Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נווטי ראלי (2) - 17-1-2007 -תזכורת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ביום רביעי 17-1-2007 בשעה 20:00 יערך מפגש נווטי הראלי השני , ראלי מכוניות .

המפגש יערך בבית-הספר לנהיגה מתקדמת "אלטרנתיבי" ברמת-הכובש, ששמח לארח אותנו .

 

אבקש לאשר השתתפות במפגש וכן מי שרוצה להעלות נושא כלשהו - רק שיודיע לי קודם !

 

 

מצפה להשתתפות וקצת יותר אכפתיות מפעם קודמת

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי

 

שיהיה בהצלחה !!!

 

חבל, אני לא אוכל להגיע כפי שאמרתי לך , אני בחו"ל מה-16, אם תוכל להקדים המפגש ביומיים שלושה אשמח !!

 

מישל

פורסם

גם אני אשמח אם הפגישה תוקדם ביום יומיים , לצערי יום רביעי הבא בערב כבר תפוס

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

בכוונה לא כתבתי מיד כשהגעתי הביתה כי הדברים בטוח היו נראים אחרת .

 

נתחיל בזה שכל מי שלא הגיע הפסיד ודבר שני שכל מי שלא הגיע זה בעצם כולכם !!!

 

אנשים מנסים להיות רציניים ולהתקדם אבל כנראה שזה לא מספיק חשוב לכם אז לא נורא .

 

אני רוצה בתור התחלה להגיד תודה לאלו שכן הגיעו -

 

- גידי

-עופר

- אסף ואסף

-גילי

- והכי חשוב - ברוך שליט שהטריח עצמו לשם .

 

תודה ענקית לאלטרנתיבי - בית הספר לנהיגה מתקדמת שנתנו לנו את המקום , כולל שתייה חמה, כיתה מחוממת ומסך ענק שהשתמשנו בו בכדי לראות סרטי ראלי משנות ה-80 GROUP-B ויעידו כל אלו שכן הגיעו , ראו ונהנו ממעללי ה-205 T-16 , קוואטרו ושות' .

 

לאחר שסיימנו להחליף חוויות כאלו ואחרות הגיע העניין העיקרי שלשמו התכנסנו וזה - הנווט או נהג המשנה .

בעקרון עסקנו בכל תפקודו של נהג המשנה מרגע תחילת יום הארוע וכל ההתנהלות , כולל הכל !!!

 

אני לא אתחיל לפרט כאן כי אין לי חשק .

 

 

אני לא יודע מה אתכם אבל בתור אחד שלוקח את העסק ברצינות נהניתי והכי חשוב למדתי .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

שלום לכולם,יש מילה אחת בושהההההההה.זה מראה על חוסר רצינות,גם אחרי 10 עמודים של השרשור הקודם ששם כולם השתפכו,דרשו,והביאו דעות. תגידו אתם משחקים? או שאתם מעונינים להתחיל להיות רציניים? כשיגע רגע האמת אתם אלו שתסבלו!!!. בואו נגיד שחלק לא יכלו להגיע בסדר, ולא משנה הסיבה,תודיעו למארגן(חלק הודיעו כן),אולי הוא היה משנה את תאריך המפגש? או שזה ממש לא מענין? חברה בוא נשנה קצת רק קצת את דרך המחשבה הישראלית,ובוא נספיק להגיד יהיה בסדר,כי לא יהיה.בשרשור דובר בקשר לספונסרים,בקשר למארגנים,ועוד ועוד ועוד,וכשמגיע רק אמת נרשמים 7 קבוצות לאימון? ו4 נווטים מגיעים למפגש? איזה ספונסר יהיה מוכן להיות מעורב? צחוק מעבודה. אני מקוה מאוד שבעתיד הקרוב יהיה שינוי גם במחשבה,וגםםםםםםםםם במעשים.:cry:

 

והמשיכו לנהוג בזהירות זלמן

פורסם

לדובי

אל תיפול ברוחך, אני כמוך מצר על חוסר הרצינות, אבל יש להבין כי אין עדיין הטמעה של הנושא

בארץ ולכן מסתמן רושם של :"עלאק אני נהג=נווט ואה כן יש לי גם חליפת מירוץ".

הזמנים ישתנו בעתיד ולו רק בגלל כמה משוגעים שחרף כל המלעיזים וה"נשמות הטובות" ממשיכים כ"א בתחומו לדחוף את הספורט קדימה וכמו כן התחרויות העתידיות יטפחו על פניהם של המתיימרים.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

ידידי גיבורי התהילה !

אמנם שמעתי מברוך איך היה במפגש הצנוע בו לקחו חלק קטן של האנשים, אבל אשמח לדעת ממי שהיה שם מה הוא חושב אומר בכדי שנדע לעתיד במה עוד נוכל לתרום בנידון.

מה אתם חושבים מה חסר מה ניתן עוד לעשות בכדי לקדם את נושא נהגי המשנה.

דובי בל תיפול רוחך המשך לדחוף ולקדם את הענין.

לצערי לא התאפשר לי להיות נוכח, אהיה בפעם הבאה ואעשה כל שביכולתי לעינין.

 

בכבוד רב רמי

פורסם

רמי

גיבורי התהילה? :screwy:

נו

העתיד טומן בתוכו רק תחרויות, וזה מה שאתם צריכים לעשות, כל השאר יגיעו תאמין לי

שכחת להוסיף בכבוד רב:bigcry: נעלבתי

:lol: דני

מירוצי מכוניות

פורסם

חבל באמת חבל שכך מתיחסים לנושא חשוב!

בכל מקרה שמחתי להפגש עם חבורה אמנם קטנה אבל צמאה לידע.

 

על מה דיברנו:

- כניסה לתחרות

- PARC FERME

- TIME CONTROL

- SPACIAL STAGE

- REGROUPING

- TIME NOW

- כרטיס זמנים

 

חבל שהגענו לשעת חצות

 

דובי תמשיך במפגשים אשמח להמשיך לתת את "המעט" שאני יודע

 

ברוך

פורסם

באמת חבל שלא הגיעו עוד נהגי משנה/נהגים כי היה המון מה ללמוד.

 

אני אישית לקחתי המון מידע מהמפגש, היה מצויין. ברוך סידר לי בראש (ועל הלוח) המון מידע שעד אתמול היה מפוזר.

 

ואני מאוד מקווה שנוכל להתחיל ליישם את הדברים ולחוות אותם ולא רק לעבור עליהם בראש.

 

תודה רבה לעופר, דובי וברוך שהסבירו ופרטו על כל נושא שלא היה מובן, ובמיוחד לדובי על העצות הטובות והטיפים.

 

ולאלטרנטיבי על האירוח.

 

מקווה לעוד מפגש בקרוב, ושאנשים יקחו את המפגש יותר ברצינות כי רק ככה נתקדם במהירות ונשתפר.

 

גידי קרונין

פורסם

דובי

למרות האכזבה אל תתיאש כי כמו הרבה דברים שמתחילים חלש ואחר כך עולים לגובה כך גם המפגשים האלה יכולים להיות...

 

לסלי (אחד מהאספים שהיו שם)

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

×
×
  • תוכן חדש...