Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב כזה:

קליף דיזיין 12 400 וואט rms

עכשיו יש לי תיבה חדשה שמכרו לי בצורה של טרפז עם פורט מלבני

האם התיבה הזו יכולה להיות מדוייקת כמו בהוראות ייצרן או שתמיד עדיף לבנות תיבה?

לא ציינתי שהתיבה עשוייה מ MDF.

c1.jpg

c2.jpg

פורסם

לא מבין מה רשום שם מישהו יכול לתרגם לי את זה לליטרים??

אם מגדילים את התמונה ניתן לראות את המפרט

פורסם

אתה צריך להביא את הדגם המדויק של הסאב

או לחילופין את הדף נתונים המלא

 

במה שהבאת אין מספיק מידע בשביל לדעת מה התיבה האופטימלית בשבילו

פורסם

אורי גלר לא נמצא כאן.

להבא אם אתה רוצה שנעזור לך, כדאי שבהודעה הראשונה תפרט את כל הפרטים שכוללים את דגם הסאב המדוייק ונפח התיבה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הבנתי...

אבל 78 ליטר זו תיבה ענקית לא???

לא ניראה לי שיש לי תיבה כזו גדולה...

מה שבטוח זה שהיא פתוחה כי יש לה פורט...

פורסם

הנה השרטוט המידות הן בסנטימטרים...

 

עכשיו בעיקרון מה ההבדל שיהיה לי בסאונד בין תיבה אטומה או תיבה עם פורט??

3.jpg

פורסם
לאף אחד אין תשובה??

 

בלי לחץ חביבי...קצת סבלנות.

 

נפח התיבה שברשותך היא בקירוב 80 ליטר

ככה שאם להניח שהחישובים של BORKA נכונים אז התיבה אכן מתאימה לנתוני הסאב.

 

בגדול לגבי ההבדלים בין תיבה פתוחה לאטומה יהיו בעוצמת השמע ובדיוק של הסאב, להלן רמקול.

 

כנס ללינק הבא ותלמד יותר במדויק על ההבדלים:

 

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=index.asp&cat=Theory

 

בהצלחה.

פורסם

ממה שקראתי שם זה אומר שתיבה סגורה חלשה יותר ..

שומרת יותר על הסאב.. קטנה יותר.. ומדוייקת יותר.

ושתיבה פתוחה הפוך ממנה...????

×
×
  • תוכן חדש...