Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ישנו ויכוח בנושא ההרצה .יש כאלה שטוענים ברכבים החדשים אין שום צורך והרכבים עוברים הרצה במפעל וכו וכו .אבל יש שחושבים שעידיין צריך לעשות הרצה כדי לתת לחלקים החדשים "להשתפשף" אחד עם השני כדי לא לגרום לבלאי יתר ,ובמהלך ההרצה (כ 5000 קמ אבל גם לזה אין כלל מפורש יש אומרים 2000 קמ) לנהוג בעדינות ולא להעמיס על המנוע. שזה אומר לא לנסוע בסלד גבוהה בערך עד 3000-4000 סלד. לא לאמץ מנוע קר לא לנסוע עם רכב עמוס . אין מספרים מוחלטים ומדוייקים.

לפי דעתי כן כדאי לעשות הרצה של בערך 5000 ובמהלכם פשוט לא להעמיס את המנוע ושאר המכלולים.

אין שום ויכוח.

המנוע והרכב לא עוברים הרצה במפעל.

כל שאר הדברים שרשמת נכונים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז - למיטב ידיעתי המנוע אכן עובר הרצה מסויימת כחלק מתהליך היצור.

מה שכן - שום חלק אחר לא עובר הרצה - בולמים, צמיגים, בלמים - תנו לכל אלה להשתפשף קצת ברכב החדש - TAKE IT EASY.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מצד שני בחלק מספרי רכב יש המלצה להשתדל ליסוע במגוון תנאי נסיעה ומגוון מהירויות מנוע (סל"ד) וזה למען תקופת הכשרה של מחשב המנוע שבה הוא בפאזה של למידה.

פורסם
תשאלו מישהו בגרמניה או בארה''ב על "הארצה" ותקבלו :shock:

זה נכון מאוד, הם יגידו לך פשוט להיות רגוע עם האוטו בכמה קילומטרים הראשונים.

זה מה שכתוב בספרי הרכב בגרמנית בשתי המכוניות שקניתי כאן.

בארץ אוהבים אבל לכסת"ח, אז תמיד יעדיפו שתעשה 100000000000 קילומטר הרצה, וכל יבואן יגיד לך את זה, ויכתוב את זה בספר המתורגם - כולל איומים למיניהם.

למי שכתב בקשר לאחריות - אני בספק אם מישהו יצליח להוכיח שלא עשית הרצה כמו שצריך. אלא אם כן יבדקו בקופסא השחורה של האוטו.:lol:

Passt scho...

פורסם

בהתאם לכל מה שקראתי כאן אני מסכם את האסטרטגיה הבאה מבחינתי :

א. בעת קבלת האוטו לעבור אצל פחח שיגיד לי שלרכב אין "תיקונים".

ב. ב - 500 - 1,000 ק"מ הראשונים לנסוע רגוע לא מעבר ל 2,500-3,000 סל"ד

ג. לבדוק מים ושמן במשך ה - 1,000 ק"מ הראשונים כל 200 ק"מ.

 

דברים אחרים :

א. לתלות חמסה וכמובן מדבקה מאחורה :" רכב זה מונע ע"י המלצות carforum "

ב. להכהות חלונות אחוריים לילדים.

 

בתודה וברכת שבת שלום.

פורסם

עד כמה שידוע לי, המנועים דווקא כן עוברים איזשהו bench testing במפעל, כשהם מחוברים למערכות דיאגנוסטיקה והכל אוטומטי. לא נשמע לי סביר שישחררו מנוע ללקוח בלי שהוא עבר בדיקה כלשהי - הרי זה החלק הכי מורכב במכונית.

 

לגבי ההרצה; מכמה מכוניות בהן נתקלתי, לא מצויין שום דבר כזה בספר הרכב או בהוראות לצרכן. לא רק זה, אלא שגם היצרנים וויתרו על הטיפול ב2000 ק"מ בערך, בו היו מחליפים את השמן המלוכלך של לאחר ההרצה. אם המנוע ממשיך להסתובב עם השמן הזה, להרצה במילא אין שום חשיבות. כנראה שהוא לא באמת מזוהם בימינו.

 

בקיצור, נראה לי שההרצה כבר ממזמן פסה מן העולם (ובטוח לא עד 3000 סל"ד, זה נשמע לי יותר מזיק ממועיל - סתם ליצור עומס על המנוע שלא מסוגל להגיע לרצועת הכוח שלו), והארצה, כפי שציין, בחוכמה רבה, אשפוז, שמורה לעולמות אחרים.

 

מצד שני, מתוך סימפטיה מכאנית וכבוד למכונה, הייתי לוקח דברים באיזי עד 1000 ק"מ, בלי ריצות חוזרות ונשנות לקו האדום וכן לנסות לגוון סל"ד. לתת למנוע להתחמם (על ידי נסיעה רגועה, לא צריך לעמוד במקום) זה בכל מקרה פרקטיקה מועילה ורצויה, בכל שלב בחייו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חלק מהיצרנים מציינים כניסה למוסך אחרי כ-1000 ק"מ לצורך ביקורת (לא החלפת נוזלים, רק ביקורת כולל התחברות למחשב) שהכל בסדר, בחינם.

 

יש לברר אצל היבואן ו/או לבדוק בספר ואם זה המצב אז כדאי לעשות זאת.

 

לגבי ההרצה זה לא ממש חשוב אם 2500 סל"ד או 2680 סל"ד, העיקרון הוא באלף-אלפיים ק"מ הראשונים לא לגרום למאמץ גבוה במיוחד למנוע.

גם לגבי הסעת נוסעים אם תסיע 5 נוסעים במקרה לא יקרה כלום, הרעיון הוא שלא תסיע 5 נוסעים+מטען מלא+נגרר בעליות של ים המלח עם רגל כבדה.

כן רצוי לבצע את ההרצה במגוון מהירויות (עיר, בינעירוני) ורצוי לא בפקקים כבדים במידת האפשר.

כמו כן בנסיעה בינעירונית כפי שצויין פה לא לשייט דקות ארוכות באותה מהירות אלא לגוון, קצת 90, קצת 110, כמובן ההאצה בעדינות לא בפול גז...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מה זה בכלל משנה כמה רכבים חדשים כל אחד כאן הוציא ומה כל היצרנים ממליצים. אתה קונה סוויפט אז מה שקובע זה רק מה שהיצרן או היבואן (המחמיר מבין השניים) קובע לדגם הספציפי שלך.

 

פותחים את ספר הרכב, קוראים 3 דקות יוידעים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה שאף אחד לא רשם פה, וזה לטעמי הכי חשוב ואין על כך ויכוח.

 

להמנע עד כמה שניתן מבלימת חירום או בלימות חזקות במהלך ה-500 או 1000 ק"מ הראשונים.

 

נכון גם לכאשר מחליפים בלמים בטיפול.

פורסם

בשעה טובה קיבלתי את הרכב

רכב מדהים :)

נראה טוב

נוסע טוב

צורך מעט דלק

כל המשפחה נכנסת (שני הורים, שני ילדים בכסאות ועגלת תינוק)

 

כל מה שצפיתי ויותר מזה.

 

לגבי הרצת מנוע :

 

התשובה בסוכנות :

א. לא צריך, אתה יכול לנסוע באיזה סל"ד שאתה רוצה

ב. לגבי בדיקה אחרי 1,000 ק"מ - לא צריך, התשובה המדוייקת : "אם אתה מתעקש אתה יכול לבוא לבקר ואני אסתכל בחינם או להכנס למוסך בתשלום"

×
×
  • תוכן חדש...