Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דיי חדש פה, מידי פעם מסתכל על הודעות וקצת למדתי מושגים,

אז אם אני משתמש במושגים בצורה קצת לא נכונה לא לכעוס ואם אפשר לתקן 8)

 

כרגע יש בפולו HD שהטייפ בה לא עובד, והרדיו עושה מלא רעשים :roll:

(רק בווליום ממש גבוהה משהו מסתדר שם ושומעים טוב, אבל עדיין יש רעשים של ווליום גבוהה)

בכל מקרה בגלל זה אני גם לא יכול לאמוד את איכות הרמקולים (אבל אני מניח שאם הם באו ביחד הם גם לא משהו)

 

סה"כ אני מחפש משהו דיי פשוט. שומע רוק (סגנון RHCP כזה...) וקצת אלקטרוני

אז אני רוצה לקנות רדיו-דיסק (מאוד רצוי שיהיה כניסת AUX כדי לחבר איפוד)

חשבתי על האחד הזה ב660 שקל:

sony GT200 (הכניסת AUX מקדימה שזה גם יתרון)

 

ועכשיו בקשר לרמקולים אין לי מושג =\

אם בכזה תקציב עדיף קומפוננט ומגבר או רמקולים קואקסליים

סאבוופר בניפרד אני מבין שאין מה לדבר בכזה תקציב

 

עוד שאלה: כאדי לקנות יד שנייה? זה דברים עמידים?

פשוט ההיגיון אומר לי שכאלה דברים לא ממש משתנים, אז אם מישהו מוכר זה בגלל שהוא לא מרוצה או משהו.

פורסם

כן HU (התבלבלתי עם הארדיסק)

 

בכל מקרה אתם יכולים להמליץ לי בבקשה?

פשוט אני מפחד לבחור לבד כי אני אל ממש מבין בזה

אני יודע שבמחשבים יש כאלה שלא מבינים שמבזבזים כסף על רכיבים לא משתלמים (תמורה לכסף)

אני מניח שזה דיי דומה לתחום הזה...

פורסם
חשבתי ש1500 רק לHU. טעיתי :)

אני יודע שזה מעט, אני גם לא מצפה למערכת טופ

משהו לשמוע בצורה איכותית, לא משתגע בווליום

 

ואולי בעתיד אני ישדרג ויוסיף

אז עדיף דברים שאם יבוא השידרוג לא אצתרך להחליף אותם

 

 

גם עכשיו קראתי פה שמאחורה לא צריך להשקיע כל כך ברמקולים, אז אולי את הרמקולים הקיימים

אפשר להעביר אחורה? (אני באמת לא יודע מה טיבם)

פורסם

במידה והמקום לרמקולים אצלך הוא מקדימה על הדשבורד אז המידה היא 4 אינץ.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...