Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
GT4 עובד ב PS2 הוא לא ל PC בשום צורה

 

המשחק עובד גם בPS3 כמובן והוא רץ שם לא רע בכלל :)

 

איך אתם משחקים בו? בהגה או עם השלט הרגיל? נראה לי שלשחק עם השלט זה מאד קשה מכיוון שהמשחק מאד ראליסטי בניגוד לNFS לדוגמא..

פורסם

בNFS אתה מוציא זמנים טובים יותר עם מקלדת, בסימולטורים אמיתיים - בלי הגה אין לך מה לחפש בכלל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עזוב אותך. מאז שהיצרנים החולירות עברו למקלדות חשמליות הם הרגו את כל ההיזון החוזר ואת כל ההנאה מהנהיגה עם מקלדת.

בגלל זה אני עדיין משתמש במקלדת מכנית -

typewriter.jpg

 

ואללה. לפעמים יש שרשורים שפשוט הורגים אותי.

הרכב הכי מהנה להקלדה.:lol: :lol: :lol:

פורסם

אישפוז - תאמין לי או לא, יש לי כזאת בבית.

לפעמים - כשNFS מתחיל להיות בנאלי - אני מוציא אותה מהארון, מחבר אותה - ונהנה מכל רגע!

הפידבק, ההרגשה - כמו פרארי ישנה!

אין מילים!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תהרגו אותי איך אפשר לשחק ב"מירוצי מכוניות" במחשב או בפלייסטיישן, כשהייתי בכיתה י' ניסיתי, הרגשתי שעבדו עליי.

אז הלכתי לגנוב לאבא את האוטו ושכחתי להחזיר את מיקום הכסא...

פורסם

ה-RX7 הייתה אחת מהיותר מהנות עד שקיבלתי את המכוניות היותר חזקות במשחק...

קבלו איתגור : 787B ללא בקרות וללא נוס, צמיגי מירוץ מדיום

5:40 ברינג

פוקוס 2002 2.0 אוט'

פורסם

מה כיף בלשפר את הרכבים אם לא מרגישים את התאוצה הפיסית? לראות את השעון עולה יותר מהר?

 

אגב, אני משחק ב-GT4 ונהנה רק מלנסוע על המגבלות בסיבובים (ולא מתאוצות).

×
×
  • תוכן חדש...