Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול בחוסמי החניות- עזרה ועצה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה יצא לי להעביר לא מעט זמן על טנדר איסוזו גדול וחביב.

 

אנשים לא נדחפו לפניי לכיכר, נתנו זכות קדימה, זזו מהנתיב השמאלי ועוד...

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם החניה שלך רשומה בטאבו (שטח פרטי) תוכל פשוט לצלצל למשטרה או לגרור את הרכב.

אם היא לא רשומה בבעלותך מותר לכל אדם להחנות שם את רכבו.

 

בכל אופן אם תגרום לו נזק כלשהו לרכב הוא יכול לטבוע אותך.

 

אם הרכב החוסם גם נמצא בשטח פרטי אסור לעיירה לעשות כלום. בבית הקודם שלי חסמו אותו בתוך חניה פרטית של בית (חניה גדולה) בעירייה אמרו לי שעלפי חוק אסור להם לגרור משטח פרטי. אם מדובר על חניה פרטית (כמו חניה של רכב אחד או שנים של בית) אשר חסומה על ידי מישהו שחונה בשטח ציבורי, אז אפשר לגרור.

 

מי בכלל דיבר על עיריה??

דיברתי בפירוש על משטרה.

חניה בטאבו הינה חלקה פרטית של בעל השטח וזכותו לגרש את אותו מנ**ק שהחנה את רכבו בשטחו הפרטי לכן פונים ישר למשטרה וגוררים את האובייקט

(ניכתב ע"י K&N)

Rikshanoam-R

פורסם

אל תעשה שום דבר לא חוקי.

אל תוריד לו אוויר.

עדיף שלא תזיז לו את האוטו.

עדיף אפילו לא להפעיל האזעקה.

ולא להדביק פתק עם דבק לבן על השמשה הקדמית- על זה שכן אחד שלי פתח נגדי מלחמת עולם, כולל תלונות פיקטיביות נגד הכלבה שלי שנלקחה להסגר בגלל שהיא נובחת.

וחבר שלו, שכן אחר, שפעם צפרתי לו ארוכות עד שהגיע להזיז את הרכב ועוד צעק עליי שאני לא חבר שלו ושלא אתייחס אליו כך, הוא הצטרף לראשון בתלונות הפיקטיביות, זה הגיע גם לביה"מש.

אני מאחל לשני החלאות הללו מוות נעים.

בכל המקרים האחרים הזמנתי משטרה וברוב המקרים הם התקשרו לבעל הרכב ואישהו איתרו אותו והזיזו אותו, זה לא קורה כל כך מהר.

היו כבר פעמיים שביקשתי מהם לתת דו"ח והם נתנו, גם באחד המקרים האלה זה הסתיים בנקמה- העבירו לנו מפתח על המיכסה מנוע.

ובאמת הם תמיד עונים, מתרצים ולפעמים אפילו נכנסים לקללות ועימותים כי הם "לא מבינים מה אני רוצה מהם". שרמוטות.

אבל למרות הכל הפתרון המומלץ הוא משטרה ו/או וודו.

 

ודרך אגב Inoni בייצים דופקות את הצבע, סבתא שלי זרקה(נגד עין הרע) על האוטו החדש של אבא שלי בשנת 95 וזה צרב לו את הצבע, (מאז בשתי ההזדמנויות הבאות דרשתי ממנה לזרוק אותן על הגלגל).

 

באחת ההזדמנויות כשהמשטרה לא הצליחה להשיג את בעל הרכב, אבא שלי ביקש מהם שיגררו את האוטו או יזיזו אותו והם אמרו שהם לא יכולים, אז הוא אמר להם שהוא יזמין גרר וישלח את האוטו לקיבנימט, המשטרה ביקה רק שיודיע למשטרה איפה הוא מוריד את האוטו. כמובן שהוא לא גרר אותו.

 

לסיכום הישראלים הם חארות ושרמוטות. הם חוסמים בלי להסתכל ועם. והם בד"כ לא יתנצלו אלא עוד יתווכחו איתך ויקללו כשהם בעצם אלה שלא בסדר אבל הם לא מבינים למה אתה מתעצבן. וברוב הפעמים יש מספיק מקומות חנייה אחרים.

:-D

פורסם

הפתרון הכי טוב זה לעזוב את העיר ולעבור ליישוב. כולם מכירים את כולם, אף אחד לא ייחנה לך מול הבית והכל סבבה.

 

אבל ברצינות:

יש את השיטות שאחרי המעשה (לרוב לא עוזרות לצאת מהחניה)

ויש את שיטות המניעה.

לפי דעתי צריך להתמקד בשיטות מניעה!

שלט גדול כמו: "משפחות רוזנשטיין, אלפרון, בוקובזה, וכו'.. מבקשות ממך יפה לא לחנות כאן את רכבך" - יכול לעזור בהחלט.

La Bellezza Non Basta

פורסם

חשבתי לשים שלט שכל רכב שיחנה בשביל יקח על עצמו אחריות למה שיקרה לרכב, ככה אולי לא יקחו סיכונים?

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...