Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע היכן ניתן להשיג את הפינים שמחזיקים את המגש האחורי בסוזוקי סוויפט 95 (5 דלתות)? הבנתי שהחלפת מגש אמורה לעלות המון (1000 ש"ח??). כרגע הוא סתם מונח ולא מתרומם כאשר פותחים את דלת הבגאז'.

או לחילופין, האם יש מגש אחורי לרמקולים שניתן להשיג בזול? איפה מוצאים? ראיתי בפורום שניתן להשיג ב100 ש"ח. האם זה משהו שונה מהמגש המקורי?

 

כבר נשאלה השאלה בעבר:

 

כמה דברים :

*כמה צריכים לעלות רמקולים אחוריים ? משהו קליל ...

*כמה צירך לעלות מגש לרמקולים האחוריים - לסוזוקי סוויפט 86 ?

*איך מוציאים לרמקולים אחוריים חוטים ? פשוט מפצלים מהקדמיים ?!?

__________________

 

קודם כל אני רואה שכבר אמא לא נותנת לקרוע את האוטו באיזור התעשייה :grin:

 

דבר שני מגש עולה סביב ה100 ש"ח. (גג 150)

 

רמקולים ללא הגברה גם ב150-200 יכולים להישמע בסדר.

ואם אתה לא יודע להתקין , תשלם למתקין (זו לא בושה, חבל להרוס)

פיאט 124 - רק החלודה יכלה על האוטו הזה...

פורסם

גש לפרוקיה הקרובה לביתך...אפשרי להשיג שם במחיר שציינת.

 

לדעתי מסור אנכי ,עץ סנדויץ וזוג ידיים טובות עדיפות על הטיולים....

×
×
  • תוכן חדש...