Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן יש בעיות בבתי המצערת (ומנוע הצעדים) במיצובישי סופר לנסר. תקלה ידועה.

לגבי הCO, אם הממיר לא תקין, הרי שהאוטו אינו בהכרח צורך יותר דלק, אלא פעולת הממיר אינה תקינה.

תתכן "תזה" הפוכה, שהממיר כן תקין, וזו התוצאה לאחר ביצוע המרות על ידו, ואז הרכב צורך דלק רב מהנדרש.

יש לגשת למקצוען שיודע לפענח כראוי את נתוני כל הגזים כמקשה אחת, ולחבר סקנר למחשב ניהול המנוע לסריקת פעולת חיישנים ואחרים.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אממ טוב מספר עידכונים-

לרכב הוחלף חיישן אויר (לצורך בדיקה)

התוצאה הייתה מאכזבת הבעיה נותרה בעיניה

המנוע צעדים או מה שלא גורם לסל"ד לקפוץ כנראה הולך ומחמיר הקפיצות בסל"ד ניהיו יותר בולטות (קופץ לסל"ד גבוה יותר)

לאחר כשלושה גמגומים כאלה הרכב חוזר לנורמה ומצליח לייצב סל"ד.

אני אוטוטו מסיים עוד מיכל דלק בשביל לקבל אינדיקציה לתצרוכת הדלק.

הבעיה בטמפ' הולכת וחוזרת אני לא חושב שיש איזשהי סיבה שאחרי 20 ד' נסיעה הרכב עדיין לא מגיע לטמפ' עבודה.

קיוויתי שזה רק בגלל אחד החיישנים והבעיה לא גדולה ככל הנראה.

השבוע הרכב יכנס להחלפת בולמים- לגבי הקפיצים והתושבות כמו שהומלץ לי יחכה קצת.

בקרוב אני יהיה הנהג היחיד על הרכב (עם השחרור) ויהיה לי כסף להכניס בשביל לסדר את הרכב כמו שצריך, לסיים עם המערכת שאיחרה לבוא אך ורק בגלל בעיות מכניות.

אני יחכה להכנס למוסך בשביל לקבל הערכת מצב לכאב הכיס.

שוב תודה לכל העוזרים.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

בקשר לטמפ' - בדוק תרמוסטט כנראה שהוא לא תקין, אולי נתפס פתוח

ולגבי הבולמ"ז - אני מניח שארבעתם זהים ומקוריים שהגיעו עם הרכב, אם כן אז מחליפים את כל הרביעיה

פורסם

סליחה שאני שואל - אבל קראת משהו מהעיצות שניתנו לך כאן בפורום? :roll:

 

אתה רותם את העגלה לפני הסוסים. מה הטעם להחליף חיישן חמצן "לבדיקה" ולנסוע עוד מיכל דלק כשאתה יודע בוודאות שיש תקלה במערכת ההזרקה ושפליטת המזהמים מעידה על שריפה לא תקינה?

למה להחליף בולמים ללא תושבות וקפיצים? לא חבל לשלם פעמיים על העבודה של פירוק והרכבת הבולמים?

יש לך נזילה במערכת הקירור ואתה מתפלא שיש לך בעיות במערכת הקירור? :screwy:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה, החיישן הוחלף ע"י החשמלאי רק לצורך בדיקה.

לפני שאני הולך ועושה אני קודם מחכה לחוות דעת ועיצות.

אגב, נראה אחרי הנסיעה הקצרה שהמד טמפ' חזר מעט מתחת לנורמה.

 

טוב הנה עידכון קטן לאחר שהייתי שוב אצל חשמלאי,

פרקו חזרה את החיישן אויר והתקינו חזרה את שלי.

אני מניע את הרכב מחכה לראות משהו חריג- כלום! התורים נמוכים (מה שלא היה קודם) הרכב מאד שקט (הרבה יותר מהרגיל) עד כדי כך שיצאתי מהרכב בשביל לבדוק אם אכן הרכב מונע.

עשיתי סיבוב קצר בשביל לבדוק אם התופעה חוזרת על עצמה, בינתיים אחרי נסיעה של כרבע שעה התופעה אינה חזרה.

מצאתי מנוע צעדים מפירוק עולה כ 600 שקל וחדש כ 2400 כמובן שלפני עבודה הרכבה מע"מ וכ'ו.

בדקתי מים במיכל העיבוי אני נוטה לבדוק כל יומיים עקב הנזילה המיכל היה עד המקסימום.

בכל אופן יש לי לנסוע ברכב עד יום ראשון- אם התופעה לא תחזור על עצמה נבטל את ההזמנה ואם כן אז יוחלף המנוע צעדים.

הייתי מעוניין לדעת כמה עלות של בולם ותושבת ואם צריך להחליף גם את הקפיץ עצמו?

היום הקפצתי קצת את הרכב מקדימה- פעם ליד גלגל ימין ופעם ליד שמאל.

בשמאל הבולם איך אני יגיד היה ממרח כזה והיה הרבה יותר קל להרים אותו וצד שני היה הרבה יותר קשה וגם לא עשה את הרעש כמו בצד שמאל.

חלק מהדפיקות שיש לי בזמן נסיעה הטרידו אותי נכנסתי מתחת לרכב וראיתי שהפלסטיקים מעט השתחררו (אלה שקצת אחרי הטמבון הקדמי-מתחת למנוע) אני ינסה לתפוס אותם בעזרת אזיקון ואם זה יעזור אני יבריג אותם.

הייתי מעוניין לדעת כמה עלות של הבולם, קפיץ והתושבת.

שאלתי השניה היא לגבי סדר העדיפויות.

1. בולמים (כנראה רק קדמי נכנס מחר למוסך לבדיקה)

2. נזילות שמן (נזילה ממש קטנה)

3. נזילת מים מהצינור של הרדיאטור גם כן נזילה קטנה.

4. מעט חופש בהגה (חיזוק תפוח)

5. מנוע צעדים-במידה והתופעה תחזור (מן הסתם המנוע לא מתקן את עצמ כמו שנאמר בעבר)

 

האם כדאי להתחיל בסדר הזה? אחרי הכל אין לי לזרוק כסף על הרכב במכה ואני מקווה שתוך חודש הכל יסודר.

 

אני חייב לציין שעד כה (קרוב ל 200K ק"מ) הרכב לא עשה שום בעיות פרט לנזילת שמן מאטם ראש מנוע.

 

שוב, תודה על העזרה והעיצות וסליחה על החפירות וכאב הראש.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

לגבי הנזילה מהאטם ראש, עזוב אותה. התהליך של הבדיקה והחלפת האטמים וכל הבאלאגן אולי יגררו רת זה להחלפת ראש מנוע , ואז הסתבכת. הכל בתנאי שהנזילה קטנה.

לגבי הבולמים, תמיד עדיף להחליף את כל הארבעה בגלל הפרשי מאמצים בין שני הסרנים,קדמי ואחורי, אבל, אם אתה מרגיש שזה גדול עליך כלכלית אז תחליף רק קדמיים. חשוב מאוד להחליף את כל האלמנט, כלומר בולם+תושבת+קפיץ. אל תתפשר. מחיר זוג בולמים קדמיים KYB או "מונרו" נע בין 700-800 שח" כולל מע"מ, מחיר זוג תושבות 250-300 ש"ח וקפיצים אני לא זוכר.

בל נשכח להוסיף מחיר על עבודה. נע בין 250 -400 ש"ח.

חשוב מאוד לבדוק את הנזילה מהרדיאטור, ועדיף להחליף את הצינור. אתה לא רוצה להיתקע יום אחד בגלל שהחור גדל ונזלו לך מים והחום עלה ונהיה באלאגן...

לגבי החופש מההגה, אם זה באמת רק ענין של תפוח, תחליף . זה לא עסק יקר מדי אך גם לא דחוף כל כך .

לגבי המנוע צעדים . חכה ותראה אם הבעיה תחזור.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

עוד עידכון-

היום נסעתי ברכב כ 100 קילומטרים לאחר שהחזירו לי את החיישן אויר המקורי שלי (כפי שציינתי כבר).

הסל"ד יציב המנוע מאד שקט ורק דבר אחד מרגיז אותי מעט! אני חושב שהסל"ד נמוך מעט מהרצוי.

כל העברת הילוכים צריכה להעשות עם מעט גז אחרת שההילוך נכנס מרגישים את הבלימה של ההילוך ואז את האצה האם הגיוני שזה רק סל"ד?

בקשר להחלפת כל ארבעת הקפיצים והבולמים, בדר"כ אני נוסע לבד או מקסימום עם עוד נוסע אחד כדאי בכל זאת לשקול את החלפת הבולמים האחוריים?

תודה על העיצות, דרך אגב, לגבי התפוח של ההגה כנראה צריך רק לחזק אותו ללא החלפה.

צינור רדיאטור הוזמן כבר, מנוע צעד בהמתנה לחכות לראות מה יהיה בהמשך ומקווה שמחר אני יצליח להכניס את הרכב למוסך.

תודה.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

אחרי שתחליף בולמ"ז, תגש למכון לפרונט ותבקש שיבדקו את החופש בהגה.

בכל מקרה - לא לשכוח כיוון פרונט אחרי החלפת הבולמ"ז (עוד 200 ש"ח בערך).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...