכה חדשה, רצוי מאלומיניום.

אם ניתן וזה קל יחסית - שווה להחליף ואז לצבוע את כל המסגרת בצבע שחור מט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני רוצה לעשות את הנזק טיפה פחות מורגש לעין.

 

אז ניקוי יסודי של החלודה מילוי בפילר ( חומר פחחים ) וצביעה בספרי פשוט תעשה את העבודה.

חפש בפורום על התהליך ותמצא הרבה תשובות.

×
×
  • תוכן חדש...