Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פולו 98 1000 סמ"ק

 

האם ניתן להתקין מד \ שורה דיגיטלית שמראה כמה ק"מ אני יכול עוד לנסוע ביחס לדלק שיש לי? :)

 

כמו ש ב AUDI A6 לדוגמה זה מראה מספר גדול באמצע ...

 

יום טוב

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

א) כמעט בכל מחשב דרך יש את האופציה הזו.

 

ב) החישוב מתבסס על הכמות שלדעת המחשב נותרה במיכל ועל צריכת הדלק הממוצעת שלך מאז התדלוק ובמיוחד על צריכת הדלק בטווח הקצר האחרון - אני יכול ליסוע בעליה והמחשב יראה שנותרו לי 60 ק"מ עד התדלוק, ואז מגיעה ירידה ותוך 15-20 שניות זה הופך ל150 ק"מ.

מייד אחרי תדלוק הוא יכול גם להראות לי 1400 ק"מ אם אני מיד מתחיל בנסיעה בינעירונית מתונה.

 

 

יש כאן כמה מקורות לאי-דיוקים:

  1. במכסה מיכל הדלק מותקן חיישן שמודיע למחשב שהוא נפתח, ואז אם המצוף מראה מיכל מלא הוא מניח שיש במיכל את מלוא הקיבולת שלו, אבל המחשב לא יודע בדיוק כמה ליטר תידלקת וסטיות של +/- 2 ליטר במהימנות של הנתון הזה הן בלתי נמנעות.
  2. הסיכוי שתנאי הנסיעה קבועים לאורך כל הדרך שואפים ל 0, במיוחד בארץ שאי אפשר ליסוע בה למרחקים בסדר גודל של מיכל שלם.
  3. המחשב מראה טווח קצר בכוונה כדי למנוע ממך להיתקע בלי דלק.

בקיצור, גם אם יש דבר כזה הערך שלו די מוגבל.

פורסם

במילים אחרות אתה אומר "רד מהרעיון הזה.בזבוז כסף :)"

 

תודה בכל זאת

 

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תוכל להתקין שעון וואקום שנותן לך אינדיקציה בעקיפין על צריכת הדלק הריגעית... אומנם לא ק"מ לליטר אבל מראה לך כמה דלק את מזרים למנוע פחות או יותר....

×
×
  • תוכן חדש...