Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון בקשר להשוואה בין הב.מ.וו לבין הדודג' וויפר אתה צודק הב.מ.וו תיקח

וזאת מהסיבה הפשוטה שהדודג' וויפר היא שום דבר חוץ מרעש וצלצולים

ברגע שמגיעים לפניה היא ניהית עגלת סופרמרקט עם מנוע V10

הZ4 לקחה אותה ואני בטוחה שהמון מכוניות מצומצמות עם מנוע קטן יהיו יותר מהירים ממנה.

 

בקשר לשאלתך הראשונה, אני לא חושב שב.מ.וו צריכים את הסופר קארז אחרי הכל הרווחים שלהם עצומים.

 

אתה נשמע מבין דבר או שתיים, כנס אליי לאייסיקיו

351864495

פולקסוואגן גולף 2.0 שנת 2000.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא היא לא , הביצועים שלה אוליי מאוד מרשימים אבל לא יכולים להתחרות עם למבורגיני מרצ'לנו למשל .

 

דבר שני היא לא בייצור סדרתי , אלה היה בשנת 99 וב 2003 דגם קונספט בלבד .

 

 

תודה רבה , כיף לקרוא כאן הודעות של אנשים !

 

אם הבנתי נכון אמרת שהZ8 הייתה רק קונספט- אם כך זאת טעות, הZ8 נמכרה עד לפני כמה

שנים כרכב סדרתי לכל דבר ועניין, הZ8 לא הצליחה כמו שקיוו ואפילו באירופה זה דיי נדיר

לראות אחת.

1.8T 8)

פורסם

Z8 לא קונספט, היא נמכרה (לא בכמויות), אבל נמכרה.

אפילו לאלפינה היה דגם שמבוסס עליה (עם מנוע 4.4 וגיר אוטומטי).

 

BMW ביצור מנועים, הלכו תמיד נגד הזרם (לא יודע אם מתוך כוונה ברורה, או שזה יצא להם).

כאשר היה קשה לייצר מנועי טורבו (אמינות בעיקר, עלויות וזמינות כוח גם כן), הם ייצרו את ה-2002TI (או שזו ה-TII הטורבו?).

כיום שכל רכב מגיע עם הספקים של רכב על בעזרת טורבו, הם עושים "דווקא" עם מנועים אטמוספריים.

 

אתה מתרגש מה-M5? אני מתרגש הרבה יותר מה-330.

מבחינתי לייצר פנינה חד פעמית זה יפה, אבל להמשיך ולייצר כאלה בכמויות, זה כבר באמת מרשים.

 

כמה M5 נמכרות? כמה אלפים?

כמה 330 נמכרות? עשרות רבות של אלפים, אם לא מאות אלפים (כולל 530 ו-730).

 

לא ברורה לך ההשוואה?

ל-M5 יש מנוע 5 ליטר עם 500 כ"ס = 100 כ"ס לליטר.

ל-330 יש מנוע 3 ליטר עם 270 כ"ס = 90 כ"ס לליטר.

זה מרשים.

ה-M3 הראשונה עם מנוע 6 צילינדר, היתה עם הספק כזה בערך (286 כ"ס).

היום כל סבתא שניה בגרמניה נוספעת עם מנוע בעל אותם נתונים, אמין משמעותית, מזהם הרבה פחות, התחזוקה שלו זולה בהרבה.

וכל זה במנוע רגיל, לא טורבו ולא בטיח.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

לא יודע למה אבל שזה מגיע לבמוו, הרבה אנשים מבלבלים הרבה פרטים.

 

כמה תיקונים:

חן פרחי, המנוע בM1 היה אטמוספרי בנפח 3.5 עם 277 כ"ס, הלא הוא S38 שהוכנס לM5 E28 (הראשונה), לאחר מכן הנפח עלה ל3.8 ובוצעו בוא מספר שינויים ההספק עלה ל286 כ"ס שימש את הM5 E34 (הדור השני).

 

Roy, ה2002TI (קרבורטורים) וTII (הזרקה) לא קשורות לגרסה הטורבו, היא נקראה פשוט 2002turbo. מנוע 4 צלינדרים שהתבסס על הM10 הסדרתי והנפוץ בתוספת טורבו והפיק כמו שנאמר 170 כ"ס, גיר 5 הילוכים ודיפרנציאל מוגבל החלקה 40%, נמכרה בצבע כסוף ולבן בלבד. הכל בשנת 1973.

עוד טעות הM3 E30 הראשונה הגיע עם מנוע S14, עם 4 צלינדרים ו202 כ"ס (גם הוא התבסס על הM10).

 

במוו מאמינים שחווית הנהיגה המושלמת לא יכולה להיות בתוספת מגדשים, אלא כוח לינארי ואטמוספרי ולכן יש מעט יוצאי דופן אצלהם מוגדשים.

מנועים מוצלחים לא רק מבחינת כוח סוס ונפח ללא מגדש, אלא גם מנועים מוצלחים שנמצאים בשימוש שנים רבות עם שינויים קטנים לרוב, בדגמים שונים מכל הסדרות והשנים.

לדוגמא M10 יוצר משנת 1966 ועד 1987, הופיע בסדרת 02, בסדרה 3 הראשונה (E21) והשנייה (E30), על בסיס המנוע הזה פותחו מנועים לגרסאות מיוחדות, ה2002TII , הטורבו, M3, דגמי הIS בE30 וE36.

M20, יוצר מ1977 עד 1992 בE21 320\6, E30 320 323 325, E28 , E34 והZ1 המיוחדת (מנוע זהה ל325 E30)

ועוד מנועים נוספים.

 

BMW nazca C2, זהו קונספט של מכונית על של במוו שהתבסס על מנוע V12 של 850CSI.

הנה תמונות של הדבר המדהים הזה שחבל שלא יצא לפועל בסופו של דבר.

bmw-nazcac201.jpg

 

bmw_nazca_c2.jpg

BMW E30 325i Coupe

פורסם

1. אני מסכים עם פרחי שהעבר "המוצלח" של BMW עם מספר דגמים (אפילו פשוטים יותר מה-M1, השפיעו למשך תקופה ארוכה ועד היום על BMW מבחינת השיקול של האם להציג רכב על חדש). כמו כן, ל-BMW היה מספיק פרסום עם המקלארן F1, כך שלא קם הצורך לייצר רכב על.

 

2. בל נשכח, ש-BMW אינה נחשבת למותג של מכוניות על או אם נרצה לומר אקזוטיות ולכן מדובר בסיכון מסויים שיתכן וכדאי יהיה להקים מותג חדש במיוחד בשבילו (בייחוד אם מתכוונים לדוגמא להוציא מספר רכבים תחת אותו המותג). אומנם אאודי קפצו למים הקרים עם ה-R8 (שניתן לראות בה כמעין קריצה לפורשה בתחום של הרכבים שבגבול של היחשבות לאקזוטיות, אך זה לאו דווקא נחשב למעשה חכם ובעתיד נראה איך זה ישפיע על המותג (לדוגמא קפיצה נוספת מעלה בתמחור של אאודי, VW וכיו"ב. מאידך, כש-VAG שולטים ביד רמה במותגי העל, קשה לראות את BMW מותרת על חלק מהעוגה).

 

3. נכון להיום, כשמרצדס בהליכים להציג גרסת Gullwing, יתכן וזה ידרבן את BMW להציע רכב אקזוטי (שכפי שהוזכר, יתכן ויקרא "Z10". עם זאת, יש לקחת בחשבון שאיורים של ה-Z10 רצים ברשת כבר מספר שנים ולכן כלל לא בטוח שזה יהיה שמה).

פורסם
Z8 לא קונספט, היא נמכרה (לא בכמויות), אבל נמכרה.

אפילו לאלפינה היה דגם שמבוסס עליה (עם מנוע 4.4 וגיר אוטומטי).

 

BMW ביצור מנועים, הלכו תמיד נגד הזרם (לא יודע אם מתוך כוונה ברורה, או שזה יצא להם).

כאשר היה קשה לייצר מנועי טורבו (אמינות בעיקר, עלויות וזמינות כוח גם כן), הם ייצרו את ה-2002TI (או שזו ה-TII הטורבו?).

כיום שכל רכב מגיע עם הספקים של רכב על בעזרת טורבו, הם עושים "דווקא" עם מנועים אטמוספריים.

 

אתה מתרגש מה-M5? אני מתרגש הרבה יותר מה-330.

מבחינתי לייצר פנינה חד פעמית זה יפה, אבל להמשיך ולייצר כאלה בכמויות, זה כבר באמת מרשים.

 

כמה M5 נמכרות? כמה אלפים?

כמה 330 נמכרות? עשרות רבות של אלפים, אם לא מאות אלפים (כולל 530 ו-730).

 

לא ברורה לך ההשוואה?

ל-M5 יש מנוע 5 ליטר עם 500 כ"ס = 100 כ"ס לליטר.

ל-330 יש מנוע 3 ליטר עם 270 כ"ס = 90 כ"ס לליטר.

זה מרשים.

ה-M3 הראשונה עם מנוע 6 צילינדר, היתה עם הספק כזה בערך (286 כ"ס).

היום כל סבתא שניה בגרמניה נוספעת עם מנוע בעל אותם נתונים, אמין משמעותית, מזהם הרבה פחות, התחזוקה שלו זולה בהרבה.

וכל זה במנוע רגיל, לא טורבו ולא בטיח.

 

אני מצטער , אני התבלבלתי בין Z8 השבלוני משהו לבין Z9 הקונספט

 

bmw-z9-400s.jpg

 

לזה התכוונתי .

היא הוצגה בשנת 99 כדגם קונספט - לדעתי היא נדירה !

 

אתה נשמע מבין דבר או שתיים, כנס אליי לאייסיקיו

351864495

 

אתה רק צריך לאשר אותי ...8)

 

 

במוו מאמינים שחווית הנהיגה המושלמת לא יכולה להיות בתוספת מגדשים, אלא כוח לינארי ואטמוספרי ולכן יש מעט יוצאי דופן אצלהם מוגדשים.

מנועים מוצלחים לא רק מבחינת כוח סוס ונפח ללא מגדש, אלא גם מנועים מוצלחים שנמצאים בשימוש שנים רבות עם שינויים קטנים לרוב, בדגמים שונים מכל הסדרות והשנים.

 

אהבתי ! ניסחת את זה יפה ...

 

 

אז כדיי לעשות כאן סדר :

כולכם כמעט פה אחד מסכימים שב.מ.וו חברת מכוניות מהמובילות בעולם , שיש להם מנועים מהרמה הגבוהה ביותר , שחווית הנהיגה במכוניות ב.מ.וו היא מושלמת .

תוסיפו את העובדה שהם ברווחים עצומים ....

ובכול זאת יש כאן הרבה שמעדיפים מרצדס - למה ?

פורסם
כי הם עברו את גיל 60 :wink:

לא. אלו שעברו גיל 60 נוסעים בבמוו 745 כי הם רוצים שיחשבו שהם צעירים . אלו שצעירים ולא צריכים להוכיח נוסעים בS החדשה

וכאשר תצא הE החדשה סביר להניח שתהיה בעיה זהה ל5

 

מרצדס פשוט יותר מגובשת גם בשנים הקשות שבהם היא הייתה כולה בקרייזלר והמכוניות שלה לא חודשו מספיק בזמן עדיין הייתה להם את המשהו הזה שהופך מכונית למושלמת גם אם פה ושם יש מכוניות טובות ממנה בפרמטרים מסויימים . אבל בתור חבילה ישל לשלם יותר מסכום חלקיו ואת זה אין לבמוו

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

ל M5 יש ביצועים של מכונית על.

ל M6 יש ביצועים של מכונית על.

ל M3 שיוצאת בקרוב יש ביצועים של מכונית על.

הייתה גם Z1,לא הייתה עם ביצועים של מכונית על אבל היו לא את כל מה שצריך במכונית על,כמו דלתות מוזרות ושיטת יצור יחודית.

 

אז מה לא מכונית על בהם,זה שהמנוע לא באמצע?

גם בפורשה במנוע לא באמצע.

 

 

 

 

 

_DSC0065.jpg

 

atspeed.jpg

אייל

פורסם

לא. מה שמיותר.

הכוונה לשטויות שכתבתי. אותן צריך למחוק.

להגנתי אטען שאני במיטה כבר שלושה ימים, שלא בקו הבריאות.

 

התנצלותי הכנה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...