Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד עכשיו חפשתי פביה דיזל. כרכב משומש למשפחה. אבל קשה מאוד למצוא כאלו, ואני בודק את האופציה של פביה בנזין.

מישהו יודע איך האוטו הזה לאורך זמן? כמה בנזין הוא שותה? מה רמת האמינות שלו (במיוחד מול גרסת הדיזל שנחשבת למאוד אמינה)? ובכלל כל אינפורמציה מועילה שיש על האוטו הזה.:shock:

תודה מראש

פורסם

עשה חיפוש - רשמתי לא מעט פעמים על הפביה.

 

אם יהיו שאלות, אשמח לעזור.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
עשה חיפוש - רשמתי לא מעט פעמים על הפביה.

 

אם יהיו שאלות, אשמח לעזור.

 

בוקר טוב

 

אני מבין שאתה ממש אוהב את האוטו, ואני רוצה לשאול אותך כמה שאלות:

 

1. איך זה שחוץ ממוניות אין בכלל פביות על הכביש?

2 .איך זה שהמחירון של מכונית כזו נופל כל כך מהר? נראה לי שאם ארצה למכור אותה בעוד כמה שנים אצטרך לשלם למישהו שיקח אותה?

 

3 מה צריכת הדלק האמיתית בנסיעה משולבת של הפביה שלך? (ה-100 כ"ס)

 

4. דיזל או בנזין. מה יש לומר כאן? (ספציפית לגבי הפביה ) נראה לי שיהיה הרבה יותר קשה למצוא דיזל.

פורסם
בוקר טוב

 

אני מבין שאתה ממש אוהב את האוטו, ואני רוצה לשאול אותך כמה שאלות:

 

1. איך זה שחוץ ממוניות אין בכלל פביות על הכביש?

2 .איך זה שהמחירון של מכונית כזו נופל כל כך מהר? נראה לי שאם ארצה למכור אותה בעוד כמה שנים אצטרך לשלם למישהו שיקח אותה?

 

3 מה צריכת הדלק האמיתית בנסיעה משולבת של הפביה שלך? (ה-100 כ"ס)

 

4. דיזל או בנזין. מה יש לומר כאן? (ספציפית לגבי הפביה ) נראה לי שיהיה הרבה יותר קשה למצוא דיזל.

 

1. יש פביות פרטיות על הכביש - תלוי איפה.

לדוג' - באיזור שלי (נס ציונה-רחובות) יש לא מעט 16 שסת' :-) אפילו כמה צהובות :wink:

 

2. איך? לוי יצחק לא אוהב (וזה בלשון המעטה) שקודה.

נ.ב,

את הקודמת שלנו דווקא מכרנו מעל המחירון :wink:

 

3. בעיר היא עושה כ-12, 12.5 ק"מ לליטר.

בבינעירוני, אבי מצליח לעשות 18 ק"מ לליטר (בנסיעה רגועה - במהירות קבועה).

אני אישית לא מתעמק יותר מידי בצריכת הדלק, זה לא מעניין אותי במיוחד :oops:

 

4. גרסת הדיזל (Sdi) חלשה, מיושנת (המנוע עצמו הכוונה), ורועשת

אני לוקח את הבנזין - הזריזה (טוב... אני משוחד :-P).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בוקר טוב

1. איך זה שחוץ ממוניות אין בכלל פביות על הכביש?

2 .איך זה שהמחירון של מכונית כזו נופל כל כך מהר? נראה לי שאם ארצה למכור אותה בעוד כמה שנים אצטרך לשלם למישהו שיקח אותה?

 

3 מה צריכת הדלק האמיתית בנסיעה משולבת של הפביה שלך? (ה-100 כ"ס)

 

4. דיזל או בנזין. מה יש לומר כאן? (ספציפית לגבי הפביה ) נראה לי שיהיה הרבה יותר קשה למצוא דיזל.

 

כבעל פאביה 2005 ידנית:

1: מחיר (הרשמי) של יבואן גבוה מידי, בעיקר אוטומטית. אני קניתי ב 15 אלף פחות בסוף שנת דגם. פולו עולה פחות ומאובזרת יותר.

2 כל מכונית לא נפוצה סובלת מבעיה דומה.

3: כ 13.5 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת. מאוד תלוי בסיגנון נהיגה.

4: הדיזל מאוד חסכונית. אם אתה עושה הרבה ק"מ ומחפש בעיקר חיסכון, עדיף דיזל. הבנזין עדיף בכל פרמטר אחר.

האוטו מראה אמינות מצויינת, איכות, נוחות.

פורסם
פולו עולה פחות ומאובזרת יותר.

 

לא מדוייק כ"כ :-)

 

פולו Comfortline, ידנית, עולה 100K (תקבל עודף למסטיק).

פביה Ambiente, ידנית, עולה 99K.

 

אומנם מדובר בפולו המאובזרת, אך לפולו רק 75 כ"ס

לעומת ה-101 כ"ס בפביה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לא מדוייק כ"כ :-)

 

פולו Comfortline, ידנית, עולה 100K (תקבל עודף למסטיק).

פביה Ambiente, ידנית, עולה 99K.

 

אומנם מדובר בפולו המאובזרת, אך לפולו רק 75 כ"ס

לעומת ה-101 כ"ס בפביה.

 

הפולו המאובזרת (יש גם גירסא ב92 אלף) הרבה יותר מאובזרת מהפאביה.

לפאביה 100 כ"ס עם דלק 98 . עם דלק 95 ההפרש קטן יותר, כאשר לפולו מומנט וחיסכון בדלק עדיפים.

פורסם

יש מודעה בעיתון (לוח העיר) לסקודה פאביה 03 עם 120,000 ק"מ יד 2 (ידני, 1.4 החלש) אם אתה רוצה.

אני ויתרתי על הרכב הזה, יותר מדי ק"מ ומזר שב4 שנים הוא החליף 2 ידיים.

פורסם

תודה על התגובות

הסיבה שאני לא הולך על הפולו היא בגלל שאני ממש לא פריק של מכוניות. אני מחפש רכב "משעמם" פשוט ואמין. אוטו שאשתי לא תהרוס בו שום דבר בגלל משחק היסטרי עם כפתורים מתוחכמים (צריך לראות מה היא עושה כדי להפעיל חימום כדי להאמין...), ושלילד החבלן שלי יהיה כמה שפחות מה לבדוק בו.

ובטיחות!!!!!!!!!!! עד כמה שאפשר למי שלא יכול להרשות לעצמו טנק משוריין בצורת ג'יפ.

וכמובן - תחזוקה וטיפולים שלא ישחטו אותי כמו שפולקסווגן יודעים.

 

בגלל זה אני הולך על הפביה.

וההתלבטות העיקרית שלי נשארה - האם להמתין בסבלנות עד שאמצא דיזל (קשה מאוד למצוא ) או שאתפתה לתענוג שמציע לי RS ואלך על בנזין.

פורסם

אוקי, כבעליו הגאה של פאביה 06 100 כ"ס, אני נוסע בה יום יום, כבר למעלה מחצי שנה, האוטו ממש נוח! אני בנאדם קצת גבוה.. (1.90), מבחינתי הוא מכיל את האיבזור שצריך, אין בו שטויות שיהרסו, האוטו יציב על הכביש ממש מהנה לנהיגה, יפה מיוחד אך לא מושך את עיניהם של שאר העולם (איכס... סקודה, סבבה, לא יקנאו - לא ישרטו, עוברים לגולף ממול)

בגרסא הידנית הרכב מאד זריז, אני א-י-ש-י-ת בבין עירוני הגעתי לצריכה של 20 ק"מ לליטר כשנסעתי על 80+ .

בדרך כלל הצריכה בבין עירוני אצלי על 16 ק"מ לליטר

בעיר זה יורד כבר לכיוון של 10-11 .

 

המחירון נופל אבל לא כמו שכולם אומרים, ולדעתי הוא עוד יעלה אחרי שאנשים יבינו מה הגדולה של הרכב הזה, שפע של חלפים, בגלל נהגי המוניות.

המשטרה והמוניות לא טועים.. לא סתם בוחרים סקודה.

אוטו זול ואמין.

 

זהו, אבל לדעתי אם אתה רוצה חיסכון תחכה למצוא דיזל, אם אין לך סבלנות.. מומלצת הפאביה 16V.

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם
בגלל זה אני הולך על הפביה.

וההתלבטות העיקרית שלי נשארה - האם להמתין בסבלנות עד שאמצא דיזל (קשה מאוד למצוא ) או שאתפתה לתענוג שמציע לי RS ואלך על בנזין.

פה חיפשת? יש 6 הצעות לדיזל כרגע, אבל רובן מסוכניות רכב :roll:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=31&SubModelID=279&FromYear=&UntilYear=&Hand=&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info

פורסם

נר, הפולו מעט יותר מאובזרת.

 

לפביה יתרונות אחרים על הפולו :wink:

 

לפותח הת'רד,

יש פביה 16 שסת', ידנית, מודל 05 ב-Yad2

תציץ.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מה עם סיאט אביזה ספורט?

יותר יפה, יותר מאובזרת, בעלת אוטו המנוע, ומקבלים מגנזיום כסטנדרט.

המחיר בערך אוטו הדבר.

 

:)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

תודה למי שמפנה אותי לקישורים על הפביות דיזל.

אני יושב על הלוחות כבר שבועיים. חלק מהמכוניות מפוקפקות(יד שניה אחרי ליסינג ומורה לנהיגה למשל), או שסתם שכחו אותן בלוח והן כבר נמכרו.או שלובלינסקי החצופים מפרסמים סקודה מטרייד אין במחיר של מרצדס...

אני ממשיך לעקוב

×
×
  • תוכן חדש...