Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול כן.

אבל, כל סאב והנתונים שלו, יש כאלו שיתאימו יותר לתיבה פתוחה וכאלה שיתאימו יותר לתיבה אטומה. אם זאת יש להתחשב גם ברצון של המאזין, כלומר אתה. האם אתה מעדיף דיוק או עוצמה?

בכל מקרה תאמין לי שיש מספיק סאבים שגם אם תשים בתיבה אטומה לא יהססו "לתת בראש" :-D.

פורסם
בגדול כן.

אבל, כל סאב והנתונים שלו, יש כאלו שיתאימו יותר לתיבה פתוחה וכאלה שיתאימו יותר לתיבה אטומה. אם זאת יש להתחשב גם ברצון של המאזין, כלומר אתה. האם אתה מעדיף דיוק או עוצמה?

בכל מקרה תאמין לי שיש מספיק סאבים שגם אם תשים בתיבה אטומה לא יהססו "לתת בראש" :-D.

 

עד עכשיו אני חושב שהבאסים אצלי חזקים מדיי למה שאני אוהב.

אני הייתי מעדיף להחליש את העוצמה על מנת להעלות את דיוק הבאס...

האם כשאני יכניס אותו לתיבה אטומה וקטנה יותר אני אשמע צליל מדוייק יותר??

פורסם
עד עכשיו אני חושב שהבאסים אצלי חזקים מדיי למה שאני אוהב.

אני הייתי מעדיף להחליש את העוצמה על מנת להעלות את דיוק הבאס...

האם כשאני יכניס אותו לתיבה אטומה וקטנה יותר אני אשמע צליל מדוייק יותר??

 

בגדול כן

אבל שוב זה תלוי בסאב עצמו

פורסם

לפי הנתונים של הסאב שהצגת ולפי מה שBORKA רשם אז הסאב אמור להתאים גם לתיבה אטומה בנפח של 42.5 ליטר שזה קצת יותר מחצי מהתיבה שלך עכשיו.

וכן זה אמור להוריד קצת מהעוצמה ולהעלות את הדיוק.

×
×
  • תוכן חדש...