Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות רמקולים לרכב והגדרות כמו ווואט RMS מגבר טווח תדר וכ"ו זרים לי מאד.

שאלה לי לאחי המבינים בדבר:

1. יש לי ברכב חורים לרמקול 6.5 ואני רוצה לשים 6*9(הבנתי שהם יותר איכותיים וגם זולים), האם זה כדאי לנסר ולשנות מידה?.

 

2.ההתחשב שהתשובה ל-1 תהיה חיובית איזה חברה נחשבת איכותית ומומלצת?.

3.מה אתם אומרים על שני המכשירים האלה?:

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=18574

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=23009

הדבר החשוב לי ביותר ברמקולים זה איכות הצליל ולא צריך עוצמה גדולה(וכמובן שלא יזייפו).

יש לי רדיו דיסק 50*4 לחבר אליהם.

תודה!!

פורסם
אני רוצה לקנות רמקולים לרכב והגדרות כמו ווואט RMS מגבר טווח תדר וכ"ו זרים לי מאד.

שאלה לי לאחי המבינים בדבר:

1. יש לי ברכב חורים לרמקול 6.5 ואני רוצה לשים 6*9(הבנתי שהם יותר איכותיים וגם זולים), האם זה כדאי לנסר ולשנות מידה?.אתה מתכוון בדלתות? רמקולים שש תשע שמים במגש האחורי ברכב!

 

2.ההתחשב שהתשובה ל-1 תהיה חיובית איזה חברה נחשבת איכותית ומומלצת?. לא ציינת את התקציב, אך בהתחשב ברמקולים שנתת למטה, כדאי להוסיף עוד 100 למורל פולס 9*6.

3.מה אתם אומרים על שני המכשירים האלה?: איני מכיר אותם. ואלה לא מכשירים, אלה רמקולים .

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=18574

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=23009

הדבר החשוב לי ביותר ברמקולים זה איכות הצליל ולא צריך עוצמה גדולה(וכמובן שלא יזייפו).

יש לי רדיו דיסק 50*4 לחבר אליהם.

תודה!!

התשובות באדום, וכמובן לא לשכוח לציין תקציב.

עדן.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

1. הכוונה שלי הייתה במגשית מאחור ולא בדלתות .

2. התקציב עד 350 שקל המורל יקר לי.

3. הבנתי שהמוראל שהמלצתה מחייב מגבר שאין לי

תודה.

פורסם

האם יש חלופות זולות יותר (עד-350 שקל), כמו בזוקה פיוניר קנווד JVC ?

אני לא צריך משהו חזק.

בהתחשב בכך שאין לי מגבר ולא רמקולים קדמיים והם יהיו היחידים שיעבדו, לא עדיף ללכת על 3-4WAY (למרות שאני לא ימבין ממש מה זה)?.

תודה.

פורסם

לפי דעתי תרד מעניין ה6X9. ואם יש לך מקום ל6.5 אז תקנה קומפוננט חלש יחסית שיעבוד טוב עם הרדיודיסק.

מורל פולס חדש או יד שניה יהיה פיתרון מצויין ותאמין לי שתשמע יותר טוב מ6X9.

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

אנחנו לא אחים שלך וכדאי שתקרא מחדש את כללי הפורום.

לפני ששואלים שאלות כאלה בסיסיות מריצים חיפוש.

 

אם יש לך שאלה ספציפית - אנחנו כאן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...