Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

הרדיו-דיסק שלי הפסיק לקרוא דיסקים, לדעתי אולי העינית מלוכלכת.

שאלתי היא זו: כיצד אני שולף אותו החוצה כדי לפתוח ולנקות אותה עם קיסם ואלכוהול?

הבנתי שיש חולצים מיוחדים לכך?? ( יש ברשותי רדיו-דיסק מסוג AIWA )

מהיכן ניתן להשיג חולצים כאלה? או האם יש דרך אחרת לשלוף אותו החוצה???

בדקתי כמה עולה תיקון ואמרו לי בין 200-300 ש"ח, כך שעדיף לי לנסות לתקן לבד או לקנות חדש במקרה ולא יסתדר...

תודה לכל העונים...

פורסם

guybaor,

 

עם כל HU מגיעים גם החולצים שלו. אם אין לך אותם אתה יכול ליפנות לכל מתקין שמרכיב מערכות לרכב, סביר להניח שתמצא אצלו חולצים כאלה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אזיקונים?

קודם כל תוציא את הפאנל, וחפש חורים צרים אחד בצד ימין ואחד בצד שמאל.

תביא שתי סכינים מהמטבח ודחוף אותם לאט לאט לחורים האלה. ועכשיו עם חצי יד תחזיק את הסכין

וחצי יד השניה (שתי אצבעות :)) תמשוך את הרדיו דיסק מהצדדים תמצא איזה חתיכת פלסטיק שקשורה לכל הרדיו דיסק. ותתחיל למשוך לאט לאט אבל עם כוח :)

בהצלחה!

פורסם

כמו שאמרו לך

אתה גם יכול עם 2 מברגים שטוחים ובאורך המתאים.

ובקשר לעינית תנקה בעדינות עם אלכוהול (לא וודקה אלא כוהל רפואי) וקיסם אוזניים.

אם זה לא יעבוד תכניס למעבדה.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

בקשר לתיקון מעבדה.. לדעתי HU פשוטים מהדגמים הישנים לא שווה לתקן במעבדות. עדיף להכפיל את סכום התיקון ולקנות חדש.

יש דיסקים מיוחדים לניקוי העינית.

פורסם

2 מברגים שטוחים יעזרו

אחד טסטר או מברג קטן והשני עדיף קצת יותר גדול

תעביר בעדינות עם המברג הקטן מסביב לברזל של הרדיו ותראה איפה יש שיניים פתוחות שאוחזות בפלסטיק

איפה שיש שיניים פתוחות תצמיד אותך חזרה לרדיו בעזרת המברג העבה

ואחרי שהקפת את כל הרדיו וראית שאין מה שתופס אותה נסה לשלוף אותה בעדינות בעזרת שתי המברגים

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

×
×
  • תוכן חדש...