Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נווטי ראלי (2) - 17-1-2007 -תזכורת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:lol: דני בכבוד רב ! ! !

:nono::snipersmi

 

הומור זה חלק חשוב ושיש הומור יש :beerchug:

 

אמרתי תמיד ברוך איש יקר עם המגבלות נותן ונותן למען מטרה של כולנו.

וכולנו בבוא העת נכיר לו תודה. ( גם לך ).

 

בכבוד רב רמי

פורסם

לדובי ולחברי הנווטים שלום,

ראשית תודה רבה לאלטרנטיבי על המקום שנידבו לטובת המפגש.

שנית תודה לדובי על ההובלה (וזה הדגש המרכזי !)

שלוש, תודה רבה לברוך על ההדרכה המידע שניתן לכל מי שהשתתף.

וארבע, תודה לכל מי שהגיע.

 

דובי,

לדעתי המפגש היה מצויין !

אני למדתי המון והכנתי את עצמי לקראת האימונים הבאים בהם כולנו נידרש לעבוד ע"פ ההגדרות וע"פ הזמנים.

למי שלא מבין ולא היה (ולשמחתי ! ישנם הרבה נווטים חדשים), האחריות לתוצאה הסופית מוטלת על הנהג והנווט = צוות.

הנהג תפקידו להשיג זמן נמוך ככל הניתן בקטע התחרותי.

הנווט תפקידו לשמור על מסגרת הזמנים המדויית (לא יותר ולא פחות!) הכוללת לכל המרוץ.

גם אם הנהג יהיה מהיר מאוד, והנווט יביא אותו לנקודות הבדיקה בסטייג'ים השונים בפיספוס זמנים - התוצאה תהה קנס בתוספת זמן, כך שהצוות לא יגיע ראשון (וכולנו שואפים לשם בגלוי או בסמוי).

אני מבטיח לפעול בעמותה כך שהנושאים שהנווטים נדרשים להם יתורגלו החל מהאימון הבא.

 

בהצלחה, לא להישבר - לפעם הבאה יגיעו יותר !

 

ושוב,

תודה ענקית לכל מי שאירגן תרם והוביל !

 

עפר שורץ

 

×
×
  • תוכן חדש...