Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים ? איזו מכונית הכי עשתה לכם אז זה ב-GT4 ?

 

אני התאהבתי במיאטה ואני מאוד נהנה לנהוג בה בנורברגרינג. השיא שלי שם 9:01 דקות להקפה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני דווקא מאוד נהנתי מהקליאו V6 (וזה עוד לפני שהייתה לי הקליאו 172). יש לה זנב סופר-שמח והיא קלילה יחסית כך ששינויי הכיוון ממש מהירים. גם המיאטה הייתה נהדרת, כמובן, אבל חסר לה כוח.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני נהנהתי מאוד מהמרצדס 190 אבולשן 2 הגירסא הרגילה, איך שהזנב שלה משחק מצד לצד חבל על הזמן.

דרך אגב למישהו יש סטיה כמו לי ומנסה לעשות את הדראג בתוצאה הכי טובה עם מכוניות סדרתיות בתוצאה הכי טובה? , אני עשיתי את הדראג 0-400 עם הפורשה של RUF "yellow bird" 87 אם אינני טועה כמובן שמשופרת 759 כוסות סוס בנוסף להזרקה נוס של 100 (אני חייב להפסיק לשחק במשחק אני חוזר להיות ילד) ב9.2 שניות נדמה לי שתתוצאה גרועה אבל בסדר זה השיא שלי

פורסם

impreza turing (הכסופה שמקבלים במהלך המשחק.. 650 כח)

 

מאלו שבאות בסטנדרט כשמתחילים במצב ארקד אז את ה STI SPEC B

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה אתם אומרים ? איזו מכונית הכי עשתה לכם אז זה ב-GT4 ?

 

אני התאהבתי במיאטה ואני מאוד נהנה לנהוג בה בנורברגרינג. השיא שלי שם 9:01 דקות להקפה.

 

שמוליק

 

באיזה דגם של מיאטה מדובר, תשתדל להיות ספיציפי (איזה שנה וכו' וצמיגים גם פרט חשוב!!)

 

לדעתי ברכבי הנעה קדמית ההונדה סיוויק עם מנוע VTI (160כ"ס) נוסעת מדהים, עם צמיגים רגילים (ספורט - מדיום), במסלול טכני כמו אוטם רינג , היא כל הזמן על הצד (זורקת תחת) בצורה מדהימה עם הסאונד של המנוע צורח בסל"דים הגבוהים של VTEC זה פשוט חוויה הרכב הזה..

 

לגבי רכבים הנעה אחורית 4X4 וכו', קשה לי להיות החלטתי, מה הרכב הכי מהנה לנהיגה במשחק כולו, לגמרי קשה לי להחליט.

פורסם
באיזה דגם של מיאטה מדובר, תשתדל להיות ספיציפי (איזה שנה וכו' וצמיגים גם פרט חשוב!!)

 

לדעתי ברכבי הנעה קדמית ההונדה סיוויק עם מנוע VTI (160כ"ס) נוסעת מדהים, עם צמיגים רגילים (ספורט - מדיום), במסלול טכני כמו אוטם רינג , היא כל הזמן על הצד (זורקת תחת) בצורה מדהימה עם הסאונד של המנוע צורח בסל"דים הגבוהים של VTEC זה פשוט חוויה הרכב הזה..

 

לגבי רכבים הנעה אחורית 4X4 וכו', קשה לי להיות החלטתי, מה הרכב הכי מהנה לנהיגה במשחק כולו, לגמרי קשה לי להחליט.

 

אם להיות ספציפי, אז המיאטה דור שני RS עם צמיגי SPORT HARD ללא גג וללא עזרי נהיגה עם קצת הורדת משקל ותוספת כח.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אם להיות ספציפי, אז המיאטה דור שני RS עם צמיגי SPORT HARD ללא גג וללא עזרי נהיגה עם קצת הורדת משקל ותוספת כח.

 

שמוליק

 

בעע

אם אתה רוצה לבדוק את היכולות שלך מול אחרים ולהביא זמן שכולם ינסו לעמוד בו,

לפחות תדייק בפרטים או שתלך על רכב סטנדרטי.

ולפי הזמן שלך, אני רואה שאתה בכלל לא רע, תרים אתגר, תבחר רכב במצב סטנדרטי, את הצמיגים, (בלי בקרות בכלל), ואת המסלול, וננסה לתת לך פייט.

 

לילה טוב,

עמרי.

פורסם

תגידו, איזה שחקנית פורנו הכי נהניתם לזיין?

אה, אתם לא מדברים על לזיין באמת אלא על לשפשף מול המסך?

טוב. תמשיכו לשפשף. סליחה שהפרעתי.

פורסם

עישפוז.

אתה מפריע.

 

למזלונו אין 106 ראלי במשחק, כי אז היה פה הרבה יותר רומנטי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

RX7 LM Racecar, איזון עדין בין מכונית ספורט למכונית מירוץ.

קמארו LM Racecar עם טורבינה סטייג' 4 ו-912 כ"ס, בקרת יציבות מכובה לגמרי ובקרת משיכה מכוונת להכי נמוך (1) גם כיפית.

 

מוטי

פורסם
בעע

אם אתה רוצה לבדוק את היכולות שלך מול אחרים ולהביא זמן שכולם ינסו לעמוד בו,

לפחות תדייק בפרטים או שתלך על רכב סטנדרטי.

ולפי הזמן שלך, אני רואה שאתה בכלל לא רע, תרים אתגר, תבחר רכב במצב סטנדרטי, את הצמיגים, (בלי בקרות בכלל), ואת המסלול, וננסה לתת לך פייט.

 

לילה טוב,

עמרי.

 

חס וחלילה, לא זו הייתה כוונתי :roll: .

 

רוני, נהגתי בקליאו , באמת מכונית שובבה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מתעלק בשאלה:

המחשב שלי דיי מיושן, 1.7 ג'יגה, 256 RAM, ג'י פורס 2 128.

יש סיכוי שהמשחק יעבוד אצלי כמו שצריך?

 

שי.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

GT4 עובד ב PS2 הוא לא ל PC בשום צורה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גם הפורד GT(משופרת כמובן) מהנה מאוד.

ד"א עשיתי עם ה RANGE STROMER תוצאה בדראג יותר טובה מאשר ב SLR:shock:

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

×
×
  • תוכן חדש...