Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול בחוסמי החניות- עזרה ועצה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מודיע מראש. עצות אחיתופל הכוללות אלימות מילולית, או פיזית - ימחקו מידית.

אז אל תטרחו לרשום אותן פה אפילו.

 

תודה.

 

האם לזרוק בייצים זה בסדר ??? למרות הלחות עם החום שיש בחוץ זה יתייבש דיי טוב ואז זה גם מסריח וגם קשה לניקוי, אבל לא עושה שום נזק ומלבד ההשקעה המחנכת של הניקוי אין שום תופעות לוואי... בערך כמו המדבקות שקשה להוריד... לדעתי זה מתבקש וכך אני הייתי נוהג.

 

ינון.

:mm_yeah: פעם ראשונה שמישהו נותן עיצה פרקטית וטובה (מודה שלא חשבתי על ביצים)

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להתקשר למשטרה:

 

לומר" ראיתי 2 ערבים בורחים מרכב שחונה מתחת/ליד בית מגורים/גן ילדים.

 

להוסיף "אני שומע תקתוקים מהאוטו".

 

תוך 2 דקות חבלנים, ניידות, מסוקים, ימ"מ.....כולם, אבל כולם ....לשרותך. :lol::lol::lol:

פורסם

מתוך חוויה דומה, אם תתקשר למשטרה ותודיע על זה שחסמו לך את

היציאה מהחניה (הפרטית?) אז, אחרי פרק זמן ממש לא מוגדר..., הם יבואו

ואם הם יחשבו שמה שהוא עשה זה באמת עברה, אז הוא יזכה בדוח ממש

לא צנוע. שווה את ההשקעה והרבה יותר מספק מביצים... :evil:

פורסם

טוב,אולי מישהו יתן משהו פרקטי.

 

כלומר שבעל המכונית החוסמת יבין מה הוא עשה ולא יעשה זאת שוב.

אני למשל היתי הולך לדבר איתו ורק לאחר מיכן אם זה לא עוזר, נוקט אמצעים יותר קיצוניים(כמו גרר)

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

ואם אתה לא יודע מי בעל הרכב?

פה הבעיה! אני לא יודע מי בעל הרכב, ועד עכשוי הוא עומד שם כבר מ 16:00 ממש חוצפה של אנשים!

השארתי לו פתק בנוסף שבפעם באה אני מקרקע את הרכב

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מה עם הגוררים הפרטיים של העירייה?

אלו שגוררים רכבים שחונים שלא כחוק לחניון נעול, ובעל הרכב צריך לשחרר את הרכב בתשלום אח"כ?

 

לדעתי (אם מדובר בת"א והסביבה...) אפשר לנסות ליצור קשר איתם, הם ישמחו לשלוח את אחד הגררים שלהם לעוד לקוח מרוצה... ואם אתה מצליח להשיג אחד כזה, הם יבואו תוך גג 10 דקות.

 

ואפשרות אחרת: אם יש מקום פנוי לפני+מאחורי הרכב הנ"ל, אפשר להזמין חבר שפשוט ייצמד וידחוף אותו כמה מטרים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני גר ברחובות, הגררים פה לא בדיוק פועלים בתדירות גבוהה כמו ת"א למרות שיש להם מנוף יעיל יותר מבת"א :twisted:

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני מודיע מראש. עצות אחיתופל הכוללות אלימות מילולית, או פיזית - ימחקו מידית.

אז אל תטרחו לרשום אותן פה אפילו.

 

תודה.

 

האם לזרוק בייצים זה בסדר ??? למרות הלחות עם החום שיש בחוץ זה יתייבש דיי טוב ואז זה גם מסריח וגם קשה לניקוי, אבל לא עושה שום נזק ומלבד ההשקעה המחנכת של הניקוי אין שום תופעות לוואי... בערך כמו המדבקות שקשה להוריד... לדעתי זה מתבקש וכך אני הייתי נוהג.

 

ינון.

 

עם חבל אל הבייצים יש עוד רעייון טוב שזה מאיונז (MAYONEZ) אוכל את כל הצבע מהרכב :twisted:

POWERD BY C....

פורסם

אם אתה רוצה לדבר עם בעל הרכב (וזה עדיין אקטואלי בכלל, ההודעה שלך מאתמול), תארגן ששתי מכוניות יחסמו אותו משני הצדדים כך שהוא לא יוכל לצאת בלי לבוא לחפש אותך.

תשאיר לו פתק בסגנון - לאדון\גברת הלא הנכבד שחסם לי את החניה הפרטית, במידה ותרצה/תרצי להזיז את המכוניות החוסמות את רכבך, אנא פנה לטלפון *****

 

ואז תשטוף את הבן אדם קצת. אם תראה שלא מזיז לו. תייבש אותו שעתיים עד שתזיזו את המכוניות...

פורסם
אם אתה רוצה לדבר עם בעל הרכב (וזה עדיין אקטואלי בכלל, ההודעה שלך מאתמול), תארגן ששתי מכוניות יחסמו אותו משני הצדדים כך שהוא לא יוכל לצאת בלי לבוא לחפש אותך.

תשאיר לו פתק בסגנון - לאדון\גברת הלא הנכבד שחסם לי את החניה הפרטית, במידה ותרצה/תרצי להזיז את המכוניות החוסמות את רכבך, אנא פנה לטלפון *****

 

ואז תשטוף את הבן אדם קצת. אם תראה שלא מזיז לו. תייבש אותו שעתיים עד שתזיזו את המכוניות...

 

ההצעה הזו בהחלט עובדת.

 

שכן שלי ביצע אותה לפני זמן מה, הוא בא אלינו הביתה ושאל אם הוא יכול לחסום את החניה שלנו (שני שערים אחד ליד השני אחד שלו אחד שלנו) שאלנו למה, הוא אמר שמישהו חונה לו כבר שעתייים בחניה וזה מעצבן אותו. אמרנו לו שאנחנו יוצאים רק בבוקר והוא מוזמן. הוא לקח את 2 הרכבים שלו והחנה אותם 2 מ"מ מהרכב שחסם אותו משני צידיו. לא היה שום סיכוי בעולם שהוא יכל לצאת. ונכנס הביתה (אפילו בלי פתק בלי כלום). שעה אח"כ הגיע מישהו לדלת שלנו ושאל אם אנחנו חוסמים אותו. אמרנו לא שלא. הלך לשכן. כאן כבר שמעתי את הסיפור + ראיתי את חלקו. השכן בהתחלה לא ענה לו. אח"כ הוא אמר לו שהוא מצטער אבל הוא רואה סרט כרגע ואין לו זמן לצאת. הבחור אמר שהוא ממהר השכן אמר לו שהוא מצטער אבל הוא עסוק :lol: . הגיע משטרה. השכן הסביר באדיבות שמכיוון שלא היתה לו חניה הוא חנה ככה והוא מסרב להזיז את הרכבים שלו. השוטר לא עשה כלום ובסוף הלך. ב 1 בלילה בערך אחרי שהבחור חיכה 3 שעות (והסרט נגמר) השכן הזיז את אחד הרכבים.

 

אופציה נוספת (שגם בוצעה בעבר) להתקשר לעיריה. הם גוררים. מה שיפה עם החברה האלו זה שהם עונים אם מעירים להם.... פעם אחת שהיערתי למישהו שחסם את החניה הוא אמר לי "אבל אין לי איפה לחנות" אה OK. וזה בעיה שלי בגלל....? פעם אחרת אמרתי למישהו שהוא חוסם את החניה. הוא אמר לי שזה ל 2 דקות. אמרתי לו שאם אני צריך לזוז אני יוצא. שבפנים חונה יוקון 5.7 של החברה. לא תהייה בעיה לדחוף אותו. הבחור קיבל מבט של :shock: והזיז אם הרכב. (לא אין לי יוקון של החברה, אין לי בכלל רכב מחברה אבל הוא לא יודע את זה :wink: )

פורסם

התשובה שלי מתבססת על עקרון הגניבה הידוע בכינויו -

 

"פעמיים סקייטבורד על הכיפאק"

 

בתרגום לעברית -

 

"שתי גלגשות, פצצות לגבות"

 

מביאים שתי גלגשות ומגבה (בתרגום - שני סקייטבורדים וג'ק). מרימים את הגלגלים האחוריים ומניחים על הגלגשות. ואז אפשר לדחוף את האוטו לאן שרוצים :D

 

היתרונות -

חוקי למהדרין - זו לא פריצה, שבל"ר, גרימת נזק וכו'.

מפנה את החניה.

 

החסרונות -

דורש מאמץ פיסי

אם הרכב החוסם נמצא בין שתי מכוניות שונות - דורש הרבה מאמץ פיסי.

 

נקודות למחשבה -

אחרי שדחפנו את האוטו החוסם לאמצע הכביש, אפשר להתקשר למשטרה ולהודיע על מכונית שחוסמת את כל הכביש. הם יבואו לפנות אותו... :lol:

 

 

עצה לעתיד -

אם המקום שבו תמיד חוסמים את היציאה שלך נמצא על הכביש - פנה לעיריה ובקש סימון המקום כמקום אסור לחניה.

אם מדובר בשטח פרטי - קנה מעט צבע וסמן אותו בעצמך

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
עצה לעתיד -

אם המקום שבו תמיד חוסמים את היציאה שלך נמצא על הכביש - פנה לעיריה ובקש סימון המקום כמקום אסור לחניה.

אם מדובר בשטח פרטי - קנה מעט צבע וסמן אותו בעצמך

גם אם המקום בו חונים הוא רחוב ציבורי ו"רק" חוסמים כניסה לחניה פרטית, אם תסמן ריבוע עם איקס על הכביש באופן פרטי, קשה לי להאמין שהעיריה תקנוס אותך על זה.

 

ואגב, שיטת הסקייטבורד עובדת? הם לא נשברים מהמשקל של הרכב?


×
×
  • תוכן חדש...