Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום התחדשתי במערכת הרכיבים הם :

 

1. סאב של פיוניר מסוג VCCS 600W

2.מגבר של לייטינג האודיו מסוג :

http://www.audio-warehouse.com/web/mdl/B300.4/detail.asp

 

3.קומפננטים של JBL מסוג CENTURY C6305 אבל ברמקול אחד יש בעיה אם אני לא מצליח לסדר אני כנראה יקנה קומפננטים חדשים...ד"א אם אפשר המלצה עד 500 ש"ח לקומפננטים אפילו מישהו שמוכר אני ישמח לשמוע.

4.קרוסאובר מסוג :

http://www.pointshop.com/Mall/Catalog/Product/ASP/product-id/22130474/store-id/1000045133.html

 

5.וכל הכבלים הנדרשים קיימים אצלי.

 

 

 

שווה?היה עדיף לקנות רכיבים אחרים?היכן שווה להתקין באיזור הצפון?עכו נהריה חיפה.

תודה רבה רבה לכל העונים..

only - golf

פורסם
היום התחדשתי במערכת הרכיבים הם :

 

1. סאב של פיוניר מסוג VCCS 600W

2.מגבר של לייטינג האודיו מסוג :

http://www.audio-warehouse.com/web/mdl/B300.4/detail.asp

 

3.קומפננטים של JBL מסוג CENTURY C6305 אבל ברמקול אחד יש בעיה אם אני לא מצליח לסדר אני כנראה יקנה קומפננטים חדשים...ד"א אם אפשר המלצה עד 500 ש"ח לקומפננטים אפילו מישהו שמוכר אני ישמח לשמוע.

4.קרוסאובר מסוג :

http://www.pointshop.com/Mall/Catalog/Product/ASP/product-id/22130474/store-id/1000045133.html

 

5.וכל הכבלים הנדרשים קיימים אצלי.

 

 

 

שווה? איך אפשר לדעת אם זה שווה? אתה צריך להגיד בכמה קנית את הרכיבים הנ"ל על מנת שתוכל לקבל תשובה לשאלה ששאלת. היה עדיף לקנות רכיבים אחרים? הכל תלוי בכמה כסף קנית את הרכיבים הנ"ל היכן שווה להתקין באיזור הצפון?עכו נהריה חיפה. אני ממליץ על דני זומרשטיין ממצת אור בחיפה. בעל מיקצוע מעולה ולא פחות חשוב, דני הוא אדם ישר!!! http://www.matsat.starwebz.com/

תודה רבה רבה לכל העונים..

 

מאור,

 

את השאלות של שווה? או "היה עדיף לקנות רכיבים אחרים?" לא שואלים לאחר מעשה. כבר קנית את הציוד הנ"ל. את הנעשה אין להשיב.

 

תתחדש,

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...